Torsdagsbabling!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
God morgen damer, herre og barn! :)

no må dåke bable ivei=)

i dag skal eg forresten heim til mamma og dei=) broren min har besøk av dama (bur i oslo), så då må ho få helse på Joakim:) Å så fekk eg eit strikka sett av ho når han vart fødd, så tenkte eg skulle sjarmer ho med å ta det på... ;) (er steike fint, så er ingen grunn til ikkje å bruke det) :) ;)

ha ein fiin dag!!=)

God tur hjem te foreldrene sorciere_ :) kose deg masse [:)] Blir nok kjekt for hu å se at lille joakim bruker klærne hu gidde :)

I dag er jeg trøøøøtt, hehe.. emilie var kneke syk i natt, ville ikke ha mat, bare kooooose kjempe koselig men nå er jeg trøtt.. hehe.. samboer har nettopp fått henne til å sove, hun klagde og klagde og plutselig gidde hun opp å sovna [:D] på 1 sekund liksom.. hehe.. herlig :)

Her har jeg ingen planer i dag, skal gå en tur eneste.. så får vi se hva dagen bringer [;)] Har bursdag på lørdag så må begynne å lage noen kaker for samboer har jo bedt hele slekta [:-][:-][:-][:-] jeg vil ikke ha noe selskap men den gang ei [:D]

Ha en super fin dag snupper [:)]

Blablablabla...[:)] I dag skal jeg og mamma til bestefaren min, oldefaren til mini-sneglen [;)] I går fikk jeg vite noe skikkelig trist, ei som er noen år eldre enn meg, mistet den ene sønnen sin på to år [:(] Hun hadde to barn, som var tvillinger [:(] Merker at sånn går innpå meg nå som jeg har barn selv. Helt grusomt. Må være ufattelig tøft... Og det begynte med noe uskyldig, som omgangssyke eller noe sånt[:o] Nesten godt å få lufte det her, uten å føle at jeg sladrer, for dere kjenner jo ikke vedkommende, og det gjør egentlig ikke jeg heller [:)]

t0mmelise: det slo meg hvor artig ordet "kneke" er, det må jo være veldig lokalt? [:D] Vet dere andre hva en knekete unge er?

haha:D så må du lage kake til deg sjøl, t0mmelise? då burde jo nesten din kjære hjelpe til!! [8D]
men synes det er søtt at han inviterar folk på besøk.. hadde ikkje gubben min komt til å tenke på... [8D]

lille snegle: fortell kva ein knekete unge betyr? dersom det betyr noko anna enn at ungen lika å kneke.. eg er ikkje frå rogaland, å eg brukar ordet også.. ;P

uff!! ei omgangssjuke?? det kan vel ikkje vere nok?
er så forferdelig! får så vondt i meg.. er marerittet å oppleve noko slikt.. det trur eg ikkje eg ville takla.. [:(]

Sorc : Ja må lage kaken selv jeg [:D][:D][:D][:-][:-] hehe.. han inviterer til selskap og JEG må bake.. hehe [8D]
skal lage en osteiskake, lapper, vafler og en sjokolade kake.. holder det?? hehe.. vi blir 10-12 stk. [:)]

Lille snegle : Hahaha, det vet jeg ikke... eller jo det må jo være lokalt? [8|] hehe.. vestlandsk kanskje [:D]
Huff, så utrolig trist med hu dama som mista ungen sin [:(][:(][:(] Kjenner sånn går utrolig innpå meg også nå etter jeg har fått emilie.. gjorde jo selvfølgelig det før også men nå vet man liksom hvordan det er å være mamma. [:(]

Betyr nok det samme sorc [;)] kneke/kose [:)]

ORIGINAL: sorciere_

lille snegle: fortell kva ein knekete unge betyr? dersom det betyr noko anna enn at ungen lika å kneke.. eg er ikkje frå rogaland, å eg brukar ordet også.. ;P

Da er det sikkert brukt over hele landet[:)] Var bare så rart å se det skrevet[;)]

aldri hørt ordet kneke før jeg [8D] hehehe...morsomt ord [:D]
har ikke så alt for store planer for dagen...skal på flyplassen om ikke lenge å hente onkeln min å kona hans som kommer på besøk fra oslo [:)] blir koslig [:)]
ellers så blir det vel en rolig dag som vanlig tenker jeg [:)]

Her skal eg gjere lite i dag, enn å sitte ute med puppene, for me fekk beskjed at Malin har lagt for lite på seg, så da skal eg pumpa meg og sjå kva hun får i seg. I går måtte eg spe på med 2 mme måltider. Eg hadde bare halvparten av eit måltid på kvelden, håpar at eg kan få meir melk på kveld etterkvart. 

God torsdag alle!

Her er det lillebror å storebror som er hjemme. pappaen dro på ny-jobb igår. han kommer hjem i kveld igjen [:D] vi savner han!!!
lillebror har vært krakilsk mens han har vært borte!! om han merker det, eller om det er annet som plager siden han har vært ganske så utrøsteli å ikke vil ha mat nesten... kan være det bare er jeg som har den følelsen :p men iallefall så er han litt syk, å er ganske brent i stumpen, så det kan være litt av hver som plager stakkar lille min...

Idag skal vi ikke gjøre stort. må holde storebror hjemme fra bhg idag å for han har ennå stygg hoste, så nå har vi vel egentli tatt påskeferie. [;)] skal vaske stua å kjøkkenet idag å skifte på sengene. det er de eneste planene jeg har [8D] Min bestefar har bursdag men jeg årker ikke dra på besøk når ikke gutta her i hus er helt i form.

Stakkar hu som mista ungen sin.. jeg kjente ett stikk i meg da jeg leste det [:(]

Blablablablabla [:D]

Idag ska æ å lillepia mi på barseltreff,sammen med ei vænninna å hennes jenta [;)]
D blir kooooooseli [:D]

Ellers så ska vi heim idag ætter å ha vært hos vænninna mi i nånn daga..
får besøk i hælga,så må væll heim å jør nåkka i huse.

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj alle sammen:)
hvordan går det???

hær går det suuuupert:)  snuppa overasker meg hver daaag. la hu kl 2345 i går kveld å kl 0740 våknet ho. heilt utrolig.. flinke janta mi begynner å bli stor, ho var hele 7 uker på tirsdag.. kan ikke tro at tiden har gått så fort!! heilt utrolig!!!!

i dag blir det nok bare en rolig kveld hjemme, skal en tur å handle å skal hente mamma på flyplassen, men det er alt.. endelig kommer mamma hjem.. har savnet ho på kjedelige kvelder hjemme.. ho er veldig grei å ha når jeg er sliten, eller kjeder meg utrolig.

God morgen[:)]

I dag er planene å på familierådgivning med BF for å bestemme samværsrett nå mens snuppa er så lita, og vi skal sikkert prate om foreldreansvar osv også. Og jeg vil igrunn ha det alene, siden situasjonen er som den er. Tror han kommer til å ville krangle litt på det, men det får heller bare være. Han skal jo egentlig bare være glad jeg lar han være der for jenta sånn som han først oppførte seg når jeg ble gravid.. [:'(]

Blir fortsatt å gjøre minst mulig her. Halsen min er langtfra god enda og likevel så kan jeg ikke få noe for det bleeeeeeeeh. Må prøve å få lagt opp stempeltrykk til vandrepakke og kose masse med snuppa[:D][:D]

ORIGINAL: t0mmelise

det eg regna med:)

forresten så trur eg du har RIKELIG å tilby gjestane... ;P Er pinadeg nok til at eg og kan komme... [8D]

beybin88: heldig du er då!:)

Chiapjus: lykke tiil!! =D

Svartengel: korleis klarer ein egentlig å få dei til å legge meir på seg? Altså, ein gjer dei jo pupp eller mme (for dei som treng tillegg) når det gjer utrykk for mat? er jo litt vanskelig å gje dei mat når dei ikkje seier ifrå om at dei vil ha, eller..?

Sorciere: Eg veit ikkje eg, helt ærleg... Eg pumper ut alt eg kan, lage til mme i tillegg, slik at eg har 100ml i flaska. Etter det legge eg hun til brystet, slik at hun får suge ut den feite melka[:)] Men hun sovner ofte frå hele måltidet. Eg har prøvd å gi mat no, men hu sovna, skal ut å vaska ansiktet hennes no, skifte bleie og så prøve å gi resten av maten, var bare 75ml i flaska, hun drakk 15ml og sovna. Fekk ikkje laga til mme no, for Malin skreik og mannen sover [&o]

ORIGINAL: sorciere_

ORIGINAL: t0mmelise

det eg regna med:)

forresten så trur eg du har RIKELIG å tilby gjestane... ;P Er pinadeg nok til at eg og kan komme... [8D]

hihi, flottingss [:D] Jaaaaaaaa, bare kooooom [;)][:)] mmmmm, kake [:D] hihi.. sender rester jeg [:D]

takk, t0mmelise:) :)

Svartengel: ikkje dumt.. eg trur ikkje gullet mitt får så mykje av den feite melka her heller:\ har ganske masse melk, og han sovna alltid:(

Back
Topp