TORSDAG

ThisIsAnfield

Forumet er livet
God morgen![:)]

Fri i dag![:D]

Holder på å sende de tre største på skola no, så håper ei vesla sover en liten stund til, slik at ei rekk å dusje før ho ska opp![8D][:D]

Så har ei masse ting å utrette på forskjellige offentlige kontorer i dag før ei og vesla reser en tur i åpen barnehage![:)]

Eldste jinta klarte å miste lokket som holder batteriet på plass i pumpa hennes i går, så ei må ringe å få de til å sende en sånn oppover også, slik at vi kan koble på pumpa igjen![:o][;)]
Gudselov så har vi sprøyter liggende i tilfelle kriser som no, så det ble ikke no stort problem![;)]

Senere i dag ska ei scrappe litt hvis ikke annet kjæm i veien![:D]

Hvilke planer har dere da?[8|]

Heisann!

Vi kom hjem i går kveld etter 6 dager på skjønne Gjøvik.. så i dag skal vi få rydda ut av bager og kofferter, vaska klær og generellt rydda litt i huset. Gubben har snømåking ut av en anna verden her i dag. Akkurat når kjører han eldstegutten på skolen.

I dag skal jeg nyyyyyte fridagen min!![:D][:D]
Skal snart kjøre Jenny i bhg, så skal jeg kose meg med Mina i dag! Kanskje vi går en lang tur! Er nydelig vær her i dag!!
Også skal jeg prøve meg på et par kort! Har fått 260 NYDELIGE ark i posten[:D][:D]

nå skal jeg i bhg med mini, så skal jeg scrappe litt, og hjelpe pappa å vaske mere i huset [;)][;)]

Heihei...

Idag skal jeg, ja burda vel strengt tatt ha vasket litt klær...

Snuppa er hjemme fra bhg med feber og div andre ting...

Tenkt å prøve å scrappe litt i dag...Både nå og i kveld tenker jeg...Men fra 2130 til 2230 da er det tv tid...F**n ta Paradise Hotel altså..Så ikke i fjor, men fikk med meg første episode, og da ble det til at jeg da må se alt...[8|][:-]

Så etter at snuppa har våknet etter duppen og vi skal hente Casper på skolen og på posten...Så min hemmelige venn får en fin start på helga[:D]...Håper jeg[8|]

Hurra for Mina som bæsja på do for første gang!!!!! Stolt mamma ja!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: smash

Hurra for Mina som bæsja på do for første gang!!!!! Stolt mamma ja!!!![:D][:D][:D]

[:D][:D][:D]

Gøy ja!!! Rart hvor lite som gleder en mamma [:D][:D][8D]
Jeg blir liko stol hver gang Niko går på do [:D]

ORIGINAL: Jeanie is back!

Hehe, nei, det er ikke så mye som skal til! Og Mina blei minst like stolt[:D][:D]
Håper på bleieslutt til sommeren![:D]

ORIGINAL: Jeanie is back!

Hehe, nei, det er ikke så mye som skal til! Og Mina blei minst like stolt[:D][:D]
Håper på bleieslutt til sommeren![:D]

Oi så snart ja [:D] Ja det er det vi også satser på, iallefall på dagtid... [;)]

Har ikke de store planene for dagen, men været er slik at man kan sitte inn og lage kort uten å få dårlig samvittighet [;)] Så det har jeg tenkt å gjøre i kveld når hun lille har lagt seg. Må jo også få med meg Paradise Hotel. hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle se det, men etter første episode ble det jo til at man må følge litt mer med. Teit program, men så teit at det faktisk blir morsomt å se på [:D]

Ellers har vi bare vært en liten tur hos fysioterapeuten idag. Der rullet Olivia fra rygg til mage for første gang!

Jeg har fått tilbake besvarelsen på den industrielle revolusjonen og opplysningstidens ideer i nyere historie[:)] og jeg fikk sterk 5[;)][:D] er sååå stolt...
Og nå har jeg akkurat fått levert neste oppgave om unionsoppløsninga mellom Norge og Sverige, og om første verdenskrig...
Skal snart i gang med andre verdenskrig[:D]
Skikkelig skolelys her jeg sitter[8D]

Skal gjøre casaoppgaven og ferdig snart, kanskje jeg rekker det før guttene kommer hjem fra jobb og bhg[:)]

Back
Topp