Torsdagen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Mannen tok opp og stelte minsten som våkner litt før 7. Nå ser jeg barne-tv med ungene før frokost og SFO :)
I dag skal jeg pakke litt til vi reiser i helgen.
Og endelig i kveld skal jeg på jobb igjen :-D det gleder jeg meg veldig til :)

Surfer mobilt!

Mannen tok opp og stelte minsten som våkner litt før 7. Nå ser jeg barne-tv med ungene før frokost og SFO :)

Surfer mobilt!
Koselig med litt kos i sofaen og tv-titting på morran.:)
Hvor skal dere henn i helga?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen! :)
Her startet dagen klokka 7. Et helt greit tidspunkt om det ikke hadde vært for at både jeg og Asle har drømt mye i natt. Med andre ord har vi vært mye våkne o_O
Kan ikke si jeg deler din entusiasme for jobb, Fru H :P kvir meg til mandag! ;) Skal dere langt avgårde i helgen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Morn!
Jen våkna også litt før 07 i dag. Nå kikker vi på barne-tv, Jen koser seg med blåbær og jeg skal hente meg kaffe. Mannen har fødselsdag og skal få ligge ei stund til, før den store bursdagsfrokosten.:) Vi skal fortsette å rydde skog i dag og så skal vi på middag til svigermor.

Ha en fin dag alle sammen! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her startet dagen klokka 7. Et helt greit tidspunkt om det ikke hadde vært for at både jeg og Asle har drømt mye i natt. Med andre ord har vi vært mye våkne o_O
Kan ikke si jeg deler din entusiasme for jobb, Fru H :P kvir meg til mandag! ;) Skal dere langt avgårde i helgen?

Jeg skal også på jobb på mandag, hele uken. Med blandede føleser men egentlig blir det greit, for da er jeg der dersom Hermine ikke finner seg helt til rette i bhg med en gang ;)

Dessuten så tar jeg all jobbingen for hele høsten på ei uke, så etter det er det kun skole til i januar :p

Surfer mobilt!
Hvor er det bryllupet skal være?

Hallo :)

Hermine prøvde seg med å skulle opp kl 05.30, men da sa mamman "NEI! Det er NATT!!!" Og ungen la seg pent ned igjen og sov til 07 :p Da måtte hun tisse, og det kan man ikke si nei til...noe hun har oppdaget på kvelden så de siste kveldene har hun MÅTTET tisse ca kl 19.30 :eek: :p

Idag skal jeg jobbe hjemmefra mens Hermine sover. Orker ikke å dra til Uit, var så innmari ensomt der!

Nå koser vi oss med latte og barne-tv. Så blir det snart kokte egg, nylagde knekkebrød, nyplukkede jordbær og hjemmelaget juice til frokost :rolleyes: Må kose oss de siste feriedagene ;)

Vi skal i bryllup på Tjøme :-)

Jeg gleder meg til jobb fordi jeg knapt Har vært innom siden je ble syk i starten av mai. Tror jeg har jobbet en eller to vakter siden april :-p
Og for å være helt ærlig gleder jeg meg til litt mer hverdag med barnehage og studier/jobb, selvom det blir travelt :-p
Vi er fortsatt bortskjemte med at minsten kun skal 60% i Bhg og vi får mange korte dager pga skoletidene til T, så det blir en god balanse her :)

Surfer mobilt!

God morgen :)

Fru H: sikkert godt å få jobbet litt nå siden det er så lenge siden sist :)

Volven: kjedelig med drømming:( hvertfall for deg som sikkert har våknet en god del!

Lilla-87: sikkert fint for mannen din å kunne ligge litt lenger og heller stå opp til god bursdagsfrokost:D kos dere på middag hos svigermor idag:D

Marian87: haha bruker Hermine tisse-unskyldning for å stå opp litt ekstra? :P frokosten deres høres nydelig ut!

Hellu!

For lite søvn på hele gjengen her idag :P Leoh våkna ca 23:30 igår og roet seg ikke før han fikk flaske etter en time.. aner ikke hva han våknet av?! Liana våknet 6:30 idag og var tydelig ikke uthvilt.. sovnet ikke før kl 20 igår kveld.. så var litt sår når jeg leverte hun i bhgen! Så jeg sa at hun skulle få sove så lenge hun ville idag..

jeg fikk mensen igår og har hatt en del vondt også..merkelig nok så trodde jeg at jeg skulle få det idag..meeeen skulle egentlig kommet 1 august!! Så flaks jeg ikke har visst om det, for ellers hadde jeg dødd av redsel for graviditet:P haha.. aldri gått så mange dager over egentlig:confused:

Ellers sover Leoh og jeg skal sløve med litt brodering nå:)

Ha en fin dag!:)

Hellu!

For lite søvn på hele gjengen her idag :P Leoh våkna ca 23:30 igår og roet seg ikke før han fikk flaske etter en time.. aner ikke hva han våknet av?! Liana våknet 6:30 idag og var tydelig ikke uthvilt.. sovnet ikke før kl 20 igår kveld.. så var litt sår når jeg leverte hun i bhgen! Så jeg sa at hun skulle få sove så lenge hun ville idag..

jeg fikk mensen igår og har hatt en del vondt også..merkelig nok så trodde jeg at jeg skulle få det idag..meeeen skulle egentlig kommet 1 august!! Så flaks jeg ikke har visst om det, for ellers hadde jeg dødd av redsel for graviditet:P haha.. aldri gått så mange dager over egentlig:confused:

Ellers sover Leoh og jeg skal sløve med litt brodering nå:)

Ha en fin dag!:)
Håper smertene gir seg. Fikk mensen 6 dager over nå. Så var en smule stressa. Rart den kommer for seint noen ganger. Ta noen naproxen? :-)

Kjipt han sov så dårlig. Er nok tennene :-( Mina er sånn hun og... håper Liana sover godt idag :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Mina har så mange ekle bæsje bleier for tiden. Skikkelig tannbæsj :-(
Er på lekeplassen... litt kjedelig hver dag, men ikke mye annet å Gjøre. De begynner på mandag i barnehage så det blir bra :-)

Sol og deilig idag.
Hvordan er det med dere? :-)

Så kjedelig å våkne mye :-( :-( håper denne natten blir bra :-)

Surfer mobilt!
Håper dere får en fin helg i bryllupet :-D Og fint vær :-)

Så kjedelig å våkne mye :-( :-( håper denne natten blir bra :-)

Takk for den! :) nå skal jeg vel ikke klage så mye, for vi har greie netter og morgener mellom 6:30 og 7 sånn til vanlig :)

Håper smertene gir seg. Fikk mensen 6 dager over nå. Så var en smule stressa. Rart den kommer for seint noen ganger. Ta noen naproxen? :-)

Kjipt han sov så dårlig. Er nok tennene :-( Mina er sånn hun og... håper Liana sover godt idag :-)

Omtrent som meg da..hehe.. Kan tenke meg du var passe stressa :P hadde jeg vært nå å om jeg hadde husket at mensen skulle vært her for nesten en uke siden! Har ikke naproxen her nå :( bare paracet igjen, som ikke hjalp igår :P

Ja kan nok være tennene.. har har jo en tann til som nesten er i gjennom! Mistenker at det kan være tenner på vei hos Liana å.. men må prøve å sjekke munnen! Ikke lett.. haha

Er på lekeplassen... litt kjedelig hver dag, men ikke mye annet å Gjøre. De begynner på mandag i barnehage så det blir bra :-)

Sol og deilig idag.

Det blir nok superbra med bhg:D

Hmmm bæsjebleier ja.. når du sier det, så hadde Liana en voldsom bleie igår sa sambo!..

Da var det visst kveld! Barna ble lagt innen kl 19 idag.. trøtte og slitne alle mann..hehe.. men Liana har ikke sovna enda da:P hun som 1 time og 45 min i bhgen idag! Men har virket sliten i kveld etter å ha vært mye ute i bhgen..

Jeg har ikke orket tanke på diet eller kalorier idag..haha.. vanskelig når man er trøtt! Så da satt jeg her med en firkløver og burn! :cool:

Jeg, sambo og Leoh gikk en tur til byen tidligere idag å.. deilig når det ikke er altfor varmt!:D

Hatt en fin dag? Hva driver dere med nå? :)

Det blir nok superbra med bhg:D

Hmmm bæsjebleier ja.. når du sier det, så hadde Liana en voldsom bleie igår sa sambo!..

Sol og deilig idag.

Haha, apropo bæsjebleier så har Hermine plagdes med magen siden vi startet med melkeprodukter så hun er mye løs i magen.

Etter en runde på do i kveld som lukta noe så grønnj**** sa jeg til mannen at jeg er så innmari glad for at vi ikke får dette servert i en bleie :eek: :p :D

Haha, apropo bæsjebleier så har Hermine plagdes med magen siden vi startet med melkeprodukter så hun er mye løs i magen.

Etter en runde på do i kveld som lukta noe så grønnj**** sa jeg til mannen at jeg er så innmari glad for at vi ikke får dette servert i en bleie :eek: :p :D

Noen har ikke noen valg ;) syns ikke det er like ille å skifte på mine egne barn som andres..hehe.. men denne fikk sambo æren av.. ellers er det stort sett i barnehagen det skjer:D:P haha..

Så hun reagerer på melk fortsatt altså? Er det noe av det hun kan spise/drikke da? :)

Back
Topp