Torsdag

Fru+2

Forumet er livet
Heisann jenter[:)]
Da var det  torsdag igjen å snart helg. Synnes ukene bae flyr avsted.
Å snart er det jul....
I helgen skal jeg og k til Gol med forloverene våres. Gleder meg kjempe masse skal bli koselig med en venne helg.
Chr skal være hos farmoren sin. Han gleder seg til det. Han elsker å være hos henne og rote i leke til pappaen sin. Noe K får litt hetta av for det er jo lekene hans[;)] sånn er det vel når man er enebarn.

I dag er planen å jobbe litt, så skal vi levere bursdagsgaver til tantebarnene mine og ha med peppes pizza, var syk når de hadde bursdag.

Ønsker alle en strålende dag .

Søren at dere ikke skulle til Gol neste helg da! [:D] Da skal jo vi på julebord.. [:D]
Her starta dagen VÅTT.. Regner her.. Og jeg hadde glemt regnbuksa til Sindre i barnehagen.. [8|] Så han kom gjennomvåt ned i dag gitt.. Men han har jo heldigvis masse bytteklær da, så de hengte det bare i tørkeskapet.. [:D]
I går hadde han jo faktisk ikke tissa seg ut! Ikke i hele går faktisk.. Han bæsja seg ut da, men den bæsjinga får vi ta litt etter litt.. Så han er blitt så flink.. [:D]

Sambo søkte nå på en annen jobb i går han.. Den og var fast og 100 %, så vi får nå se.. Jeg er jo evig pessimist og tenker at det er mange om beinet, men vi får nå bare se hvordan det går.. [:)] Jeg kan jo ikke annet enn å håpe at sjefen tar til vett på dette møtet, om 5 av 7 slutter liksom.. [8|]

Nå begynner Maren å bli trøtt merker jeg, så da skal jeg sette i gang og vaske klær og rydde i stua og gangen.. KANSKJE vaske gulvet, så slipper jeg i morgen.. [8D][:D]

Se her ja.. folk til Gol??? hmmm.. lurer på om vi også skal til Gol! hehe

Har hatt en så som så natt. Aslak har vert våken mye, men sovnet igjen! Det som er positivt at kveldene begynner å minne om noe vi kan leve med! Det er ikke så gale det da!
Jeg stelte Solveig i dag for mannen forsov seg! Det er han som leverer denne uka for å avlaste meg litt! Det passet snuppa perfekt at det var jeg som tok morgenstellet! [:D]

Jeg fikk beskjed om å hente tidlig![8D] I går kom vi rett etter fysio, og akkurat da de skulle få matboksene sine og spise fruktmåltidet! Jeg måtte komme etter fruktmåltidet i dag hihi[:D]

God morgen...eller formiddag da[:D] Vi kom oss greit avgårde, leverte i barnehage og skole. En regnfull dag idag også.

Daniel er hjemme idag også - blir hjemme hele uka pga mistanke om svineinfluensa. Han har ikke feber men er litt slapp og hoster litt enda - men tipper at han egentlig nyter å være hjemme nå. Blir muligens litt for mye oppvarta[8D] Han er så sjelden syk at det får nå være[;)] Mannen har komt hjem når jeg drar på jobb - og idag begynner jeg ikke før halv to. Har ingen problem med å være hjemme om det trengs - deilig å jobbe en slik plass der man faktisk har full forståelse for at man faktisk må være hjemme med syke unger.

Det blir med andre ord en veldig kort arbeidsdag - og det er helt utrolig hvor fort ukene flyr avgårde.

God dag [:D]

Jeg sto opp med barna i dag, og sambo og William dro av gårde til jobb og barnehage. Leah ville så veldig gjerne være hjemme i dag, og det fikk hun selvfølgelig lov til [:)] Vi koser oss kjempe masse, og tydelig at hun kanskje trengte det for hun virker litt sliten - men utrolig glad og fornøyd da [:)]
Tenkte å lage pannekaker til lunsj nå snart faktisk, man må jo kose seg litt [:D]

Ha en super flott dag alle skjønne damer [:D]

God formiddag ja [:D]

Her startet dagen brått....for andre gang denne uka [&:]
Skulle stå opp halv 8, men sovna igjen, og våkna 8.20!
Fikk kledd Linnea i full fart og kastet oss i bilen. Hadde jo egentlig
ikke så dårlig tid, men håpet ho kunne få litt frokost i bhg. Var tom
for brød her hjemme [;)]
Men ho skulle ha kjeks med gulost på i bilen, så det ble ikke noe frokost
i bhg selv om ho kunne fått.

Ellers er planen for dagen å vaske vinduene innnvendig og å komme
gjennom skittentøyet før jeg skal på jobb 15.45.
Jeg kan ikke få vasket de i neste uke, for da skal jeg operere armen [:D]

Jeg gruer meg veldig, for mamma hadde så utrolig vondt under operasjonen.
Men de var veldig dypt på henne, så håper de ikke trenger det hos meg.

Men heldigvis så får jeg kost meg før de skal kutte meg opp [;)]
For i helga er det tid for julebord med sambo's jobb, og da skal vi
til København [:D]
Gleder meg utrolig masse, selv om vi skal fly [&:]
Men men, det er ikke her flyene pleier å dette ned pleier jeg å trøste meg med [;)]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

Så kjekt at dere får være sammen dere jenter Råsa!! Sikkert like bra for deg som for henne!

Hva skal du fikse på i armen din Nøste77??

Lykke til med operasjon nøste!

Her har det vært en ganske grei natt - har sovet noen timer i alle fall, etter en hel dag med skriking i går.. han holdt på hele kvelden og ga seg ikke før nærmere midnatt. I dag har G snakket med akupunktøren vår, så vi skal til henne i morgen for å se om hun kan hjelpe - hun sier at det trengs ca 3 behandlinger. Spennende!

Nå trodde jeg August skulle sovne litt i vogga si, for jeg har ikke fått lagt han fra meg i det hele tatt i dag, men nei, her er det baluba gitt... [&:]

Hei hei alle sammen!

Her har det vært noen travle dager, begge de små ble akutt syke tirsdags morgen og tirsdags kveld var vi på legevakten med Erle Marie da hun hadde 40,5 i feber og det bare var 3 timer siden hun fikk siste paracet[:o]
Hun fikk på munnbind der inne og heldigvis fikk vi vente på et egent rom siden vi måtte isoleres pgav svineinfluensa. De ville ikke teste henne, men konkluderete med svineinfluensa og vi får gi henne paracet hver 4. time.

I går var vi på forusakkutten med Rikke og hun ble testet for influensaen da hun var innlagt på sykehuset med lungebetennelse for 2 mnd siden og bare er 7 mnd. Legen der syntes det var tåpelig at de ikke bare kunne testet hun eldste på legevakten når jeg fortalte at jeg hadde ei mindre hjemme, men sånn er det vel bare!
Så han håpet vi skulle få resultetet i morgen da han skrev at det var en risikopasient på prøven, så til det er vi hjemme i isolat!
Jeg er litt uggen, vond i halsen og hodet og legen sa at var det positivt på Rikke sin prøve er det nok det jeg også har bare i en mild form.

ORIGINAL: Nøste77

God formiddag ja [:D]

Her startet dagen brått....for andre gang denne uka [&:]
Skulle stå opp halv 8, men sovna igjen, og våkna 8.20!
Fikk kledd Linnea i full fart og kastet oss i bilen. Hadde jo egentlig
ikke så dårlig tid, men håpet ho kunne få litt frokost i bhg. Var tom
for brød her hjemme [;)]
Men ho skulle ha kjeks med gulost på i bilen, så det ble ikke noe frokost
i bhg selv om ho kunne fått.

Ellers er planen for dagen å vaske vinduene innnvendig og å komme
gjennom skittentøyet før jeg skal på jobb 15.45.
Jeg kan ikke få vasket de i neste uke, for da skal jeg operere armen [:D]

Jeg gruer meg veldig, for mamma hadde så utrolig vondt under operasjonen.
Men de var veldig dypt på henne, så håper de ikke trenger det hos meg.

Men heldigvis så får jeg kost meg før de skal kutte meg opp [;)]
For i helga er det tid for julebord med sambo's jobb, og da skal vi
til København [:D]
Gleder meg utrolig masse, selv om vi skal fly [&:]
Men men, det er ikke her flyene pleier å dette ned pleier jeg å trøste meg med [;)]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

sikker på at operasjonen går kjempefint.. den går raskt og fort.. lokalbedøvelsen virket ikke som den skulle da jeg tok den ene hånda.. men alternativet var å legge meg i narkose, men det gadd jeg ikke vente på når de først var i gang liksom.. operasjonen var over før jg rakk å tenke noe særlig...

håper det går like greit for deg... da jeg tok andre armen gikk det bedre,, for da virket bedøvelsen..[:D]det har vists litt å si[8D]

Iselink: Huff!!! Så grusomt det må være for dere!! DEt er så på tryne at de ikke kan ta en blodprøve! Helt utrolig!

GOD bedring til dere!

Hallo damer.

Her går dagene som før med pumping, sterilisering, mating, besjing og atter besjing (ikke jeg), vaskemaskin etter vaskemaskin. Jeg nyter å ha baby denne gangen siden hun er så snill. Med Frida syntes jeg første måneden var et helvete, om enn et koselig helvete (føler med deg, lenemor) så denne gangen føles det ekstra godt.

ORIGINAL: Actrine

Hva skal du fikse på i armen din Nøste77??

De skal inn å fikse noe nervegreier i hånda [8D]
Håper bare at bedøvelsen virker som den skal,
ellers forlanger jeg å bli lagt i narkose [>:]

Back
Topp