Torsdagsformen?

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Har vi det bra idag, damer :)? Og hva skal dere idag tro :D?

Her hos oss skjer det ikke så altfor mye, helsesøster kommer hjem til oss kl. 13 og når det er over så blir det vel å pakke siste rest, og så durer vi opp til hjembygda hvor vi skal være til søndag :D gleder meg mye til 17 mai, håper mamma din bunad passer og at været blir fint!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Goood morgen! :D Her er vi trøtte.. Ei som lå til puppen fra 21 til 03 , fikk litt avlastning av barnepleier fra til 06.. Å nå ligger ho der igjen da.. *sliten* kvalm med etter rier -.- men ellers bra, skal hjem idag <3

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

God morgen:) her får vi også helsesøster på besøk i dag:) men først håper jeg på å få noen timer til på puta;)

Slappfisk og inntatt fosterstilling i sengen. Kjeder meg i disse ventetider, men likevel LIVREDD for at vi snart får to barn!!
Skjønner ikke hva vi har begitt oss ut på.. *skrik*
Får besøk av et vennepar i kveld på middag. Det blir koselig :-)

Goood morgen! :D Her er vi trøtte.. Ei som lå til puppen fra 21 til 03 , fikk litt avlastning av barnepleier fra til 06.. Å nå ligger ho der igjen da.. *sliten* kvalm med etter rier -.- men ellers bra, skal hjem idag <3

:o
Jeg har ikke fått med meg at du har fått bebis, gratulerer!! :D blir deilig å komme hjem da :)

Slappfisk og inntatt fosterstilling i sengen. Kjeder meg i disse ventetider, men likevel LIVREDD for at vi snart får to barn!!
Skjønner ikke hva vi har begitt oss ut på.. *skrik*
Får besøk av et vennepar i kveld på middag. Det blir koselig :-)

Huffda :o kan vel fort bli litt de tankene når man vet at snart kommer bebis uansett :p
Høres ut som det blir en trivelig kveld :D

Er i ventemodus og kjenner på alle vondter :p Dagene går til å smårydde og fikse litt, omatt og omatt :p Har vondt av at jeg skulle vært mer aktiv, det frister å gå tur i det fineværet. Bekkenet er desverre skralt om dagen og det er bra igjen nå etter en runde gulvvask på tirsdag :(

Er i ventemodus og kjenner på alle vondter :p Dagene går til å smårydde og fikse litt, omatt og omatt :p Har vondt av at jeg skulle vært mer aktiv, det frister å gå tur i det fineværet. Bekkenet er desverre skralt om dagen og det er bra igjen nå etter en runde gulvvask på tirsdag :(

Usj, såmmå ræ si! :p var så himla lite aktiv mot slutten selv, gikk litt i trappa hjemme men det var liksom det, pluss litt husarbeid :p
Æsj, da syns jeg heller du skal samle krefter til fødsel :D

Hallo hallo:) Her er alt bare bra, lillebror er så snill og dagene bare flyr avgårde for oss..
I dag har vi en montør her som setter inn ny alarm til oss,så må jeg egentlig til sentret en tur for jeg var der på mandag og kjøpte meg noen nye gensere og tror dere ikke jeg kom hjem igjen med den ene genseren med alarm på!!!:eek: Så den må inn og taes av,så utrolig kjedelig asså..
Ellers så må vi handle inn litt,ser dagene flyr litt fort fort fra meg nå:(

Ha en flotters dag alle sammen..:)

Kos dere masse i barselstida! Jeg har ingen vondter å kjenne på så lenge jeg slapper av. Nesten litt kjedelig. Ingen forestående fødsel på trappene heller tross massiv propp i går.

Goood morgen :) Formen er kjempe fin, litt trøtt kanskje men det fine været gjør opp for det :D Idag skal jeg fikse neglene mine og nappe litt bryn, så jeg er klar for 17 mai :) Og så må vi på et senter og kjøpe større jakke te Sebastian, han er jo blitt så stor, 4 uker alt idag :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her har jeg nettopp pumpet ut 400 ml fra puppene som skal opp til intensiven så gutten min får mat.

Så håper jeg han blir flyttet til en mindre streng intensivavdeling så søskene kan hilse på igjen.

Så skal vi til lekeland så de to eldste kan få ut litt energi. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Våkna tidleg (igjen) og gjekk meg ein tur i nydeleg ver :) no ligg eg i sofaen og lurar på kva eg skal finna på resten av dagen :p skullr gjerne bakt litt, men har ikkje fryseboks til å lagte det i....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen store planer i dag. Skal sy litt, ellers så blir det litt rydding og vasking. Skal prøve å få meg en tur ut i finværet også. Koser meg hjemme i permisjon. To uker igjen til termin og jeg har det ikke travelt med å få han ut. Som "sliten" tobarnsmor er det deilig med litt egentid før nr. 3 kommer!

Halloen! Mye våken i natt med mageknip og så våknet han storebror her i 3 tiden. Har nå vasket resten av huset og skal snart ned i byen og hente svigermor på toget.
Skal på ultralyd idag, vekstkontroll så svigermor får være med på det.
Så håper jeg på en tur på stoff og stil ikveld så jeg får tak i litt deilig stoff å sy bukser til storebror av- han trenger noen nye nå!

Huffda :o kan vel fort bli litt de tankene når man vet at snart kommer bebis uansett :p
Høres ut som det blir en trivelig kveld :D

Ja.. Er det som bekymrer meg, hvordan blir dette. Men det går vel helt fint tenker jeg ;-)

I dag rydder jeg ut av flyttekasser i håp om å finne kakesprøyta jeg trenger til 17.mai... Null hell så langt :S Ellers skal jeg vaske klær, rydde litt til 17.mai, og handle inn det siste vi trenger til festen. Tviler på at jeg har energi igjen etter dette, så da blir det sofa og strikking resten av dagen/kvelden tenker jeg ;)

:o
Jeg har ikke fått med meg at du har fått bebis, gratulerer!! :D blir deilig å komme hjem da :)

Haha får ikke med seg alt se:p
Takk^^ ja skal bli veldig godt ;))
Dere koser dere? :))

I dag våknet vi til iskaldt vann i springen! Varmtvannsbrederen er gått i stykker, så det ble ikke noe tur i dusjen på mor.. Er evig glad for at det skjedde i dag, og ikke i helgen når alt er stengt. Min snille pappa jobber med saken nå, så forhåpentligvis er det blitt varmt vann til i kveld! ;) Herremin hvor avhengig man er av varmt vann :P

Ellers skal jeg og lillebror bare slappe av. Litt klesvask og slikt før vi henter storebror i barnehagen. Også får vi besøk i ettermiddag. Har så mye som skulle vært gjort, så skal bli godt med helg så mannen kan hjelpe til litt :)

Back
Topp