Torsdag

Tuuusen takk for tipset:D skal huske på det når vi skal til sverige:p;) skal si hu har fått i seg masde grøt:D ja, kjennes ut som den kommer nu faktisk:D:D:D:D:D
Haha, så bra:p
Ja, den grøten er MYE bedre enn Sinlac! Og sukkerfri;)
Kjøpte fra 8 og 12 måneder. Den fra 8 måneder er best, med eple og banan smak! :)

*Surfer mobilt*

Oooi, trapper faktisk:eek:
Går fort opp, men enda fortere ned igjen:oops::p Emmeth klatrer opp i senga til Mathea:eek::p:cool::D verre når han skal ned igjen*dunk*:p;):D
Følger alltid etter henne opp så jeg kan ta henne når hun får det for seg at hun skal sette seg bakover på rumpa:eek::p

*Surfer mobilt*

Det har jeg veldig stor forståelse for at du ikke har lyst til. Har dere søkt om 100% plass i bhgen? Småbarns tia går utrolig fort:eek: Mathea blir 6 år den 24 juli og tia fram til nå har gått altfor fort:eek::oops::p
Jepp, tok full plass! Skal ha henne hjemme så mye som mulig, men synes ikke hun skulle ha begynt så tidlig uansett:confused: håper jeg kan ta lengre perm med neste unge! :rolleyes:

*Surfer mobilt*

God kveld!:)
I dag har far og datter vært på bading i tre timer, så da fikk jeg tatt meg en tur rundt i byen og handla inn saker og ting til ferien. :)
Jenta vår blei utslitt av dagens bading og tok tidlig kveld. Jeg har nettopp støvsugd og vaska gulv, og tenker å lage vafler for å få tømt kjøleskapet litt..;)

Haha, så bra:p
Ja, den grøten er MYE bedre enn Sinlac! Og sukkerfri;)
Kjøpte fra 8 og 12 måneder. Den fra 8 måneder er best, med eple og banan smak! :)

*Surfer mobilt*

Han har ikke ville spise grøt på flere mnd`er, kun smoothie og purè:)
Then we shall try that:D Thanks, sweetie:D;)<3 Han spiser nå for det meste brødskiver med pålegg og frukt:) Neeeey, den kom ikke likevel, men kommer kanskje i natt eller i morgen:D

Følger alltid etter henne opp så jeg kan ta henne når hun får det for seg at hun skal sette seg bakover på rumpa:eek::p

*Surfer mobilt*

Sorry jeg ler, men ser det for meg, litt komisk de skal sette seg ned i løse lufta;):p :eek: o_O

Jepp, tok full plass! Skal ha henne hjemme så mye som mulig, men synes ikke hun skulle ha begynt så tidlig uansett:confused: håper jeg kan ta lengre perm med neste unge! :rolleyes:

*Surfer mobilt*

Så synd, håper du/dere får mulighet til det med neste baby:)<3 Selvom det er lite trøst, nå som Hermine skal begynne i bhgen. Tror hu kommer til og stortrives i bhgen:)

I dag har far og datter vært på bading i tre timer, så da fikk jeg tatt meg en tur rundt i byen og handla inn saker og ting til ferien. :)
Jenta vår blei utslitt av dagens bading og tok tidlig kveld. Jeg har nettopp støvsugd og vaska gulv, og tenker å lage vafler for å få tømt kjøleskapet litt..;)

mmmmm vafler! :D:P
Deilig med så lang alenetid for deg da :)

En liten hilsen fra Camperen!
ImageUploadedByBV Forum1373567964.685034.jpg
ImageUploadedByBV Forum1373567979.540243.jpg

God kveld :D

Dagen her startet med å våkne av at Emira satt å sang på naborommet kl 7:30 :P:D <3 Liana våknet litt etter det ;) Jeg sto opp med dem, ga Liana flaska si, og badet hun og dusjet Emira før frokosten kl 9 (eller noe) :P

Jeg Emira og pappa/bestefar reiste til en liten seter som heter Selstali Seter idag, mens Liana var hjemme med pappan sin :) Og det var nok spennende for Emira å se litt andre typer dyr enn hund og katt :P:D Bare synd hestene ikke var der.. Hadde med oss litt mat fra konditoriet/bakeriet her, for tenkte meg at det ikke var så mye mat der for Emira (og meg) :P Så med andre ord, vi har kost oss idag :D

Litt bilder fra turen har jeg også ;):)

Kuene ligger strødd utover gresset:P
IMAG0365.jpg

IMAG0361.jpg

Høner og kyllinger :) også Emira da :P
IMAG0367.jpg

Utsikt over Gaustadtoppen (fra siden/baksiden)
IMAG0380.jpg

IMAG0395.jpg

Klappe de fine kalvene var litt små-skummelt men veldig stas :)
IMAG0391.jpg

Så smakte vi på noe som het Sauplapp eller noe :P:)
IMAG0403.jpg

IMAG0411.jpg

Ja, vafler ER så godt det! Spiser meg stappmett på det..:p
Greit å få ordna litt på egenhånd. :)

hehe da er du ikke alene :P:D heheh.. Samboer kommer alltid med hvis det er noen som selger vafler, "norske skal alltid ha vafler", men så er han nesten mer glad i det enn de fleste jeg kjenner :P hahaha.. så skjønner ikke hvorfor han nesten "klager" da :P:P:P

God kveld :D

Dagen her startet med å våkne av at Emira satt å sang på naborommet kl 7:30 :P:D <3 Liana våknet litt etter det ;) Jeg sto opp med dem, ga Liana flaska si, og badet hun og dusjet Emira før frokosten kl 9 (eller noe) :P

Jeg Emira og pappa/bestefar reiste til en liten seter som heter Selstali Seter idag, mens Liana var hjemme med pappan sin :) Og det var nok spennende for Emira å se litt andre typer dyr enn hund og katt :P:D Bare synd hestene ikke var der.. Hadde med oss litt mat fra konditoriet/bakeriet her, for tenkte meg at det ikke var så mye mat der for Emira (og meg) :P Så med andre ord, vi har kost oss idag :D

Litt bilder fra turen har jeg også ;):)

Kuene ligger strødd utover gresset:P
Vis vedlegget 21952

Vis vedlegget 21951

Høner og kyllinger :) også Emira da :P
Vis vedlegget 21953

Utsikt over Gaustadtoppen (fra siden/baksiden)
Vis vedlegget 21954

Vis vedlegget 21955

Klappe de fine kalvene var litt små-skummelt men veldig stas :)
Vis vedlegget 21958

Så smakte vi på noe som het Sauplapp eller noe :P:)
Vis vedlegget 21956

Vis vedlegget 21957
Så flotte bilder:D
Haha, morsomt med de kyrne som lå strødd som fluer da! :p

*Surfer mobilt*

Oi, litt av en badetur, ikke rart hun var trett nei:D:):rolleyes:
Hvor skal dere feriere?

*Surfer mobilt*

Han har ikke ville spise grøt på flere mnd`er, kun smoothie og purè:)
Then we shall try that:D Thanks, sweetie:D;)<3 Han spiser nå for det meste brødskiver med pålegg og frukt:) Neeeey, den kom ikke likevel, men kommer kanskje i natt eller i morgen:D
Hermine nekter fortsatt på brødskive:confused::eek::p hun spiste 1/2 skive selv idag da vi var på tur, ny rekord! :D

*Surfer mobilt*

Back
Topp