Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, masse klær eller sengetøy som har blitt tromlet!Hehe såpass ja![]()
Jepp, masse klær eller sengetøy som har blitt tromlet!
Vi har et lite vaskerom med toalett, og har tørketrommelen oppå vaskmaskinen derSkulle så veldig hatt trommel selv, men det har vi ikke plass til![]()
Vi har et lite vaskerom med toalett, og har tørketrommelen oppå vaskmaskinen der![]()
Hehe, ja den er kjekk å haHadde toalettet vært biiiiittelitt større kunne vi gjort det sammeVi kan ha trommel oppå vaskemaskina på badet da, men da mister vi stelleplassen til Anette.
JAAA!!! NYT mm-bæsjen!Oi, hehe.
Med andre ord bør jeg "nyte" bleiene fortsatt?![]()
JAAA!!! NYT mm-bæsjen!![]()
Vi måtte kjøpe bleiebøtte nå for å si det sånn
![]()
Bleiebøtte har jeg aldri sett behov for. Går bare rett ut i søpla med bleia med en gang vi.JAAA!!! NYT mm-bæsjen!![]()
Vi måtte kjøpe bleiebøtte nå for å si det sånn
![]()
Vi har 200m til søppelsuget, så blir litt langt å løpe med hver eneste bleieBleiebøtte har jeg aldri sett behov for. Går bare rett ut i søpla med bleia med en gang vi.
Samle i plastpose rett utenfor døren daVi har 200m til søppelsuget, så blir litt langt å løpe med hver eneste bleie![]()
![]()
veel...vi gjør det med hundebæsjposene....oh har nå et berg med svarte poser på trappaSamle i plastpose rett utenfor døren daog så ta med når en skal til søpla
![]()
haha, er du ikke glad i å SPARE på bleiene???Vi har hatt bleiebøtte fra starten begge gangene. Synes det er genialt, for tissebleiene lukter og innmari fort!
Men så er jeg ikke så veldig fan av å samle på illeluktende bæsjebleier, så etterhvert legger vi de kanskje på trappa og kaster de når det passer!
Jeg ligger og sløver i senga enda, mens lillebror ligger ved siden av og...
Vis vedlegget 7008Vis vedlegget 7009
oi, har han snudd døgnet kanskje?Uff da, det blir en laaang dag idag det da! Emmeth våknet halv 2 i natt og var våken til 8:O Kan trygt si jeg er trøøøøøtt*GJESP* Han sov til halv 10, så fikk meg halvannen time på øyet, gjør godt detNå har han akkurat fått i seg litt melk og litt grøt og straks klar for og bli lagt ut i vogna
Ingen planer her idag, bare skravle
![]()