Torsdagbabling

Synes det der er så synd :( egentlig nesten litt i mot hva loven sier at en barnehage skal gjøre og...
Ja kanskje vi kan det!! :) hadde vært utrolig koselig hvertfall. Må se litt på datoen først :)
ja, jeg er helt enig! Må ta det opp med dem i morgen! NOE må gjøres for dette funker ikke! Nesten så jeg vurderer å bytte bhg bare pga det nå o_O

La inn en tråd på hemmelig om det, håper det lar seg gjøre med et treff ;) Vi blir å reise med morgenflyet ned, så er på GM allerede 08.30 :P ;)

ja, jeg er helt enig! Må ta det opp med dem i morgen! NOE må gjøres for dette funker ikke! Nesten så jeg vurderer å bytte bhg bare pga det nå o_O

La inn en tråd på hemmelig om det, håper det lar seg gjøre med et treff ;) Vi blir å reise med morgenflyet ned, så er på GM allerede 08.30 :P ;)
Jeg la til en liten tilleggsopplysning i innlegget mitt.

Synes det der er så synd :( egentlig nesten litt i mot hva loven sier at en barnehage skal gjøre og...
Ja kanskje vi kan det!! :) hadde vært utrolig koselig hvertfall. Må se litt på datoen først :)

Edit: den samme uken har mammatiltoprinsesserogenprins :)-p) og jeg snakket på å møtes en dag! :)
weeee, det passer jo PERFEKT da!! :D Det blir torsdagen eventuelt vi reiser forbi oslo ;) Volven kan muligens også være med! :)

Jeg har sagt det før, men jeg synes det er helt bak mål at de er så sta?
Godt mulig de er supre med ungene ellers altså, men å overse så tydelige behov hadde jeg ikke akseptert på mitt barns vegne.

Da va snuppa lagt seg, søvna tvært ;)
Ho va helt totalt utsletn ette fotograferinga ;-)
Som kun ha gådd beire :p ho va jo over alt, ho e ikje gla i å bi holdt når ho ikje vill :rolleyes:
Men sats på at dt vart nån fine bilda da :-) så no e dt bre å vent i spenning å vent på at bildan ska kåm i postn :D

<3 Fie Elise <3

God aften.
Vi dro og spiste potetball hos oldeforeldrene til vesla i dag. Der møtte vi også mannens søsken m.barn, så det blei nesten et selskap av hele greia (med kaffe, kaker, lefse og is så klart) Måtte smake på krydderkake med tyttebær og ei lefse da, så jeg håper det ikke gjorde det store utfallet på vekta (som viste 1kg mindre enn i går btw!!) Not anymore it aint! :p
Nå blir det tidlig kveld her - for en gangs skyld.
Ha en fin kveld videre og god natt!:)

God aften.
Vi dro og spiste potetball hos oldeforeldrene til vesla i dag. Der møtte vi også mannens søsken m.barn, så det blei nesten et selskap av hele greia (med kaffe, kaker, lefse og is så klart) Måtte smake på krydderkake med tyttebær og ei lefse da, så jeg håper det ikke gjorde det store utfallet på vekta (som viste 1kg mindre enn i går btw!!) Not anymore it aint! :p
Nå blir det tidlig kveld her - for en gangs skyld.
Ha en fin kveld videre og god natt!:)
Så koselig å treffes :)
Og så flink du er :-D

Godt å høre at du får litt søvn:) Hvordan reagerte jentene på å få en lillebror da?:)

Emira syns det er kjempe stas :D første hun sa når hun så han var "åååå sååå søt":rolleyes::D og skryter til de i barnehagen:) Liana har vært mer nysgjerrig idag og skal stadig se på han og sier "se, se, se dæ" :P meeen så tar hun smokken hans og smaker på flaskene hans og sier "mmmmm" :P

Hallo :)
Vi fikk kjøpt den vinterdressen i dun til Hermine idag :D Skal spare den til det blir enda kaldere da, er jo bare -4 her nå :p ;) Men den er superdeilig, og selvom den er litt tykk hadde hun ingen problem med å krabbe rundt, reise seg og klatre i den :D
Snuppa sov bare 45min i bhg idag :( Kan ikke fatte hva vi skal gjøre for at hun skal sove lengre der o_O Hun sov jo 2 timer hjemme i går! Men i bhg så sover hun max 1 time, og det er aaaltfor lite for henne! Lurer på om det er en av to mulige årsaker: enten så er det fordi hun legges for seint, og derfor er overtrøtt, eller så er det fordi hun sover i seng og ikke i vogna si :confused:

kansje det er en blanding av begge deler? med tanke på sovinga til Hermine.. er så dumt at dem ikke kan følge deres rutiner! Liana blir lagt når hun selv er trøtt, og får sove i seng siden hun liker det best (de vil helst bruke vogn av en eller annen grunn), hun sover stort sett 1,5-2 timer i barnehagen.. her hjemme ligger det stort sett på 2 timer..

Gratulerer med dagen!!! :D :blob8:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10:blob3

så flinke små snorkedyr du har! :) Kjekt med en sånn nyfødt som bare sover og spiser! Kjenner ikke til den sorten :p ;)

ntåå takk :D:D:D hurra for meg! :P:D hahaha..

hehe ja, jeg har vært heldig med disse dovendyra mine :P Håper at natten blir enda bedre inatt da.. for jeg slet selv med å sovne.. sikkert pga jeg plutselig er på vakt igjen, og våkner så fort Leoh rører en finger :P haha..

Anita87 har ikke du bursdag idag? Gratulerer så masse med dagen :)

Sent from my GT-I9300

hehe jepp :D tuuusen takk :D 26 år og 3 barnsmor:eek: guuud så travelt jeg har det da!:rolleyes::p

God kveld :)
Her la Emira seg FØR Liana idag! hun var så sliten idag, og hadde fryktelige store smerter, hadde tråss alt et bitte lite sår på tunga:P hehe.. så hun var i seng halv 7, og Liana kl 7.. så fikk vi besøk av mamma og søsteren min, for dem ville hilse på lillebror:) og nå kom samboer og min bror fra butikken med litt snacks til oss :P:D
sååå nå er det bare å slå på opptak av I kveld med Ylvis og kooose seg :)

ha en fin kveld, snupper! :)

ntåå takk :D:D:D hurra for meg! :P:D hahaha..

hehe ja, jeg har vært heldig med disse dovendyra mine :P Håper at natten blir enda bedre inatt da.. for jeg slet selv med å sovne.. sikkert pga jeg plutselig er på vakt igjen, og våkner så fort Leoh rører en finger :P haha..
Husker det der i starten ja! Det går seg vel til etter hvert ;)

Emira syns det er kjempe stas :D første hun sa når hun så han var "åååå sååå søt":rolleyes::D og skryter til de i barnehagen:) Liana har vært mer nysgjerrig idag og skal stadig se på han og sier "se, se, se dæ" :p meeen så tar hun smokken hans og smaker på flaskene hans og sier "mmmmm" :p

Hehe, så bra Emira er stolt:-) Søt Liana er, det blir vel sikkert litt smokkenasking i fremtiden ja:p

Hehe, så bra Emira er stolt:-) Søt Liana er, det blir vel sikkert litt smokkenasking i fremtiden ja:p

Hehe ja blir nok en del av det :P hun ble sur på meg idag fordi hun ikke fikk flaska hans..hehe..

Hehe ja blir nok en del av det :p hun ble sur på meg idag fordi hun ikke fikk flaska hans..hehe..

Hehe kan jeg tenke meg:-) Blir spennende å se hvordan vesla her reagerer, tror nok hun kan bli litt sjalu:-)

Back
Topp