Torsdagens skraveletråd

Mortens skogmus

Glad i forumet
Ja jenter da er det bare å skravle i vei denne torsdagen[:D]
Selv skal jeg straks kjøre hjem og hoppe til køys etter endt nattevakt, så joiner dere senere i dag[8D][8D][8D]

Ha en FANTASTISK dag alle sammmen[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Haha du har nettopp dratt, jeg har nettopp kommet..Gjesp..... Bra det snart er helg[:)]

Nå sitter jeg på jobben og skal til å ordne meg en kopp te. Like trøtt i dag som igår og dagen før der [&:]
Godt å vite at alt blir alltid litt bedre bare jeg får meg en kopp te [:D]
Må være britisk blod i meg tror jeg [>:] hi hi

ORIGINAL: Anne L

Jeg har akkurat levert jentongen i barnehagen. Skal snart i gang med litt husarbeid[:-] Mor og far kommer til middag i dag. Jentongen bestemte meny og da ble det  fiskegrateng. Til dessert blir det sjokolade mouse (vet ikje helt hvordan det skrives) med vanilje saus. Nam[:)]

mmm nå fikk jeg lyst på sjokolade moffe (som min mann sier) nam nam

ORIGINAL: 11Giggs

Nå sitter jeg på jobben og skal til å ordne meg en kopp te. Like trøtt i dag som igår og dagen før der [&:]
Godt å vite at alt blir alltid litt bedre bare jeg får meg en kopp te [:D]
Må være britisk blod i meg tror jeg [>:] hi hi

Hehe jeg har det slik jeg og..Og to kopper om jeg er alt for troett ;-)

Men te er godt da [:)]

Skal til å ordne meg kopp nr to med te nå [:D]

Og varmen hjelper seg litt nå. Fikk vaktmesteren til å skru opp varmen. Nå er det levbart igjen [8D]

Hehe ja det er godt.. Fikk se de foerste snoeflakene naa idag.. Tror det kommer mer over natta...

quote:

Jeg har akkurat levert jentongen i barnehagen. Skal snart i gang med litt husarbeid Mor og far kommer til middag i dag. Jentongen bestemte meny og da ble det fiskegrateng. Til dessert blir det sjokolade mouse (vet ikje helt hvordan det skrives) med vanilje saus. Nam

Orginal: 11Giggs

mmm nå fikk jeg lyst på sjokolade moffe (som min mann sier) nam nam

Det var knall godt[:D] Men spiste litt for mye så nå er jeg kvalm[&o] at jeg aldri lærer

Når det gjelder dessert så tror jeg dessverre at JEG aldri lærer [8D]

ORIGINAL: GunnElin

har vært på jobb idag, åsså har æ lage litt sjokolade kort, åsså har  æ såve litt middag hehe å nu skla gubben ut å mokke snøen som en kommen.
vi va jo snya inne i morrest nesten hehe, sjikkeli julestgemmning[:D]

Akkurat nå er jeg veldig glad for at vi ikke har mer enn ca 6 cm snø her hjemme [:D]

Stakkar jentongen[&o] Hu har fått vannkoppene. Og en stooooor vannkopp rett på siå av urinrøyre. Hu grine kver gong hu ska tissa stakkar. Mamma hjerte blør

Nei huff så trasig [&:] God bedring til jentungen din[:)]

Back
Topp