Torsdag's skravletråd

..Lykke..

Elsker forumet
God morgen jenter[:D]
Hvordan har dere det? Og hva skal dere finne på i dag?[:)][:)]

Jeg skal på cafe sammen med to i klassen og skrive på eksamen[8D]
I ettermiddag skal jeg,min kjære og svigermor på italiensk resturant[:D]Det blir kos da!

Håper dere får en kjempe fin dag

God morgen snuppa. [:)][:)][:)]
Skal snart på jobb jeg nå, jobber bare til kl.16 idag. Deilig!

Ha en strålende dag snuppa. Kos deg

ORIGINAL: snuppis!

God morgen [:)]

Jeg er på kurs i dag og skal være der til kl.15 [:)]

Etter kurset så skal jeg hente tantebarna mine på SFO og barnehagen, og jeg skal på dem til søstera mi kommer hjem fra jobben (jobber overtid i dag) [:)]

Kos deg med tantebarna dine. [:)][:)][:)]

Idag er det lite planer. Sitter å presser i meg litt mat nå, å håper kvalmen gir seg.[8D]
Hadde håpet å fått handlet litt julegaver i dag, men vet ikke om jeg orker. For se hva som skjer når maten virker[8D]

Ha en flott dag jenter[:D]

Hei jenter [:D]
Idag er det jobb. Siste dag før forhåpentligvis lang fri. Trenger det nå merker jeg. Sliter litt med ryggen. Trodde ikke jeg hadde sååå stor gårdsplass?? [8|]

Ellers skal jeg bare ta det med ro idag. Julegave shopping kan vente enda litt til [:D]

heia..vi kjørte i natt til sortland, mannen skulle se på en båt, mens jeg måtte å i butikker, var veeeeldig lang ventetid før mannen blei ferdig så det var veeeeeldig kjedelig.. så var det skikkelig kaldt og da, og klumsete meg klarte seff å snubble meg selv så jeg slo meg skikkelig,blødde på begge knær og begge håndlegg, så det verker enda
( se for dere det da jenter, snubla meg selv så posene flaug 3 meter frem klomshøna sjøl)
men så fikk jeg jo møte GunnElin og litt da....bare 10-15 min da, men d var godt likavell[:D]

Back
Topp