Torsdags-skravling

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
tenkte jeg kunne begynne å lage den siden ingen andre har gjort det[:)] så..hva er deres planer i dag da damer?
vi skal ikke noe spesielt tror jeg,er så innmari kald vind ute,off..fryser meg ihekl inne også,selvom ovnen står på fullt..jaja..skal hoppe i dusjen når mannen kommer hjem igjen da,så får håper det hjelper[:)]
eller..det blir vel litt husarbeid,men det gjør jeg jo hver dag,så det er jo ikke så spennendes,hehe[8D] liker når det blir rent og lukter godt,men fy vi er flinke til å rydde,håper ikke alexandra arver det etter oss,hehe..skal lære henne å rydde når hun begynner å gå,hehe..neida[8D]

kos dere i dag da[:)]

Her er det omgangsyke, sambo og jeg har løpt på tur på doen i hele natt.
Kommer både forran og bak[:'(]
Håper ikke vi smitter lillemor

Her har vi vært hos fysioterapauten. hun mener vi må jobbe litt med det fysiske på han siden han er så rask mentalt så han kjeder seg lett. han kryper nå, men vi skal begynne med krabbe øvelser , han elsker det[:)] Etterpå skal vi skeie litt ut å dra på mcdonalds med lille broren min. [:D]

ORIGINAL: LangeFlateBrøster

Her er det omgangsyke, sambo og jeg har løpt på tur på doen i hele natt.
Kommer både forran og bak[:'(]
Håper ikke vi smitter lillemor

off da,det er ikke noe kjekt,ivertfall ikke når man har små barn.. får håpe det gir seg fort da,og at hun lille ikke blir smitta. god bedring til dere begge[:)]

ORIGINAL: Looley

Her har vi vært hos fysioterapauten. hun mener vi må jobbe litt med det fysiske på han siden han er så rask mentalt så han kjeder seg lett. han kryper nå, men vi skal begynne med krabbe øvelser , han elsker det[:)] Etterpå skal vi skeie litt ut å dra på mcdonalds med lille broren min. [:D]

åja,er jo både kjekt og ikke kjekt at han er rask mentalt sett da,vokser så fort:P hva øvelser dere skal gjøre da med krabbingen?

mc donalds ja,hørtes godt ut..selv har jeg ikke vært på mc donalds på snart 4 år etter de hadde rotter på mc donalds her i stavanger..mister FORT matlysten,men er jo ikke så sundt med den maten,så er vel egentlig like så greit,hehe..[8D] 

ORIGINAL: stolt mamma 2008

åja,er jo både kjekt og ikke kjekt at han er rask mentalt sett da,vokser så fort:P hva øvelser dere skal gjøre da med krabbingen?

mc donalds ja,hørtes godt ut..selv har jeg ikke vært på mc donalds på snart 4 år etter de hadde rotter på mc donalds her i stavanger..mister FORT matlysten,men er jo ikke så sundt med den maten,så er vel egentlig like så greit,hehe..[8D] 

Rotter? Guri land, noe så ekkelt!
Jeg spiser aldri slike steder uansett, liker ikke junkfood jeg. (men gud hvor deilig det er med godteri...)

ja,de stengte ned hene sjappa,og så åpna de dagen etterpå..er jo 4 år siden da,men jeg mista rett og slett matlysten av hele mc donalds etter det.. godteri ja,her går det i sjokolade HVER dag,hehe..men tror jeg trøstespiser veldig mye da,eller så tar jeg det igjen etter svangerskapet,da klarte jeg ikke snop eller noe i det hele tatt..har aldri vært så sunn i hele mitt liv som jeg var i svangerskapet,hehe[:)]

[:D]heihei[:D] her er storegutten hjemme fra barnehagen så da er d jo bare til å gi opp hele ryddinge.herregud som han roter[:o][:o] men d er jo tross alt kjekt å ha han hjemme av og til fra barnehagen[:)] nå lager jeg en skjokoladekake som skal testes ut før dåpen. vi må snart komme oss ut en tur å lufte oss å leke litt på lekeplassen...kanskje sjølmeldinga er komt i posten[8D]

Hei og god dag alle sammen!

I dag har lillegutt og jeg vært i Fredrikstad, for jeg hadde time hos legen der tidligere i dag. Etter det har vi bare kost oss hjemme, og sett litt halvveis på skiskyting. [:)]
Snart skal jeg hente storebror i barnehagen, og kjøre han til besteforeldrene. [:)]

God bedring LFB, håper Victoria slipper unna omgangssyken ihvertfall!

ORIGINAL: silona

[:D]heihei[:D] her er storegutten hjemme fra barnehagen så da er d jo bare til å gi opp hele ryddinge.herregud som han roter[:o][:o] men d er jo tross alt kjekt å ha han hjemme av og til fra barnehagen[:)] nå lager jeg en skjokoladekake som skal testes ut før dåpen. vi må snart komme oss ut en tur å lufte oss å leke litt på lekeplassen...kanskje sjølmeldinga er komt i posten[8D]

ja det kan jeg tenke meg er kjekt å ha han hjemme litt av og til fra b.hagen[:)] hehe,ja de kan vær flinke til å rote[8D]

På hvilken måte er han raskt mentalt da? Høres jo ut som han er rask med det meste [:)]. Når begynte han å krype? Det var jo steike tidlig [:D]. Må være en stolt mamma!

Her har jeg vært og satt inn hormonspiral i dag. Det var litt ubehagelig kan du si for legen lagde to sår med tangen, så jeg begynte å blø masse[:'(] Hjemme nå og det er ganske vondt. Tatt paracet nå, håper det ikke skal gjøre så vondt i mange dager og uker... Resten av dagen skal jeg bare gjøre ikkenoe mens sambo er på jobb til kl22. Da må vi shine litt siden det kommer besøk i morgen. Og så er det 4 mnd kontroll i mrg, er kjempespent på om det gjør store utslag at hun nå får tillegg på flaske!

det hørtes ikke godt ut,selv er jeg veldig skeptisk til spiral,så her går det bare i piller..er litt pysete når det gjelder ting som ka være vondt/ubehagelig..
blir spennende å se da,lykke til[:)]

ja er typisk det,men var godt du fant på noe du kunne gjøre istedenfor å snu[:)]
det hørtes godt ut,tror jeg skal lage semulegrynsgrøt til meg selv,er bare jeg som er begeistra for grøt av oss to[:)]men vi har vært litt sløve med middag de siste mndène,er så matleie begge to,så da finner jeg på noe alene[:D]

her har vi vært på babysvømming i dag. lillegutt var ikke helt fornøyd. et lite sjansespill hver gang det siden han må vekkes i den beste luren på formiddagen... så enten går det veldig bra eller veldig dårlig. masse suttring i dag.. prøver igjen med godt mot neste uke.

Ellers så er det taco hos et vennepar snart. alltid koselig det:)

ORIGINAL: nicomamma

her har vi vært på babysvømming i dag. lillegutt var ikke helt fornøyd. et lite sjansespill hver gang det siden han må vekkes i den beste luren på formiddagen... så enten går det veldig bra eller veldig dårlig. masse suttring i dag.. prøver igjen med godt mot neste uke.

Ellers så er det taco hos et vennepar snart. alltid koselig det:)

ja er ikke alltid godt å vekke de små,hehe.. taco ja,mmm..hørtes også godt ut[:)]

ikke populært med vekking nei... blir spennende når han kommer i skolealder tenker jeg[;)] får nok litt å stri med

Back
Topp