Torsdag

x1x83modell

Elsker forumet
Sol ute idag!!![:D]

3 natt i natt uten amming! men hun har ligget oppe i 2 etasje da, og samboer har tatt henne, så vet jo ikke hvordan det går når jeg skal til.........[&:] Er bare så dumt at hun våkner liksom så mange ganger i løpet av natta. Håper det blir bedre!

Skal på tur idag med ei venninne og en tur til byen.
Har fått hengt opp tapet på rommet til snuppa igår, så da er det bare å legge gulv og male lister så er det dill dall igjen! Det er min jobb[;)]

Ha en fin dag!

God morgen damer!

en tidlig morgen her, begynte kl 04.30 og har gått i et siden det.
Lille gutt klarte jo selfølgelig og vekke sin storesøster og hun skal jo ikke sove igjen......bare gå og mase og kjase......og erte lillebroren sin.
HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!  

Er fint vær ute i dag så skal gå oss en LANG tur i dag!
også skal vi beise utekrakken til bestemor, mens hun er i Bergen på ferie.
(lure,lure[;)])

må rydde ut av gangen i 2.etasje i dag også for vi driver og pusser opp og skal få nye vegger og gulv. Gleder meg så til det blir ferdig!!!!!
Eggehvite vegger og valnøtt gulv.....blir fint!!!
(pusser opp en 2.mannsbolig fra tidlig 50-tall og det er MYE og ta tak i ja!)

Håper dere får en kjempe fin dag!!!

Heisann!

Kom hjem i går, har hatt det kjempe fint selv om vi ikke har hatt noe fint vær. Kom hjem i går, og det er som ordtaket vil ha det til. Borte bra men hjemme best [:D] Mathias var opp kl kvart over seks la seg igjen kl sju og stod opp kl halv ti, så her i gårde har vi nettopp stått opp hehe... I dag er det bare vasking av klær som står på tapetet.

Ha en fin fin dag!!

God morgen.

83Modell: Det er de våkningene vi har fortsatt. Den beste naten hun har hatt noen sinne, våknet hun bare to korte ganger (inn med smokk - sove igjen) i løpet av en natt (20-8). Men som oftest er det flere ganger.

I går var hun litt urolig på kvelden (det er uvanlig her), men hun sov i ett fra 22-3, da hadde hun en kort stopp med smokk. Så sov hun til 5 og skrek til 6.20 (skikkelig intens skriking. Da har mamma det ikke godt). Så sovnet hun og sov til 8. Vi prøver å stå opp 8 hver dag for å få litt skikk på dagsrutinene og nå før pappa skal ta over.

Så nå har hun spist frokost, hatt to bæsjebleier, og nå sover hun igjen.

Har familine i New York for tiden, så jeg må inn og lese litt om den eksplosjonen. Mitt eneste familietantebarn (har flere inngiftede) var visst rett i nærheten da det skjedde. Ekkelt! Skjønningen min! Hun er 12 år nå da, men for meg er hun min lille engel[:)]

Heisann[:)]

Sånn passe natt i natt også. Prøver å la være med natt-mminger, men har ikke bestemt meg helt 100% for at det er slutt med det enda, så hun fikk 1 gang i løpet av natta. Men hun våkna noen ganger seinere også. Da fikk hun bare smokken, og var vel egentlig ikke helt fornøyd med det, men jeg tok ho ikke opp. I går kveld var hun litt urolig, men hadde ikke de lange skrike-stundene som hun har hatt de siste kveldene.

I dag er det mest overskya, men ser sola litt sånn innimellom. ca 18 grader. Får trille tur neste gang hun skal sove[:)]
Ha en fin dag alle sammen[:)]

God dag alle sammen.[:)]
I natt har jeg sovet som en stein. Jeg sovna på sofaen i 21 tia i gårkveld, og våkna i 3 tia. Da fikk jeg lagt meg inn i senga. Trygve våkna visst i halv sekstia, men det registrerte ikke jeg. Mannen var oppe og ga flaske, men stakkars, han skulle jo på jobb så han ble bare oppe etterpå, selv om han kunne ha sovet til halv syv. Vi sto opp i 8 tia. Siden det har trygve rukket å spise grøt og sovet litt. Nå skal han snart få en flaske med mme.

Ellers så har jeg testet ut det nye kameraet mitt i dag, så nå er vel guttene lei av meg tenker jeg.
I dag får vi besøk av noen venner som har en liten gutt som er like gammel som steffen, og ei bitteliten jente som ble født 07.07.07. [:)]

ellers skal vi ikke stort i dag. Men guttene kjeder seg litt så det blir vel en tur ut smart.

[:D]HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN![;)]

Back
Topp