Torsdagen

Ja hadde vært gøy å møttes :-)
Kjipt at Norge er sååååå stort hehe. .. Aldri vært i nærheten av der dere bor. (Molde?) Skulle tatt en tur... plutselig er jeg der. Litt impulsiv :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja, vi bor en liten halvtime øst for Molde.:) Om du skulle finne på å ta deg en kjøretur, så er du hjertelig velkommen iallfall! Har gjesterom jeg veittu.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, vi bor en liten halvtime øst for Molde.:) Om du skulle finne på å ta deg en kjøretur, så er du hjertelig velkommen iallfall! Har gjesterom jeg veittu.:)

Takk for det søta ♡
Pære er digg..... :-D :-D Ingen sjokolade i hus. Og godt er det. Ellers hadde jeg sprukket ;-)

Takk for det søta ♡
Pære er digg..... :-D :-D Ingen sjokolade i hus. Og godt er det. Ellers hadde jeg sprukket ;-)

Hæ? Hvor fikk du pæra fra? Hahaha..:D

Haha. .. spiste nå... :-)
Jeg var så sukkersyk. ..... holdt på å bli gal... :-D

Åååja!! Trodde jeg hadde skrevet pære i innlegget mitt ved en feil og måtte dobbelsjekke.:p

Det finnes masse anna godt enn sjokolade! Du er flink. Stå på!:D
Nei, nå skal jeg legge meg. Skikkelig trøtt på høyre øye.:p Natta!

Åååja!! Trodde jeg hadde skrevet pære i innlegget mitt ved en feil og måtte dobbelsjekke.:p

Det finnes masse anna godt enn sjokolade! Du er flink. Stå på!:D
Nei, nå skal jeg legge meg. Skikkelig trøtt på høyre øye.:p Natta!

Ikke rart at du ikke forsto den. Den kom plutselig inn i setningen ;-)
God natt til dere. Skal legge meg sjæl :-D

Noen har ikke noen valg ;) syns ikke det er like ille å skifte på mine egne barn som andres..hehe.. men denne fikk sambo æren av.. ellers er det stort sett i barnehagen det skjer:D:P haha..

Så hun reagerer på melk fortsatt altså? Er det noe av det hun kan spise/drikke da? :)
Jeg har aldri likt bæsjebleier etter at hun startet med fast føde :p
...det er også det verste med å jobbe i bhg!!! :eek:

Vi gir ting med melk i likevel som prim, skinkeost, pizza, pølser etc. Men ikke fersk melk, grøt eller yoghurt. Delvis for å sjekke om magen blir vandt til det og delvis for at om hun skal testes og slå ut på allergi må kroppen ha en allergisk reaksjon på gang, noe den ikke har dersom vi kutter melk før testingen ;)

Kjedelig hun reagerer sånn :( har hun vondt også? Håper ikke det.

Sent from my iPad using BV Forum
Noen ganger klager hun over vondt i magen mens hun sitter på do :oops: og så har hun myyyye luft i magen også nå, mer enn før vi begynte med melkeprodukter. Så tror nok vi må ha en ny legetime og teste henne på nytt!

Jeg har aldri likt bæsjebleier etter at hun startet med fast føde :p
...det er også det verste med å jobbe i bhg!!! :eek:

Vi gir ting med melk i likevel som prim, skinkeost, pizza, pølser etc. Men ikke fersk melk, grøt eller yoghurt. Delvis for å sjekke om magen blir vandt til det og delvis for at om hun skal testes og slå ut på allergi må kroppen ha en allergisk reaksjon på gang, noe den ikke har dersom vi kutter melk før testingen ;)

Altså, jeg liker det ikke jeg heller:P men takler det mye bedre med mine egne barn.. og gleeeeder meg til å bli ferdig med bleieskift!

Okey, skjønner. Det er vel kansje også en tilvenning å tåle melk? Hvertfall produkter som fersk melk, yoghurt og lignende..

Noen ganger klager hun over vondt i magen mens hun sitter på do :oops: og så har hun myyyye luft i magen også nå, mer enn før vi begynte med melkeprodukter. Så tror nok vi må ha en ny legetime og teste henne på nytt!

Uff :-( Ikke lett med magevondt :-(

Altså, jeg liker det ikke jeg heller:P men takler det mye bedre med mine egne barn.. og gleeeeder meg til å bli ferdig med bleieskift!

Okey, skjønner. Det er vel kansje også en tilvenning å tåle melk? Hvertfall produkter som fersk melk, yoghurt og lignende..
Joda, det er nok det. Men nå har det jo gått en måned uten bedring da :confused:

Hadde litt yoghurt i smoothien hennes idag, spent å se på følgene i morgen :p

Joda, det er nok det. Men nå har det jo gått en måned uten bedring da :confused:

Hadde litt yoghurt i smoothien hennes idag, spent å se på følgene i morgen :p

Spent jeg å :) ta gjerne å oppdater oss ;)

Back
Topp