Torsdagsbarna

veldig fin gutt :) her har begge jentene store brune øyne (som pappan dems :p ) hehe men blå øyne bare lyser opp! :)

Synes brune øyner er SÅÅÅ fint:D Skulle gjerne hatt det selv:)
Takk<3

nei se på han da :rolleyes: SÅ utrolig vakker gutt! Og så søt med de to tennene :D

Takk kjære du<3 Hermine er så fantastisk nydelig hu også<3 Tenker de små skal giftes når de blir større, håper de er med på Ideèn:D hahah:D Ja, moro med tenner:) Hvordan går det med tannabissen til Hermine?.)

Takk kjære du<3 Hermine er så fantastisk nydelig hu også<3 Tenker de små skal giftes når de blir større, håper de er med på Ideèn:D hahah:D Ja, moro med tenner:) Hvordan går det med tannabissen til Hermine?.)
ja de to MÅ jo bare få smellvakre barn sammen! ;) :P
Tann nr 2 kom idag :D

ja de to MÅ jo bare få smellvakre barn sammen! ;) :p

Åååh, så gøy:)*klappeklappe* Gratulerer med tann nr 2:D
JAAAAAH, de kommer til og få farlig vakre barn sammen:D<3 Da kommer a bestemor til og smelte heeeelt:D

ja de to MÅ jo bare få smellvakre barn sammen! ;) :p

Gratulerer med tann nr 2:-)
Spent på hvor mye av fortanna til snuppa har kommet i morgen.

åh, takk! Skal laste den ned :D er det en ekstra applikasjon til instagram?

Jeg lasta den ned, men har ikke instagram, men her kom det ikke opp mange rammevalg og sånn, mulig jeg har lasta ned feil, het det samme men, og fikk ikke lagret bildet heller, kostet 11 kr sto det?! Skjønner lite i grunn:(

Jeg lasta den ned, men har ikke instagram, men her kom det ikke opp mange rammevalg og sånn, mulig jeg har lasta ned feil, het det samme men, og fikk ikke lagret bildet heller, kostet 11 kr sto det?! Skjønner lite i grunn:(

Fikk til;)

POFF

jeg lasta ned gratis ;) Først Instagram, og så den derre instapicettellerannet ;) :P

Synes brune øyner er SÅÅÅ fint:D Skulle gjerne hatt det selv:)
Takk<3

ja enig der.. jeg misunner disse to som har brune..alltid ønsket meg det.. hehe men så har du familien på pappa'n sin side som syns blå er såå fint.. for der har de fleste brune :P

Back
Topp