Torsdag

Fantastisk IrisM! :D
Flere som elsker hår, ja :D

God formiddag damer!
Vi våknet før 7 i dag også (uvant for oss, gitt), nå er T levert i barnehagen og Lillebror sover utenfor i vognen.
Kontroll senere i dag, med vaksiner :eek:
Blir greit å bli ferdig med det.
Jeg er spent på vektoppgang og slikt, selvom jeg er ganske trygg på at han kommer langt med bare morsmelk en stund til =)
Ha en fin dag!

Lykke til på kontrollen idag:) Håper han slipper reaksjon denne gangen:) Emmeth er kjempetrøtt og veldig sliten og litt sur, så merker godt han ikke er som han ellers ville vært. 37.8 i temp, så ikke feber, men vurderer og sette en paracet for det om. Vil ikke han skal ha vondt!

Lykke til på kontrollen idag:) Håper han slipper reaksjon denne gangen:) Emmeth er kjempetrøtt og veldig sliten og litt sur, så merker godt han ikke er som han ellers ville vært. 37.8 i temp, så ikke feber, men vurderer og sette en paracet for det om. Vil ikke han skal ha vondt!
har han vondt ville jeg satt paracet! De har jo muskelverk etter de vaksinene stakkars :( Nårtid får han neste da?

oi, har han snudd døgnet kanskje? :eek: Måtte gi meg i natt også å la snuppa sove sammen med meg, kun da slutter hun å kave ;)

Heldiggrisen du a;) Selvom han ligger med meg kaver han rundt og finner ikke roen og frustrertgråter:(
Aner ikke hva han har. Sovnet 19.30 og sov til 01.30, men da var det stopp pga ubehag:( BLÆH.. Måtte natten som kommer bli bedre;) Han er litt sur nå også. ut og sove i vogna NU:) Hvordan var natten din?:) Håper du fikk sove masse:D

Heldiggrisen du a;) Selvom han ligger med meg kaver han rundt og finner ikke roen og frustrertgråter:(
Aner ikke hva han har. Sovnet 19.30 og sov til 01.30, men da var det stopp pga ubehag:( BLÆH.. Måtte natten som kommer bli bedre;) Han er litt sur nå også. ut og sove i vogna NU:) Hvordan var natten din?:) Håper du fikk sove masse:D
høres ut som at han plages på samme viset som Hermine egentlig! Kan jo være tenner som plager våre små! o_O Fikk sove så som så jeg :p Avbrutt søvn er ikke den beste :P

Nå fikk jeg lagt sammen alt tøyet OG vasket Dee Dee som kom i dag :D
Da er den klar for togturen i morgen. Dee Dee til Lillebror, og nytt blad til T - må huske og handle det i byen nå som jeg har lovet det :p
Funderer så fælt på om det er noe annet vi trenger som er lurt å handle i dag...
Har allerede sendt melding til svigermor at vi må handle bleier når vi kommer frem, jeg vil drasse på minst mulig!
Og så har jeg funnet ut at jeg aller helst vil ha med vognbagen. Så da fikk jeg et logistikkproblem...
Hun har heldigvis fått tak i beltestol til T da, men vi må jo ha med bilstol til Lillebror!

Nå fikk jeg lagt sammen alt tøyet OG vasket Dee Dee som kom i dag :D
Da er den klar for togturen i morgen. Dee Dee til Lillebror, og nytt blad til T - må huske og handle det i byen nå som jeg har lovet det :p
Funderer så fælt på om det er noe annet vi trenger som er lurt å handle i dag...
Har allerede sendt melding til svigermor at vi må handle bleier når vi kommer frem, jeg vil drasse på minst mulig!
Og så har jeg funnet ut at jeg aller helst vil ha med vognbagen. Så da fikk jeg et logistikkproblem...
Hun har heldigvis fått tak i beltestol til T da, men vi må jo ha med bilstol til Lillebror!
da pakker du oppi vognbagen, og legger bilstolen under vogna ;) Husk snacks til storebroren da, utrolig hvor mye man kan forlenge tålmodigheta til de små bare de får noe godt å spise på ;)
Vi fikk DeeDee i går, men har ikke hatt tid til å åpne eska enda :eek: Gjør ikke noe da, skal jo uansett spare henne til påskeegget til snuppa ;)

nei nå MÅ jeg gå å gjøre meg klar for legetime etc! Er kronisk sent ute fordi jeg undervurderer hvor lang tid det tar å komme seg utav huset ;)

har han vondt ville jeg satt paracet! De har jo muskelverk etter de vaksinene stakkars :( Nårtid får han neste da?

Det blir vel om 3 mnder tror jeg?! Nå har jeg lagt han ut i vognen, han sovnet på ett blunk:D Setter paracet etterpå om han fortsatt er like sutrete:( Merker godt han er utilpass, stakkars:(

haha, er du ikke glad i å SPARE på bleiene??? :p Ja,merker at tissebleiene og lukter...lukter jo hamsterbur på badet jo :eek:

Jeg kaster alle bleier rett i søpla, og når han har bæsja blir det lagt i en egen pose før jeg hiver den i søpla;):p Orker ikke mer dritlukt enn nødvendig :fartLegger det ikke i dunken inne på badet pga varmekablene, da blir det ihvertfall en salig dritlukt om jeg gjør det:D

nei nå MÅ jeg gå å gjøre meg klar for legetime etc! Er kronisk sent ute fordi jeg undervurderer hvor lang tid det tar å komme seg utav huset ;)

Så bra du skal til legen med henne, når har du time? Masse lykke til:)

ImageUploadedByBV Forum1362652871.192784.jpg
Bilstolen under her mener du? :-p

Legger nok bilstolen oppå ;)

høres ut som at han plages på samme viset som Hermine egentlig! Kan jo være tenner som plager våre små! o_O Fikk sove så som så jeg :p Avbrutt søvn er ikke den beste :p

Ja, de tennene har brukt 3 uker på og nesten komme igjennom, men fortsatt ikke kommet gjennom:( GAH! Kan godt tenkes det er tenner også som plager de, for er visst veldig smertefullt, bare og tenke på når vi får visdomstenner, ekke mye godt det heller. Og de små får jo som regel flere på en og samme gang! o_O Hehe, nei kjenner godt når det blir lite sammenhengende søvn, blir litt sånn bakfull på en måte resten av dagen.. :schocked028

Hahha, au, den var verre, ja;) Da er det nok greit og legge den oppå:D
Blir jo bare av og på togene, og jeg kan jo alltids stroppe den fast :-D
Planen var å droppe vognbageb og feste stolen med adapter, men han trenger en soveplass på natten da det kun er enkeltsenger der vi skal sove..

Blir jo bare av og på togene, og jeg kan jo alltids stroppe den fast :-D
Planen var å droppe vognbageb og feste stolen med adapter, men han trenger en soveplass på natten da det kun er enkeltsenger der vi skal sove..

Da er det veldig greit og ha med hele vogna, ser den:)
Ja, er nok lurt og stroppe den fast, så den står stødig:) Håper du får en knall tur:)

Blir spennende :-)

Ja, går nok kjempefint skal du se:) Hvor lang tid tar togturen?:)

Reiser herfra 10.10 og er fremme 15.21. Er med 1 time i Oslo da.

Oi, det er jo litt av en lengre tur, men greit med ett lite opphold i Oslo så man får strekt litt å beina. Lurt og ta med noen pluslespill og tegnesaker til storebror, eller Ipad eller nettbrett om dere har det:D

Oi, det er jo litt av en lengre tur, men greit med ett lite opphold i Oslo så man får strekt litt å beina. Lurt og ta med noen pluslespill og tegnesaker til storebror, eller Ipad eller nettbrett om dere har det:D
Må ha med noe lurt ja :)

Back
Topp