Torsdagbabling

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Natta her har vært god.. Vesla sov i 12 timer uten å våkne en eneste gang, så i dag er vi blide alle mann.:) Nå har hun spist brødskive m.banan+bananbiter og holder på med å rote borte på leikematta si. Hun er så fokusert på det hun selv holder på med for tida og det er veldig morro å se.:)
Vi skal dra bort til dm om ikke så lenge, siden jeg skal ha forelesning i dag. De legger ikke ut hvilke sider vi skal lese før tidlig på forelesningsdagen, og det der syns jeg er litt dumt.. Hvordan er det hos dere andre studenter??

Ha en fin dag alle i hop!:)

Åh,glad på deres vegne :) Dere trengte virkelig en god natt.
Vi har også hatt en god natt,nestenmså jeg ikke tør å skrive det her en gang ;)

Vi har spist stekt fiskepudding,omelett,og grove brødskiver,sunne haha...
Har vasket alle gulv her kl 7 om morgen.. :)
Har gått ned flere kg i det siste,deilig med nesten flatmage :) uten å trene hehe...

Hva skal dere idag? Vi skal på ikea? :)

Sent from my iPad <3

Åh,glad på deres vegne :) Dere trengte virkelig en god natt.
Vi har også hatt en god natt,nestenmså jeg ikke tør å skrive det her en gang ;)

Vi har spist stekt fiskepudding,omelett,og grove brødskiver,sunne haha...
Har vasket alle gulv her kl 7 om morgen.. :)
Har gått ned flere kg i det siste,deilig med nesten flatmage :) uten å trene hehe...

Hva skal dere idag? Vi skal på ikea? :)

Sent from my iPad <3
Dere.fortjener også gode netter.;) Jøss, så effektiv du er da..Jeg er ikke så uthvilt at jeg begynner å vaske gulvene så tidlig på morran jeg nei!
Så herlig å gå ned i vekt sånn da. Grattis!!:D Jeg har stagnert i nedgangen min og er stuck på 89kg.:( Jeg spiser ikke brød, drikker ikke brus (kanskje et par glass på helg), drikker mer vann, spiser "vanlig" mat, og prøver bevisst å stoppe matinntaket når magen et mett (for øynene er sulten mye lengre..:p). Litt rådløs nå kjenner jeg.

Dere.fortjener også gode netter.;) Jøss, så effektiv du er da..Jeg er ikke så uthvilt at jeg begynner å vaske gulvene så tidlig på morran jeg nei!
Så herlig å gå ned i vekt sånn da. Grattis!!:D Jeg har stagnert i nedgangen min og er stuck på 89kg.:( Jeg spiser ikke brød, drikker ikke brus (kanskje et par glass på helg), drikker mer vann, spiser "vanlig" mat, og prøver bevisst å stoppe matinntaket når magen et mett (for øynene er sulten mye lengre..:p). Litt rådløs nå kjenner jeg.
Tror det er vanlig at det stagnerer litt. Beveger du deg mye?
Jg har egentlig en ganske god forbrenning,men er altfor glad i sjokolade... Dopet mitt seriøst :(
Spiser kun litt hver dag, jeg er ikke glad i mat. Spiser kun lite og ofte, tror det er ganske bra for kroppen... Og ikke bli stappmett...

Jeg er sikker på at du kommer til å rase ned,når du er så flink!
Jeg jhar jo vært mue alene og stressa,så er nok litt derfor og.... Er ca 1.72 og 84 ... Nok det også :( men,går nedover.... Enn så lenge jaha

Sent from my iPad <3

Tror det er vanlig at det stagnerer litt. Beveger du deg mye?
Jg har egentlig en ganske god forbrenning,men er altfor glad i sjokolade... Dopet mitt seriøst :(
Spiser kun litt hver dag, jeg er ikke glad i mat. Spiser kun lite og ofte, tror det er ganske bra for kroppen... Og ikke bli stappmett...

Jeg er sikker på at du kommer til å rase ned,når du er så flink!
Jeg jhar jo vært mue alene og stressa,så er nok litt derfor og.... Er ca 1.72 og 84 ... Nok det også :( men,går nedover.... Enn så lenge jaha

Sent from my iPad <3
Beveger meg ikke så mye nei. Vet jo at jeg burde det, men jeg har aldri hatt så hektiske dager, så jeg få få ei god nok rutine. Blir så stressa hvis ting går i stå og jeg ikke rekker det jeg burde.:p
Sjokolade har jeg aldri vært spesielt glad i. Liker en bit mørk en til kaffe innimellom, men det stopper der.:) Syns halsen blir så slimete! Rett etter fødselen spiste jeg derimot en haug med sjokkis.. :D

...samme som her i grunnen :P Jeg gikk ned fra 85-79 og sitter nå pal der da :P Må nok bite i det sure eplet jeg iallfall, og telle kalorier/veie maten jeg spiser for at det skal bære videre nedover OOOOG (trommevirkel) bevege meg mer!!! :eek: Men det har jeg både litt tid og lyst til :P Så skal heller forsøke å telle mer iherdig ;)
For meg fungerer Vektklubb.no fint, når jeg bare tar meg sammen og bruker den :p

SÅ bra at Jenny sover godt igjen da :D Det er jo deilig!!! Hermine har heller ikke laga noe særlig til lyd i natt, så vi er fornøyd her også! Hun fikk mme i 05-tiden, og sov noen timer til! :) Men hun har ALDRI sovet hele natten i strekk uten å lage en eneste lyd da :P
...er forresten ikke alltid foreleserne her heller kunngjør hva vi skal lese til hvilken forelesning. Men hvis du får temaet til forelesningen på forhånd så skal du vel kunne leite deg frem til hva du skal lese?

Good morgen :)

Hermine sov til 07.45, og våkna heldigvis av seg selv idag :D Er så kjipt når jeg må vekke henne! Etter et ærend på potta (bæææ som hun erklærer) så gikk vi til bhg. Hun ELSKER å spise frokost der, og er helt sluttet å gråte når jeg går sålenge hun får matboksen sin :D :rolleyes: Lille matvraket :P
Nå koser jeg meg med kaffe og frokost, begynner ikke før kl 13 idag så skal ut på shopping med svigermor først for å kjøpe vinterdress til Hermine :) Skal se om vi ikke får ordnet henne ei skikkelig lue også ;)

God dag jente :-)

Eg sett på skola å vent på at vi ska ha forelesning :-) klara jo seff å kåm 2 tima før tidlig på skola :-P men mått me biln på verksted uansett såeh.

I dag får eg Fie heim igjen, etter at ho ha vøre ei uka tell pappaen sin <3

Og vi ska på familie fotografering. Det bi spennanes :-D

Ellers så va eg på mett første foreldremøte i barnehagen i går :-)
Di sei bære positive teng om Fie :-D
Bi stolt mamma eg då :-D <3

<3 Fie Elise <3

Klarte ikke å quote deg nå, Marianne.

Jo, jeg kan som regel gjette meg til hva jeg skal lese, men denne gangen var temaet litt vagt og evt spredt i alle bøkene/kompendiene, så da er det litt vanskelig å få lest ALT på en dag. Greit å få det presisert, for de siste forelesningene har ikke vært noe særlig og de færreste henger med. Videokonferansen til skolen er ikke helt smell og det hakker noe grusomt. Mister flere minutter av ganget..:confused:
Så bra at dere også har hatt ei god natt..Mange av oss som trengte det nå.;) Kos deg masse med frokost og shopping! Deilig med å kunne bruke noen timer til andre ting enn skole.

God dag jente :-)

Eg sett på skola å vent på at vi ska ha forelesning :-) klara jo seff å kåm 2 tima før tidlig på skola :-P men mått me biln på verksted uansett såeh.

I dag får eg Fie heim igjen, etter at ho ha vøre ei uka tell pappaen sin <3

Og vi ska på familie fotografering. Det bi spennanes :-D

Ellers så va eg på mett første foreldremøte i barnehagen i går :-)
Di sei bære positive teng om Fie :-D
Bi stolt mamma eg då :-D <3

<3 Fie Elise <3
Du skal få poeng for å være en ivrig student da, Vigdis.;)
Så koselig å være på bhg.møte når det bare er positivt å høre. Klappklapp for Fie.:)
Lykke til på fotografering!!

Hei på dere :)

så bra at flere av dere har hatt en fin natt :D:D:D

Inatt sov begge jentene hele natta :) Liana småfurta litt i søvne bare..og begge sovna en halv time tidligere + våknet i 8 tiden :)
Lillegutt er stille på natta han også, men sovnet ikke ordentlig før nesten kl 4.. han mista smokken hvergang han falt i søvn, og våkna :P men gråter ikke, ligger bare å grynter mens han prøver å få tak i smokken :P hehe..
Liana er hes idag, men mamma sa at det hører ofte meg i disse barnesykdommene, så er nok siste rest *håper jeg*, hun er så sutrete og grinete om dagen:( så hun er hjemme med oss andre..

Ellers var planen å få tatt Emira med på byen for å kjøpe vintersko, men tror vi må drøye det til Liana er i bedre form..

Vært en snartur innom ridesenteret :-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1382017053495.jpg
    1382017053495.jpg
    77,6 KB · Visninger: 16
  • 1382017063032.jpg
    1382017063032.jpg
    65,1 KB · Visninger: 16

Inatt sov begge jentene hele natta :) Liana småfurta litt i søvne bare..og begge sovna en halv time tidligere + våknet i 8 tiden :)
Lillegutt er stille på natta han også, men sovnet ikke ordentlig før nesten kl 4.. han mista smokken hvergang han falt i søvn, og våkna :p men gråter ikke, ligger bare å grynter mens han prøver å få tak i smokken :p hehe..
Liana er hes idag, men mamma sa at det hører ofte meg i disse barnesykdommene, så er nok siste rest *håper jeg*, hun er så sutrete og grinete om dagen:( så hun er hjemme med oss andre..

Ellers var planen å få tatt Emira med på byen for å kjøpe vintersko, men tror vi må drøye det til Liana er i bedre form..
Godt å høre at du får litt søvn:-) Hvordan reagerte jentene på å få en lillebror da?:-)

Formiddagen fløy av gårde!
Vi var endelig på Barnetreffen igjen, det har vært stengt en periode nå, men nå har de fått inn vikarer som rullerer. Lillebror blir SÅ glad når vi kommer dit :) fikk tatt en kaffe i byen mens han sov etterpå, med ei god venninne!
Rakk litt middag med gutta før det bar av gårde på jobb. Er egentlig ganske rolig her i dag, nå rakk jeg meg en kopp kaffe :)

Hallo :)
Vi fikk kjøpt den vinterdressen i dun til Hermine idag :D Skal spare den til det blir enda kaldere da, er jo bare -4 her nå :P ;) Men den er superdeilig, og selvom den er litt tykk hadde hun ingen problem med å krabbe rundt, reise seg og klatre i den :D
Snuppa sov bare 45min i bhg idag :( Kan ikke fatte hva vi skal gjøre for at hun skal sove lengre der o_O Hun sov jo 2 timer hjemme i går! Men i bhg så sover hun max 1 time, og det er aaaltfor lite for henne! Lurer på om det er en av to mulige årsaker: enten så er det fordi hun legges for seint, og derfor er overtrøtt, eller så er det fordi hun sover i seng og ikke i vogna si :confused:

Lillegutt er stille på natta han også, men sovnet ikke ordentlig før nesten kl 4.. han mista smokken hvergang han falt i søvn, og våkna :p men gråter ikke, ligger bare å grynter mens han prøver å få tak i smokken :p hehe..

Gratulerer med dagen!!! :D :blob8:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10:blob3

så flinke små snorkedyr du har! :) Kjekt med en sånn nyfødt som bare sover og spiser! Kjenner ikke til den sorten :p ;)

Hallo :)
Vi fikk kjøpt den vinterdressen i dun til Hermine idag :D Skal spare den til det blir enda kaldere da, er jo bare -4 her nå :P ;) Men den er superdeilig, og selvom den er litt tykk hadde hun ingen problem med å krabbe rundt, reise seg og klatre i den :D
Snuppa sov bare 45min i bhg idag :( Kan ikke fatte hva vi skal gjøre for at hun skal sove lengre der o_O Hun sov jo 2 timer hjemme i går! Men i bhg så sover hun max 1 time, og det er aaaltfor lite for henne! Lurer på om det er en av to mulige årsaker: enten så er det fordi hun legges for seint, og derfor er overtrøtt, eller så er det fordi hun sover i seng og ikke i vogna si :confused:
Begge deler er jo noe en barnehage burde etterkomme og tilrettelegge for da, etter min mening..

Begge deler er jo noe en barnehage burde etterkomme og tilrettelegge for da, etter min mening..
ja, jeg synes også det!!! Men de er ikke enige :(

Men fra det ene til det andre! Det kan se ut som om jeg og Hermine blir å reise sørover og besøke søs i november, ca 7. Om du og E har tid til å møte oss og ta en kaffe i Oslo ;)

ja, jeg synes også det!!! Men de er ikke enige :(

Men fra det ene til det andre! Det kan se ut som om jeg og Hermine blir å reise sørover og besøke søs i november, ca 7. Om du og E har tid til å møte oss og ta en kaffe i Oslo ;)

Synes det der er så synd :( egentlig nesten litt i mot hva loven sier at en barnehage skal gjøre og...
Ja kanskje vi kan det!! :) hadde vært utrolig koselig hvertfall. Må se litt på datoen først :)

Edit: den samme uken har mammatiltoprinsesserogenprins (:-p) og jeg snakket på å møtes en dag! :-)

Back
Topp