Torsdagsformen?

Her har vi vært hos dyrlegen med katten, bare fjernet massive knuter i pelsen.
Jeg kjenner jeg begynner å få inn den "fine" gravid-gangen når jeg går. Vægger skikkelig!! Presser mye nedover, men ingenting annet enn maserier nå og da!
Helt ærlig så er jeg nå så sinnsykt lei!!! Er en uke igjen til termin, men føles som jeg er to uker på overtid!
Har hatt storebror aleine hele uka siden mannen jobber skift. Så ikveld skal jeg prøve å komme meg ut med noen venninner, trenger å luftes litt. :-) Så håper svigermor kan se etter storebror. :-)

Fortsatt like gravid som i går, minus 1 dag :p Begynner å bli veldig, veldig lei og hodegal av å vere hjemme. Mannen har bilen på jobb siden han kjører og henter ungene, slik at jeg slipper å stå opp om morningene. Så gjør ikke annet enn å stige hjemme, rettere sagt; ligge/sitte i sofaen til de kommer hjem.

I dag når jeg får bil, skal jeg til sentrum å kjøpe fotokamera og noen fløyter til ungene til 17 mai, så det skal bli godt å komme seg ut litt :)

Her har jeg vært på overtidskontroll idag. Alt så heldigvis fint ut med lillegutt, jeg ble "strippet" og skal tilbake å bli strippet imorgen også. Hvis ingenting har skjedd til mandag setter de fødselen igang da. Godt å endelig ha noe å forholde seg til. Blir så utålmodig av å gå overtid. :cool14

Haha får ikke med seg alt se:p
Takk^^ ja skal bli veldig godt ;))
Dere koser dere? :))

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi koser oss vettu :) fikk veid han også og det viste bare bra det :p 5 mai veide han 3550 ca, idag 4080 :p god økning det :D

I dag har jeg vært hos kiropraktor med lillemann. Han har muligens kolikk. Så tar det før det blir være. Han var litt stiv øverst i ryggen. Som blant annet virker inn på fornøyelsen som han også sliter med... Så blir spennende å se om han får det bedre. :) nå sofaen for resten av dagen. ;)

Vi koser oss vettu :) fikk veid han også og det viste bare bra det :p 5 mai veide han 3550 ca, idag 4080 :p god økning det :D

Såpass ja, veldig bra:D her hadde ho gått ned 330g siden tirsdag.. Håpe melka mi kommer ordentlig snart! *nippet til å bli frustrert*

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Det var en lang natt med ei lita som har vondt i magen og gulper masse. På dagen gikk det bedre når hun sover oppreist på oss :) har også vært å fått påfylling av vipper og handlet inn masse grillmat til i morgen når ma'en har bursdag :)

Er kvalm! Skjønner ikke hvorfor jeg skal være det nå! Eneste som hjelpet er å spise. Hjelper en stund, så blir jeg kvalm og må spise igjen.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Er kvalm! Skjønner ikke hvorfor jeg skal være det nå! Eneste som hjelpet er å spise. Hjelper en stund, så blir jeg kvalm og må spise igjen.

Ikke noe blodtrykksfall eller et tegn på at du bør slappe av?
Er blodsukkeret lavt er det en fin unnskyldning for en søtsak :p

Ikke noe blodtrykksfall eller et tegn på at du bør slappe av?
Er blodsukkeret lavt er det en fin unnskyldning for en søtsak :p

Hm, har ikke stresset noe særlig i dag, men det kan jo være at jeg bør slappe mer av... Må spise litt igjen nå jeg..

Back
Topp