Torsdag

Du har gjort et kupp, ser jeg :D Fine!!
Tenker det blir en tur innom Name It i morgen når vi er på shoppingtur ;):p Det pleier å bli det.. :happy093
Mye fint, men savner mer variasjon i jenteklærne. Skulle så gjerne hatt litt spreke farger! De to buksene til venstre var på halv pris, så da klinka mama til!;)

Da er Lillebror i seng.
Mannen skal på en tilstelning på jobb og reiser nå,
Så da er det kveldsmat på T, til det siste av barne-TV før han skal legges.
SÅ skal mor slappe av!
Eller... Etter en tur på kjøkkenet ser jeg at mannen glemte helt hva han skulle gjøre før han dro
EB64180F-AF40-4F91-A483-E88761261663-3297-000002E49ED47B32_zpsd9a4fe2f.jpg

Da får jeg gjøre det før jeg slenger meg i sofaen :p

Så kjedelig:-) Jeg hater oppvask hehe.

Så kjedelig:) Jeg hater oppvask hehe.
Ja det var kjedelig, men nå er det unnagjort og det var bare å sette på oppvaskmaskinen igjen med en gang :p
Mannen sa at han skulle gjøre det, men tror ærlig talt han glemte det, for det var nok ikke meningen at jeg skulle stå med legging av to unger og den haugen der i tillegg :p

Ja det var kjedelig, men nå er det unnagjort og det var bare å sette på oppvaskmaskinen igjen med en gang :p
Mannen sa at han skulle gjøre det, men tror ærlig talt han glemte det, for det var nok ikke meningen at jeg skulle stå med legging av to unger og den haugen der i tillegg :p

Han var sikkert litt stresset for at hun skulle dra:-)

Hihi, du får strikke lange leggvarmere :D

Det skulle jeg faktisk fått til ;):p men jeg syns heller det kan bli vår og litt varme i luften!! ;):p:D

Det skulle jeg faktisk fått til ;):p men jeg syns heller det kan bli vår og litt varme i luften!! ;):p:D
Jaaa, men leggvarmere er fine på sommeren også de, om de ikke er for tykke.
Hærlig å ligge i vognen med bare bleie, singlet og litt varme på leggene :D

Mye fint, men savner mer variasjon i jenteklærne. Skulle så gjerne hatt litt spreke farger! De to buksene til venstre var på halv pris, så da klinka mama til!;)

Det er mye det samme for guttene også. Jenter har i alle fall MYE mer utvalg enn guttene på de fleste områder. Men men.. Ikke så mye man får gjort med det. Satser på å få til litt mer nettshopping etter litt mer spesielle ting etter hvert når han ikke vokser ut av klærne sine på ei uke og to.. :)

God natt damer!
Jeg har allerede ammet en gang for natten, men det regnet jeg med siden han sovnet så tidlig =)
Spent på natten nå ja :D

Vi har også unnagjort første amming for natten her. Håper natten blir god! :)

Det er mye det samme for guttene også. Jenter har i alle fall MYE mer utvalg enn guttene på de fleste områder. Men men.. Ikke så mye man får gjort med det. Satser på å få til litt mer nettshopping etter litt mer spesielle ting etter hvert når han ikke vokser ut av klærne sine på ei uke og to.. :)
Åja, her var det en hel vegg med gutteklær og bare et hjørne med jenteklær. Sikkert stor forskjell på hva de forskjellige butikkene tar inn.:) Enig med deg; blir kjekt når de blir litt større og man får tid til å bruke alle de fine klærne.;)

Klageinnlegg!!!!!!!

Jeg er nok en gang så forbanna lei nattamming. Seriøst. Kl 23, kl 02 og igjen nå 03:40.

Håper de kan gi meg noen gode råd på helsestasjonen i morgen.

Klageinnlegg!!!!!!!

Jeg er nok en gang så forbanna lei nattamming. Seriøst. Kl 23, kl 02 og igjen nå 03:40.

Det håper jeg også de kan! Skjønner at du er lei nå. Mammaer trenger å få noen timer søvn i strekk de også.. Hba skjedde med avocadoen?

Det håper jeg også de kan! Skjønner at du er lei nå. Mammaer trenger å få noen timer søvn i strekk de også.. Hba skjedde med avocadoen?
Veksler litt mellom avokado og grøt. Akkurat nå tror jeg det er tenner eller noe som plager han. Men syns godt han kunne la seg trøste uten å måtte ammes...

Veksler litt mellom avokado og grøt. Akkurat nå tror jeg det er tenner eller noe som plager han. Men syns godt han kunne la seg trøste uten å måtte ammes...
Aaah.. Sliter med tenner vi også.:confused: Merker du noe til det på dagen da, eller slår det bare ut på natta? Ser ut til at det er værst på formiddagen her.. I går fikk hun på Dentinox og jeg sprang med kalde smokker i eininga. Bakte sånne tyggesticks i gårkveld, så vi får se om de hjelper på..

Aaah.. Sliter med tenner vi også.:confused: Merker du noe til det på dagen da, eller slår det bare ut på natta? Ser ut til at det er værst på formiddagen her.. I går fikk hun på Dentinox og jeg sprang med kalde smokker i eininga. Bakte sånne tyggesticks i gårkveld, så vi får se om de hjelper på..
Helst om natten han virker plaget, mens ser at han klør en del på dagtid også. Fikk en kollega til å kjøpe teething gel i london nå i uken så må få hentet den og se om det hjelper. Dentinox fungerte aldri på storebror.

Helst om natten han virker plaget, mens ser at han klør en del på dagtid også. Fikk en kollega til å kjøpe teething gel i london nå i uken så må få hentet den og se om det hjelper. Dentinox fungerte aldri på storebror.
Har ikke den helt store virkninga her heller, men det bedøver pittelitt da. De har så mye lurt i utlandet!! :D Håper det lindrer.

Klageinnlegg!!!!!!!

Huffda :( Ikke no gøy å ikke få sove. Det tærer så vanvittig på humøret! :(
Håper han snart finner roen om natta, så du får hentet deg inn litt! :)

Back
Topp