Torsdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Godmorgen:)

Jeg sitter å venter på bussen, alt for tidlig ute. Stod opp halv seks, det er drepen akkurat nå:confused:
I morgen er det smdag så da skal jeg få sove litt.
Hører i det fjerne at det er flere som er tidlig pån, en liten bebis
som gråter:)
Ser ut til at det blir fint vær i dag, det kan man like:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Halv 6 er tidlig på morran:eek::p Her sto jentene opp litt før 6:oops:;) Way to early for min del, men er det morran så er det det:D svigermor ville låne jentene noen dager, så vi tar en Sverige tur ila de dagene og ellers kose oss sammen med Emmeth:rolleyes: Sikkert rar, men synes huset blir altfor tomt uten jentene, farlig stille:p Ha en fin dag på jobb, søta:):):)

I dag ble jeg vekt rett før 6 av godgutten, men gjør ingenting for han er en liten solstråle og veldig kosete på morran :) ellers er planene for dagen ikke satt enda, blir vel en kosedag hjemme..

Halv 6 er tidlig på morran:eek::p Her sto jentene opp litt før 6:oops:;) Way to early for min del, men er det morran så er det det:D svigermor ville låne jentene noen dager, så vi tar en Sverige tur ila de dagene og ellers kose oss sammen med Emmeth:rolleyes: Sikkert rar, men synes huset blir altfor tomt uten jentene, farlig stille:p Ha en fin dag på jobb, søta:):):)
Blir deilig med litt Emmeth tid, men skjønner det blir stille:)
Ha en fin dag du også:p

Blir deilig med litt Emmeth tid, men skjønner det blir stille:)
Ha en fin dag du også:p

Jaah, er kjempekos det:rolleyes: Du også, håper dagen går fort på jobb:D:D:D

Vi har jo kommet til paradis da!
Overnatter hos slektninger av herremannen vi reiser med og de bor SÅ flott til!
Jeg kan bli vandt med Sørlandsidyllll altså!!!!
Utsikt fra stuen i går kveld
ImageUploadedByTapatalk 21375943640.019275.jpg
Håper alle får en fin dag! Her blir det veksling mellom møtevirksomhet og babyaktivisering!

Vis vedlegget 25474
Håper alle får en fin dag! Her blir det veksling mellom møtevirksomhet og babyaktivisering!
Oi, så nydelig! :D

God morgen!
Vi sov til 07.30 idag! Deilig!!! Snuppa har fått fortann nr 2, så nå fylles det ut i overmunnen så hun ser ikke så snodig ut lengre :p
Nå sitter hun og demonterer et Duplohus mens hun traller for seg selv "nannannaaa,mammaamaaa" :rolleyes:
Holder på med klesvask og pakking til sydenferie, og siden skal vi gå ned i åpen barnehage og leke litt :)

Deilig med sverigetur da! :D husk å se etter den Semper-grøten da ;)

*puh* er jammen meg mye å huske på når man reiser til syden med storbaby! :eek:
1375953597591.jpg

*Surfer mobilt*

Så koselig at svigermor vil ha jentene litt da!:) Godt å bli "avlasta" innimellom.

Vis vedlegget 25474
Oi, så nydelig!:) Herlig med slik utsikt kan jeg tenke meg.. Kos deg med møtevirksomhet og babyaktivisering.:)

God dag!
Denne mamsen fikk sove til 10.30 i dag, og nå har vi lunsja, vesla er lagt, makrell i tomat-flekkene er fjerna fra det hvite lakenet som mannen rota på, og nå skal jeg ordne til to gjesterom klart til besøk i dag.
Vi trodde at mannen egentlig skulle begynne på jobb igjen i dag, meeen så viste det seg at han ikke skal starte før på mandag.;) Herlig å få noen dager til sammen før hverdagen slår inn for fullt..:)

Godmorgen:)

Jeg sitter å venter på bussen, alt for tidlig ute. Stod opp halv seks, det er drepen akkurat nå:confused:
I morgen er det smdag så da skal jeg få sove litt.
Hører i det fjerne at det er flere som er tidlig pån, en liten bebis
som gråter:)
Ser ut til at det blir fint vær i dag, det kan man like:rolleyes:

halv 6 er slitsomt i begynnelsen av graviditet! blir formen din værre av det eller? det ble min husker jeg..
uansett, så ønsker jeg deg en fin dag på jobb :)

åh kjenner til det ja! Huset blir veldig tomt her når Emira ikke er her, ingen som skravler i ett :P hehe.. selvom det kan være litt godt, så blir det tomt om stille forde når en av ungene plutselig ikke er hjemme..

Back
Topp