Nesten litt vemodig at mm-bæsjen er borte, en epoke er overBra hun ikke fikk mageknipSå rart det må være når de får den første skikkelige bærsebleia, gruer meg litt til det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten litt vemodig at mm-bæsjen er borte, en epoke er overBra hun ikke fikk mageknipSå rart det må være når de får den første skikkelige bærsebleia, gruer meg litt til det.
Nesten litt vemodig at mm-bæsjen er borte, en epoke er over![]()
Han har så korte blunder at jeg føler ikke det er noe poeng å prøve. Men skjer en gang i ny og ne da.Får du sovet noe på dagtid når han sover?
Skjønner, jg klarte heller ikke å sove på dagtid. Du må jo være helt utkjørt, håper du får sovet noen timer mens mannen passer på. Jeg matet henne, så gikk jg å la mg å sov noen timer mens mannen passet AnetteHan har så korte blunder at jeg føler ikke det er noe poeng å prøve. Men skjer en gang i ny og ne da.
Da har vi kommet hjem fra legen, og storebror har tatt seg en blund i senga si. Det tok over EN time på legekontoret, en tålmodighetsprøve for en liten, syk gutt. Elise sov heldigvis i vogna gjennom hele oppleggetvar såklart bare virus og ingenting å gjøre no med
sukk. Takk for hilsner, alle sammen!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Kose deg masse med film. Jeg ammer for øyeblikket. Fornøyd med finværet vi hadde i dag og at mannen min var med på stell av storebror i dag.Hva gjør dere i kveld damer?
Mamma hentet T i barnehagen i dag og kommer med han om en liten stund.
Mannen steller Lillebror nå, han var så veldig trøtt!
Han tok jo kvelden 19.30 i går!
Jeg skal legge T i dag, før jeg ammer Lillebror litt mer og så skal jeg på filmkveld med søstrene mine!
Gleder meg veldig!
Kul seng! Sånn skulle jeg likt å hatt til guttene når de blir eldre.Jeg har nettopp tatt en dusj ALENE, uten en liten baby på gulvet, det var kjempedeilig
Ellers har vi montert seng til snuppa, men den kan ikke brukes før hun blir en del eldre, foreløpig blir det gjesteseng
![]()
![]()
Her henger snuppa i bæresela og ser på at pappaen vasker oppHun er stupings trøtt men holder henne våken til 20.30 for ellers våkner hun 06 og det klarer jeg bare ikke når hun spiser 4-6 ganger om natta
I kveld skal hun få gulrotmos før sengetid, er spent på om det hjelper noe på sovinga
Har vært på babysvømming for første gang, det var skikkelig koselig! Litt logistikkproblemer i dusjen og garderoben, men gikk på et vis!Hun kosa seg masse i vannet, svømte som en liten hund og kava for å komme seg etter en liten ball som fløt foran henne
Men så pusta hun inn vann og fikk ikke til å puste, så hun blei redd og hysterisk
Da måtte vi gå opp! Synes instruktørene var skikkelig dumme for ungen gispa etter luft og skreik, og i stedet for å hjelpe sa de bare at vi kunne gå opp med henne
![]()
![]()
Dusja henne og vaska henne med babywash etterpå, og smurte henne inn med babylotion. Ville dere badet henne på nytt på kvelden da??? Er så usikker![]()
det gjør vi også, onsdag og søndag er badedageneHar lest i en bok jeg fikk i går om babymat at avokado er bra for å få babyen til å sove bedre.
Hvis bading før legging er del av rutinene deres og hun blir søvnig av det kan dere vel gjøre det. Vi bader bare en til to ganger i uka.
Nei jeg droppa det, var nok bading for idag tenker jeg!Vi bruker ikke å bade på kvelden når vi har vært på babysvømming![]()
Jeg har nettopp tatt en dusj ALENE, uten en liten baby på gulvet, det var kjempedeilig
Ellers har vi montert seng til snuppa, men den kan ikke brukes før hun blir en del eldre, foreløpig blir det gjesteseng
![]()
![]()
var ikke noe problem å holde henne i dusjen, holder henne i armkroken som en liten fotball og med ei hånd godt festa rundt låret hennes. Så vaska jeg henne med den andre hånda. Til og fra bassenget pakka jeg henne inn i håndukenEskil elsker å bade! Vi har mulighet for gratis bading på fredager, men må nok bli hjemme i morgen.
Bader han normalt hver kveld, som en del av kveldsrutinene, som regel også selvom vi har vært og svømt.
Tør ikke å dusje han med såpe og slikt i dusjen i svømmehallen, så da blir det oljebad på kvelden.
Jeg ønsker meg veldig en badeslynge til å bære han til og fra bassenget og i dusjen!!
Ja, jeg har tenkt på det samme, men om jeg kjøper så blir jeg nok også å bruke den i dusjen her hjemme for å ha begge armene fri, på stranden, i varmen og hver uke på bading =)var ikke noe problem å holde henne i dusjen, holder henne i armkroken som en liten fotball og med ei hånd godt festa rundt låret hennes. Så vaska jeg henne med den andre hånda. Til og fra bassenget pakka jeg henne inn i håndukenSå på en sånn badeslynge men syntes den var altfor dyr til så lite bruk, og tenker at den kanskje tar mer tid å ta på enn hva man bruker på å gå til bassenget eller i dusjen
![]()
ja hvis man er flink å bruke den så er det jo absolutt verdt pengene, som med så mye annet til disse småJa, jeg har tenkt på det samme, men om jeg kjøper så blir jeg nok også å bruke den i dusjen her hjemme for å ha begge armene fri, på stranden, i varmen og hver uke på bading =)
Men får se da, vet bare at mange synes det er helt genialt og ser etter en brukt!