Torsdagen

Fikk penger fra lånekassen idag :) deilig!
Fått bestilt meg ny tlf... Endelig :)
Hva gjør dere ikveld? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Noen har ikke noen valg ;) syns ikke det er like ille å skifte på mine egne barn som andres..hehe.. men denne fikk sambo æren av.. ellers er det stort sett i barnehagen det skjer:D:P haha..

Så hun reagerer på melk fortsatt altså? Er det noe av det hun kan spise/drikke da? :)
Enig. Går bra med egne barn. Blitt vant med luktene hehe.
Digger det ikke hvis det er tidlig på morgen. Da kan jeg bli litt dårlig hehe.......

Haha, apropo bæsjebleier så har Hermine plagdes med magen siden vi startet med melkeprodukter så hun er mye løs i magen.

Etter en runde på do i kveld som lukta noe så grønnj**** sa jeg til mannen at jeg er så innmari glad for at vi ikke får dette servert i en bleie :eek: :p :D

Kjedelig hun reagerer sånn :( har hun vondt også? Håper ikke det.

Da var det visst kveld! Barna ble lagt innen kl 19 idag.. trøtte og slitne alle mann..hehe.. men Liana har ikke sovna enda da:P hun som 1 time og 45 min i bhgen idag! Men har virket sliten i kveld etter å ha vært mye ute i bhgen..

Jeg har ikke orket tanke på diet eller kalorier idag..haha.. vanskelig når man er trøtt! Så da satt jeg her med en firkløver og burn! :cool:

Jeg, sambo og Leoh gikk en tur til byen tidligere idag å.. deilig når det ikke er altfor varmt!:D

Hatt en fin dag? Hva driver dere med nå? :)
Sov hun så lenge ja? Deilig da :)
Litt tull her idag og måtte legge wael hos oss.,, men da ble stille og. .. Hvis jeg legger han først,så hopper hun over til han og vekker han. Og hun pleier å bruke lang tid på å sovne,og da er jo han så sliten. Dumt :(

Deilig med firkløver,,, har dagen min i morgen.... Vil ha kinderegg jeg ;)
Så koselig med bytur på dere 3 da :) langt å gå ?

Enig. Går bra med egne barn. Blitt vant med luktene hehe.
Digger det ikke hvis det er tidlig på morgen. Da kan jeg bli litt dårlig hehe.......

Nei er noen ganger det er eklere enn andre ganger :P men man blir vandt med det.. men må si jeg gleder meg veldig til å bli helt ferdig med bleier!

Nei er noen ganger det er eklere enn andre ganger :P men man blir vandt med det.. men må si jeg gleder meg veldig til å bli helt ferdig med bleier!
Ja. Satser på neste sommer. Hun er ikke veldig glad i do :-D :-D
Og du har kanskje 2 år igjen? Blir litt lettere med alt da :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

God kveld!
Jeg joiner deg, Anita..i dag er ingen diettdag på meg heller.:p Fikk lammelår, sunnmørsgodt og kake hos svigermor, så nå er jeg mett og fornøyd.:p Måtte til sentrum for å hente med oss en henger etter selskapet ooog sååå var det kø etter MFK-kamp da vett. Snegla oss ut fra byen, og da vi kom til tunnelen var det SELVFØLGELIG vedlikeholdsarbeid der. Jen ble med andre ord ikke lagt før 21.20, men sovna i gjengjeld på et blunk.:)

Klesbretting og rydding unnagjort - sofaen next.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sov hun så lenge ja? Deilig da :)
Litt tull her idag og måtte legge wael hos oss.,, men da ble stille og. .. Hvis jeg legger han først,så hopper hun over til han og vekker han. Og hun pleier å bruke lang tid på å sovne,og da er jo han så sliten. Dumt :(

Deilig med firkløver,,, har dagen min i morgen.... Vil ha kinderegg jeg ;)
Så koselig med bytur på dere 3 da :) langt å gå ?

Ja hun trengte nok det..for dem sa at hun var såå blir og i farta etter det.. hehe.. sovna etter en halv time nå i kveld å, så det var bra ;) måtte bare inn til hun 6-7 ganger fordi hun kasta puta og dyna ut av senga:P

Uff da, så slitsomt for både dere og Wael å bli vekket sånn :( like greit å ta han inn for dere til Mina sover ;)

Hehe hadde ikke ork til å vente heeelt til imårra eller lørdag :P så spørs om jeg vil veie meg imårra eller lørdag, for telte ikke kalorier igår heller:P og ikke på søndag (og 1-2 dager før det) :eek:
Men kinder sjokolade er jo sååå godt:) ikke så langt å gå til byen/sentrum, tar ca 15 min en vei om man ikke lar unger gå:P

Ja. Satser på neste sommer. Hun er ikke veldig glad i do :-D :-D
Og du har kanskje 2 år igjen? Blir litt lettere med alt da :-)

Ja tenkte også å prøve til sommeren med Liana.. om hun ikke viser tegn før det:) hun har begynt å mislike tiss i bleia og kan ofte holde seg noen timer.. men får hun ikke til å sitte på do eller potte! Bare roper at hun er ferdig og henter papir som hun kaster oppi potta.. hahaha..

Hehe ja.. får ta Leoh sommeren etter:P

God kveld!
Jeg joiner deg, Anita..i dag er ingen diettdag på meg heller.:p Fikk lammelår, sunnmørsgodt og kake hos svigermor, så nå er jeg mett og fornøyd.:p Måtte til sentrum for å hente med oss en henger etter selskapet ooog sååå var det kø etter MFK-kamp da vett. Snegla oss ut fra byen, og da vi kom til tunnelen var det SELVFØLGELIG vedlikeholdsarbeid der. Jen ble med andre ord ikke lagt før 21.20, men sovna i gjengjeld på et blunk.:)

*high 5* for ingen diet:P haha..

Men så kjedelig med så mye kø pg venting da!:( kansje snuppa sover leeenge imårra da?:) håper det!
Sofan er så godt å ha:D

God kveld!

Har dere hatt en fin dag med bursdagsbarnet? :-)
Hørtes slik ut med god mat :-)
Kjipt med kø. Det kan man bli gal av :-( :-(
Godt hun sovnet raskt :-D

*high 5* for ingen diet:P haha..

Men så kjedelig med så mye kø pg venting da!:( kansje snuppa sover leeenge imårra da?:) håper det!
Sofan er så godt å ha:D
Jaaah, og det gikk så innmari treigt!! Vi kom oss avgårde fra svigers i seneste laget, så lang kø var jo bare peachy! :p
Håper på sein morgen i morra, ja. Frister veldig. :D

Har dere hatt en fin dag med bursdagsbarnet? :-)
Hørtes slik ut med god mat :-)
Kjipt med kø. Det kan man bli gal av :-( :-(
Godt hun sovnet raskt :-D

Ja, dagen har vært fin.:) Tror Jona har kosa seg. Gi mannen god mat, så er han egentlig fornøyd. Veldig greit.;)

Hvordan gikk legginga hos dere i kveld da?

Ja, dagen har vært fin.:) Tror Jona har kosa seg. Gi mannen god mat, så er han egentlig fornøyd. Veldig greit.;)

Hvordan gikk legginga hos dere i kveld da?

Så fint å høre :-) Hyggelig med bursdag :-)

Måtte legge Wael hos oss. Da slutta Mina å tulle. Hun er spinnvill blitt på kvelden. Merkelig... tøffer seg skikkelig. Og brøler som en løve haha. Må le :-D

Håper Jen sover lenge i morgen :-D
Han er glad i mat ja? Hehe

Så fint å høre :-) Hyggelig med bursdag :-)

Måtte legge Wael hos oss. Da slutta Mina å tulle. Hun er spinnvill blitt på kvelden. Merkelig... tøffer seg skikkelig. Og brøler som en løve haha. Må le :-D

Håper Jen sover lenge i morgen :-D
Han er glad i mat ja? Hehe

Haha..Tøffe løve-Mina altså? Søta!;) Greit å kunne legge storegutt på et anna rom mens lillesøster raser fra seg da.:) Flytter du han tilbake senere eller sover han hos dere?

Haha..Tøffe løve-Mina altså? Søta!;) Greit å kunne legge storegutt på et anna rom mens lillesøster raser fra seg da.:) Flytter du han tilbake senere eller sover han hos dere?

Ja ikke sant :-) Lille raringen min ♡
Flytter han over. Han er så aktiv hehe. Sover Jen på eget rom?

Drømte at jeg møtte deg, J og mannen din i natt. På mcern. Du hadde klippet deg. Bob hadde du.. :-)

Ja ikke sant :-) Lille raringen min ♡
Flytter han over. Han er så aktiv hehe. Sover Jen på eget rom?

Drømte at jeg møtte deg, J og mannen din i natt. På mcern. Du hadde klippet deg. Bob hadde du.. :-)

Godt å ha senga for seg selv også da..:) Hverken jeg eller Jen sover godt i samme seng, så hun sover på eget rom.:p

Hihi..Så koselig å bli drømt om da!!:D

Godt å ha senga for seg selv også da..:) Hverken jeg eller Jen sover godt i samme seng, så hun sover på eget rom.:p

Hihi..Så koselig å bli drømt om da!!:D

Koselig å sove med barn, men søvnen blir ikke god. :-(
Ja, er ikke det koselig a? :-D

Koselig å sove med barn, men søvnen blir ikke god. :-(
Ja, er ikke det koselig a? :-D

Jo, det synes jeg så absolutt. :)
Hadde du ikke bodd så langt unna, så skulle jeg tatt meg turen in person.

Jo, det synes jeg så absolutt. :)
Hadde du ikke bodd så langt unna, så skulle jeg tatt meg turen in person.

Ja hadde vært gøy å møttes :-)
Kjipt at Norge er sååååå stort hehe. .. Aldri vært i nærheten av der dere bor. (Molde?) Skulle tatt en tur... plutselig er jeg der. Litt impulsiv :-)

Back
Topp