Torsdag

Vi har jo kommet til paradis da!
Overnatter hos slektninger av herremannen vi reiser med og de bor SÅ flott til!
Jeg kan bli vandt med Sørlandsidyllll altså!!!!
Utsikt fra stuen i går kveld
Vis vedlegget 25474
Håper alle får en fin dag! Her blir det veksling mellom møtevirksomhet og babyaktivisering!

wow så vakkert!
Ha en fin dag ;)

Hei på dere :)

Her var det også start på dagen kl 6.. Snuppa småvåkna, men fant tydeligvis ikke roen ordentlig nok til å sovne igjen, så da bestemte hun seg for at det var like greit å starte dagen :P
Eneste positive ting med å stå opp tidlig, er at man får gjort en del ekstra enn vanlig :P Fikk dusjet meg selv, badet Liana og stelt Emira, før vi leverte hun i bhgen kl 8:30 :) også dro jeg og Liana å handlet etter det...Og jammen traff jeg ikke på min kjære bror i butikken å, så han kjørte varene hjem så jeg slapp å ha de på vogna :D;)

Nå skal jeg få baket ut noen rundstykker som vi skal spise ved siden av hjemmelaget suppe idag :D

halv 6 er slitsomt i begynnelsen av graviditet! blir formen din værre av det eller? det ble min husker jeg..
uansett, så ønsker jeg deg en fin dag på jobb :)

Myyye kvalmere når jeg står opp tildlig, men det har gått greit i dag:-)
Det er bedre å slutte halvtre enn halvfem:-)

Så koselig at svigermor vil ha jentene litt da!:) Godt å bli "avlasta" innimellom.

Ja, jeg er veldig glad for at jentene koser seg hos bestemor-viktig med "besteforeldrekontakt":)
Savner de litt fordet, da:p<3

åh kjenner til det ja! Huset blir veldig tomt her når Emira ikke er her, ingen som skravler i ett :p hehe.. selvom det kan være litt godt, så blir det tomt om stille forde når en av ungene plutselig ikke er hjemme..

Oh yes, Matheamor skravler like mye som og ha på en radio;)
Like før øra går varme noen ganger;) hihi.. Det er godt med litt "barnefri", men blir utrolig stille:p Ikveld blir det bakt potet med masse godt til:D Og filmkveld;)

Tror vi kjøpte 25 pakker eller noe, har ennå 10 igjen ;)

Det skulle vi også ha gjort, men vi turte ikke i tilfelle hun ikke likte den. Får hamstre mer neste gang:-)

Myyye kvalmere når jeg står opp tildlig, men det har gått greit i dag:-)
Det er bedre å slutte halvtre enn halvfem:-)

Ja sånn har jeg vært alle gangene å.. vært litt bedre denne gangen :D

Deilig å ikke måtte jobbe til halv 5 :D er nok godt for kroppen din ;)

★sender fra pipe-gjøken★

Oh yes, Matheamor skravler like mye som og ha på en radio;)
Like før øra går varme noen ganger;) hihi.. Det er godt med litt "barnefri", men blir utrolig stille:p Ikveld blir det bakt potet med masse godt til:D Og filmkveld;)

Hahah vet åssen det er!:rolleyes::p:) Emira snakker eller synger fra hun våkner til hun sovner :P
Ting blir plutselig mye enklere og roligere med 1 barn enn fler :P
Mmmm høres godt ut med bakt potet! Og kjempe koselig med en filmkveld :) kos deg super masse!;):D

★sender fra pipe-gjøken★

Ja sånn har jeg vært alle gangene å.. vært litt bedre denne gangen :D

Deilig å ikke måtte jobbe til halv 5 :D er nok godt for kroppen din ;)

★sender fra pipe-gjøken★

Ja, merker stor forskjell:-)

Hun ser jo så stor ut der hun sitter :)

★sender fra pipe-gjøken★
Hehe, ja, vi var på babytreff i åpen barnehage idag, og da var hun plutselig blitt den eldste (og mest aktive) babyen der:eek: :p

Pjuh! Holder på med prosjekt gjøreomkontortilbarnerom og det er jammen meg mye arbeid! Bokhyller og pensumlitteratur er tatt ut, pakket ned og hyllene solgt. Garderobeskap er montert, sovesofa som var der solgt. Ser nå at den ene veggen behøver et strøk maling...trodde vi skulle slippe å male noe :confused: :p
Nå jakter vi på en ny sovesofa, må ha en som er max 120 bred i sittedelen så vi får den på tvers i rommet. Kjekt å ha gjesteplass, og evt soveplass til en av foreldrene ved behov ;) sååå må vi få skaffet ei lita hylle som hun kan ha noen av lekene sine i og sist men ikke minst må senga hennes og ungen selv inn der :eek: :p
Blir helt svett av tanken, bra vi skal på ferie snart så jeg kan la prosjektet hvile!

Pjuh! Holder på med prosjekt gjøreomkontortilbarnerom og det er jammen meg mye arbeid! Bokhyller og pensumlitteratur er tatt ut, pakket ned og hyllene solgt. Garderobeskap er montert, sovesofa som var der solgt. Ser nå at den ene veggen behøver et strøk maling...trodde vi skulle slippe å male noe :confused: :p
Nå jakter vi på en ny sovesofa, må ha en som er max 120 bred i sittedelen så vi får den på tvers i rommet. Kjekt å ha gjesteplass, og evt soveplass til en av foreldrene ved behov ;) sååå må vi få skaffet ei lita hylle som hun kan ha noen av lekene sine i og sist men ikke minst må senga hennes og ungen selv inn der :eek: :p
Blir helt svett av tanken, bra vi skal på ferie snart så jeg kan la prosjektet hvile!
Hehe ikke bare, bare :)
Vi er så usikre vi, om vi må lage mellomstasjon til Eskil på kontoret før han skal dele med Teodor... Han våkner så lett og har nok godt av å bli flyttet snart, men så lenge han spiser mye på natten enda vet jeg ikke om han bør inn til T...! T sover jo uansett hva som skjer rundt han, men lager mye lyder når han sover og det er ikke så kompatibelt med Lillebrors lette søvn :-p
Kontoret har foreløpig ikke plass og ikke solskjerming... Jeje, får ta det senere!

Back
Topp