Torsdag

Hehe ikke bare, bare :)
Vi er så usikre vi, om vi må lage mellomstasjon til Eskil på kontoret før han skal dele med Teodor... Han våkner så lett og har nok godt av å bli flyttet snart, men så lenge han spiser mye på natten enda vet jeg ikke om han bør inn til T...! T sover jo uansett hva som skjer rundt han, men lager mye lyder når han sover og det er ikke så kompatibelt med Lillebrors lette søvn :-p
Kontoret har foreløpig ikke plass og ikke solskjerming... Jeje, får ta det senere!
Hehe, ikke lett å avgjøre det der nei! Blir ikke å flytte Hermine riktig enda, men er jo greit å få rommet klart før skolestart og bhg-start iallall! Har grua meg siden jeg ble gravid til å sette igang med dette prosjektet, men nå er den verste delen over! Mangler bare den nye sovesofaen i grunn :) leter etter brukt for å spare penger, har jo ikke Ikea nær her ;)

...tror jeg nok ville latt minsten fått en mellomstasjon til han sover natta gjennom ja! Evt bare ryddet plass til seng, og hengt opp en lystett rullegardin ;)

Hehe, ikke lett å avgjøre det der nei! Blir ikke å flytte Hermine riktig enda, men er jo greit å få rommet klart før skolestart og bhg-start iallall! Har grua meg siden jeg ble gravid til å sette igang med dette prosjektet, men nå er den verste delen over! Mangler bare den nye sovesofaen i grunn :) leter etter brukt for å spare penger, har jo ikke Ikea nær her ;)

...tror jeg nok ville latt minsten fått en mellomstasjon til han sover natta gjennom ja! Evt bare ryddet plass til seng, og hengt opp en lystett rullegardin ;)
Ja det blir ikke mer fancy enn det isåfall :)

Hehe, ja, vi var på babytreff i åpen barnehage idag, og da var hun plutselig blitt den eldste (og mest aktive) babyen der:eek: :p

hehe ja man ser fort da at den lille babyen, ikke er så liten lenger:eek::P Er jo moro å vise de andre alle "triksene" barnet sitt har lært da :P hehehe

hehe ja man ser fort da at den lille babyen, ikke er så liten lenger:eek::p Er jo moro å vise de andre alle "triksene" barnet sitt har lært da :p hehehe

hehe, ja, er jo det!
Hermine var bare 6 uker da vi begynte å gå dit, så de ansatte var jo helt forferdet over hvor stor hun var blitt og hva hun hadde lært ;)

Pjuh! Holder på med prosjekt gjøreomkontortilbarnerom og det er jammen meg mye arbeid! Bokhyller og pensumlitteratur er tatt ut, pakket ned og hyllene solgt. Garderobeskap er montert, sovesofa som var der solgt. Ser nå at den ene veggen behøver et strøk maling...trodde vi skulle slippe å male noe :confused: :p
Nå jakter vi på en ny sovesofa, må ha en som er max 120 bred i sittedelen så vi får den på tvers i rommet. Kjekt å ha gjesteplass, og evt soveplass til en av foreldrene ved behov ;) sååå må vi få skaffet ei lita hylle som hun kan ha noen av lekene sine i og sist men ikke minst må senga hennes og ungen selv inn der :eek: :p
Blir helt svett av tanken, bra vi skal på ferie snart så jeg kan la prosjektet hvile!

agh! skjønner hvordan du har det (dere har nok en del mer å styre med enn oss).. hehe men vi gjør om treningsrom/roterom/henge-opp-klær-rom til soverom for Liana.. Nå har jeg bare fått malet litt, men har en del igjen å male, må bare få kjøpt mer maling :P også må det handles inn litt ting og tang for rommet..

Er jo kjempe kjekt med sovesofa da! håper dere finner en som passer inn ;):)
er rommet stort eller? blir nok godt når dere er ferdig med det! :D

hehe, ja, er jo det!
Hermine var bare 6 uker da vi begynte å gå dit, så de ansatte var jo helt forferdet over hvor stor hun var blitt og hva hun hadde lært ;)

hehe det forstår jeg godt da, for hun har jo kommet ganske langt i utviklingen! :D

agh! skjønner hvordan du har det (dere har nok en del mer å styre med enn oss).. hehe men vi gjør om treningsrom/roterom/henge-opp-klær-rom til soverom for Liana.. Nå har jeg bare fått malet litt, men har en del igjen å male, må bare få kjøpt mer maling :P også må det handles inn litt ting og tang for rommet..

Er jo kjempe kjekt med sovesofa da! håper dere finner en som passer inn ;):)
er rommet stort eller? blir nok godt når dere er ferdig med det! :D
Rommet er langt og smalt, bare 170cm bredt, så er ikke så lett og innrede :confused: ;)
Har funnet en brukt sofa fra Ikea, med et GRUSOMT mønster på trekket, men vi får bare bestille nytt trekk fra Ikea ;)
ImageUploadedByBV Forum1375990819.395711.jpg

Rommet er langt og smalt, bare 170cm bredt, så er ikke så lett og innrede :confused: ;)
Har funnet en brukt sofa fra Ikea, med et GRUSOMT mønster på trekket, men vi får bare bestille nytt trekk fra Ikea ;)
Vis vedlegget 25543

Hehe ja kansje litt slitsomt trekk.. men dem har vel masse forskjellig der :) hvor mye er det for denne da?

Skjønner det kan bli litt vanskelig å innrede når rommet er sånn.. men blir nok bra etterhvert :D du må legge ut bilde når rommet er ferdig:D

★sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja kansje litt slitsomt trekk.. men dem har vel masse forskjellig der :) hvor mye er det for denne da?

Skjønner det kan bli litt vanskelig å innrede når rommet er sånn.. men blir nok bra etterhvert :D du må legge ut bilde når rommet er ferdig:D

★sender fra pipe-gjøken★
De skulle ha 850kr for den, og så koster det 550kr for hvitt trekk fra Ikea;)

Back
Topp