Torsdag

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen:p

Vi er på vei til østersund i skrivende stund:)
Tidlig pån i dag.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God morgen :-)

Jeg drikker kaffe og snuppa leker seg litt på gulvet. Skal dusje og ordne meg så vi kommer oss ut av huset og finner på noe i fineværet :-) skal møte ei veninne på pizzarestaurant klokka 16, og hjem og male hus etter det. Gleder meg til å bli ferdig å male!

God tur! :-) dere var jammen tidlig på vei!

God morgen!
Daniel våknet kun to ganger i natt (første gangen før jeg hadde sovnet selv), og så ikke før 06:15 - deilig!
Bare i dag og i morgen igjen på jobb og så er det ferie!! Hurra!!!

God morgen:D Neline våknet som vanlig tidlig, idag sto vi opp 05.30. Emmeth sov til 07.30:) Vi leverte jentene i bhgen 08.45 og nå er vi pp vei hjem fra europris;) vært og handla en ny black&decker drill til sambo og litt goosj:p smågodt som jeg kaller goosj:p hihi.. har ennå ikke fått mensen. Venter og ser ann til over helga, regner med den kommer;)

God formiddag!
Er ennå på ferie vi, men i morgen vender vi nesa hjemover igjen, etter tre uker borte! :oops::) blir litt deilig, men gleder meg ikke særskilt til å gå på jobb på mandag!
Hermine er forkjøla og hoster som bare det på natta, så i natt tok jeg henne i vår seng for første gang på lenge. Der sovna hun godt og hosta ikke mer, deilig å våkne med den lille kroppen trykt inntil puta mi:rolleyes:

*Surfer mobilt*

God morgen:p

Vi er på vei til østersund i skrivende stund:)
Tidlig pån i dag.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
God tur:D
Hva skal dere gjøre der?

*Surfer mobilt*

God formiddag!
Er ennå på ferie vi, men i morgen vender vi nesa hjemover igjen, etter tre uker borte! :oops::) blir litt deilig, men gleder meg ikke særskilt til å gå på jobb på mandag!
Hermine er forkjøla og hoster som bare det på natta, så i natt tok jeg henne i vår seng for første gang på lenge. Der sovna hun godt og hosta ikke mer, deilig å våkne med den lille kroppen trykt inntil puta mi:rolleyes:

*Surfer mobilt*

Usj, kjedelig når de små er forkjølet:( Så godt hu sovna tett inntil mamma og slutta med og hoste:) Håper hu blir fort frisk igjen:) Borte bra, men hjemme best er det vel noe som heter?!;) Skjønner godt du ikke akkurat hopper i taket av glede for og dra på jobb igjen, er jo koselig og være på ferie og ikke minst være sammen med Hermine, skjønningen<3

Litt bilder av luringen:p;):D
Snørret renner og litt feber, men går greit fordet:)
1373538537399.jpg
1373538554856.jpg
1373538579433.jpg
1373538593117.jpg

Nydelige Emmeth!
Vi er på flyttefot meg vogna!
Bare en liten time nordover så skal vi ha et par dager til, med litt mer tid til sol og strand :)

Usj, kjedelig når de små er forkjølet:( Så godt hu sovna tett inntil mamma og slutta med og hoste:) Håper hu blir fort frisk igjen:) Borte bra, men hjemme best er det vel noe som heter?!;) Skjønner godt du ikke akkurat hopper i taket av glede for og dra på jobb igjen, er jo koselig og være på ferie og ikke minst være sammen med Hermine, skjønningen<3
Deilig å ha henne i senga litt innimellom;)
Nei, er mest det at jeg ikke har noe lyst til å gå på jobb og være borte fra snuppa hele dagen! For ikke å snakke om hvor mye jeg gruer for barnehagestart! :eek::oops: synes hun er altfor liten til å begynne i bhg! :confused:

*Surfer mobilt*

Så fin han er:rolleyes: ser det er flere som forsøker å klatre;)

*Surfer mobilt*

Han synes det er veldig stas om dagen han også:D:cool: litt sånn skummelt i sofaen, men jeg sitter alltid og passer på:) på gulvet blir det litt knall og fall, men:)

Deilig å ha henne i senga litt innimellom;)
Nei, er mest det at jeg ikke har noe lyst til å gå på jobb og være borte fra snuppa hele dagen! For ikke å snakke om hvor mye jeg gruer for barnehagestart! :eek::oops: synes hun er altfor liten til å begynne i bhg! :confused:

*Surfer mobilt*

Begynner hu i bhgen nå i august?:) skjønner godt du gruer deg litt til det, men går som oftest veldig bra. Som regel er det verre for foreldrene enn barna:p:oops:

Hermine måtte ha sommervottene på ute idag! :eek: var ute i 3 timer og enda satte hun i å skrike da vi gikk inn:rolleyes: hun slutta da vi gikk ut igjen, og begynte på nytt da vi gikk inn:p
1373558284556.jpg

*Surfer mobilt*

Begynner hu i bhgen nå i august?:) skjønner godt du gruer deg litt til det, men går som oftest veldig bra. Som regel er det verre for foreldrene enn barna:p:oops:
Ja, hun begynner dagen før ettårsdagen sin! Joda, det blir sikkert å gå bra. Men vil jo hellee være hjemme med henne, slik at jeg ikke går glipp av så mye av småbarnstida hennes. Og også så jeg kan være der å oppleve når hun lærer nye ting og sånn;)

*Surfer mobilt*

Han synes det er veldig stas om dagen han også:D:cool: litt sånn skummelt i sofaen, men jeg sitter alltid og passer på:) på gulvet blir det litt knall og fall, men:)
Hermine har blitt en racer å klatre i trapper:eek: litt skummelt bare:p og når vi tok bort sitteputa i sofaen klarte hun jammen meg å klatre opp i den også! :)

*Surfer mobilt*

God morgen:D Neline våknet som vanlig tidlig, idag sto vi opp 05.30. Emmeth sov til 07.30:) Vi leverte jentene i bhgen 08.45 og nå er vi pp vei hjem fra europris;) vært og handla en ny black&decker drill til sambo og litt goosj:p smågodt som jeg kaller goosj:p hihi.. har ennå ikke fått mensen. Venter og ser ann til over helga, regner med den kommer;)
Det gjør den helt sikkert! ;)
Kjøpte forresten med meg 20 pakker grøt da vi var i Sverige nå! Semper har en kjempegod melkefri grøt! Både fra 4,6,8 og 12 måneder! Hermine digger den og har tømt to pakker på 1,5 uke:D:D:D

*Surfer mobilt*

Det gjør den helt sikkert! ;)
Kjøpte forresten med meg 20 pakker grøt da vi var i Sverige nå! Semper har en kjempegod melkefri grøt! Både fra 4,6,8 og 12 måneder! Hermine digger den og har tømt to pakker på 1,5 uke:D:D:D

*Surfer mobilt*

Tuuusen takk for tipset:D skal huske på det når vi skal til sverige:p;) skal si hu har fått i seg masde grøt:D ja, kjennes ut som den kommer nu faktisk:D:D:D:D:D

Ja, hun begynner dagen før ettårsdagen sin! Joda, det blir sikkert å gå bra. Men vil jo hellee være hjemme med henne, slik at jeg ikke går glipp av så mye av småbarnstida hennes. Og også så jeg kan være der å oppleve når hun lærer nye ting og sånn;)

*Surfer mobilt*

Det har jeg veldig stor forståelse for at du ikke har lyst til. Har dere søkt om 100% plass i bhgen? Småbarns tia går utrolig fort:eek: Mathea blir 6 år den 24 juli og tia fram til nå har gått altfor fort:eek::oops::p

Hermine har blitt en racer å klatre i trapper:eek: litt skummelt bare:p og når vi tok bort sitteputa i sofaen klarte hun jammen meg å klatre opp i den også! :)

*Surfer mobilt*

Oooi, trapper faktisk:eek:
Går fort opp, men enda fortere ned igjen:oops::p Emmeth klatrer opp i senga til Mathea:eek::p:cool::D verre når han skal ned igjen*dunk*:p;):D

Back
Topp