Torsdag

Vi har et lite vaskerom med toalett, og har tørketrommelen oppå vaskmaskinen der :D

Hadde toalettet vært biiiiittelitt større kunne vi gjort det samme:-) Vi kan ha trommel oppå vaskemaskina på badet da, men da mister vi stelleplassen til Anette.

Hadde toalettet vært biiiiittelitt større kunne vi gjort det samme:) Vi kan ha trommel oppå vaskemaskina på badet da, men da mister vi stelleplassen til Anette.
Hehe, ja den er kjekk å ha :D

Da var det på tide å gjøre seg klar, vi skravles siden i dag:-)

god dag! :)
Vi sov til 09 idag også vi :rolleyes: :D Fra 07-09 sov hun i armkroken min da, med nesa borra inn i brystet mitt :rolleyes: Vi skal til legen kl 12 og få sjekka om hun har trøske o_O Og så skal vi ut å gjøre noen ærender, og ut å spise med familien kl 17 så blir lite skravlings på meg idag :oops: Skal prøve så hardt jeg kan nå når hun skal sove litt da ;)

Bleiebøtte har jeg aldri sett behov for. Går bare rett ut i søpla med bleia med en gang vi.
Vi har 200m til søppelsuget, så blir litt langt å løpe med hver eneste bleie :p :eek:

Samle i plastpose rett utenfor døren da :p og så ta med når en skal til søpla :p
veel...vi gjør det med hundebæsjposene....oh har nå et berg med svarte poser på trappa :eek: Men nå er bleiebøtta i hus likevel, fikk den gratis på Barnas Hus, og synes det er ganske lettvint ;)

Vi har hatt bleiebøtte fra starten begge gangene. Synes det er genialt, for tissebleiene lukter og innmari fort!
Men så er jeg ikke så veldig fan av å samle på illeluktende bæsjebleier, så etterhvert legger vi de kanskje på trappa og kaster de når det passer!

Uff da, det blir en laaang dag idag det da! Emmeth våknet halv 2 i natt og var våken til 8:O Kan trygt si jeg er trøøøøøtt*GJESP* Han sov til halv 10, så fikk meg halvannen time på øyet, gjør godt det:p Nå har han akkurat fått i seg litt melk og litt grøt og straks klar for og bli lagt ut i vogna;) Ingen planer her idag, bare skravle:D

Vi har hatt bleiebøtte fra starten begge gangene. Synes det er genialt, for tissebleiene lukter og innmari fort!
Men så er jeg ikke så veldig fan av å samle på illeluktende bæsjebleier, så etterhvert legger vi de kanskje på trappa og kaster de når det passer!
haha, er du ikke glad i å SPARE på bleiene??? :p Ja,merker at tissebleiene og lukter...lukter jo hamsterbur på badet jo :eek:

Uff da, det blir en laaang dag idag det da! Emmeth våknet halv 2 i natt og var våken til 8:O Kan trygt si jeg er trøøøøøtt*GJESP* Han sov til halv 10, så fikk meg halvannen time på øyet, gjør godt det:p Nå har han akkurat fått i seg litt melk og litt grøt og straks klar for og bli lagt ut i vogna;) Ingen planer her idag, bare skravle:D
oi, har han snudd døgnet kanskje? :eek: Måtte gi meg i natt også å la snuppa sove sammen med meg, kun da slutter hun å kave ;)

Back
Topp