Torsdag :)

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen [:)]

Her våknet de kl 6, som vanlig.. Men fikk de heldigvis til å slappe av til litt før halv åtte [:)] Etterpå skal de til pappan sin, og være der til Mandag. Og det føler jeg er veldig greit nå [:)] Skal bli deilig å få sovet ut litt og slappet av [:)] Og i dag er det bare èn uke igjen til ordinær ultralyd, ser veldig frem til det [:D]

Ha en super dag alle supre damer!

God torsdag jenter. Solen skinner og det blir mer om mer vår ute, deilig.
I går var jeg med mamma på sykehuset fikk svar på blodprøvene som hun tar hvert halvår og hun er fortsatt kreftfri[:)] Så da feriret vi med lunsj og shoping etter på. Ble ny parkdress og gumistøvler på chr og litt pynt og blomster til huset.
I dag blir det jobbing og vannareobic i kveld gleder meg.

Råsa Muffin blir spennede med UL til uka[:)]

Tid for ordinær ul allerede? Jøsses, her går det unna!

Her startet vi dagen i halv-sju-tiden, og det er helt greit. Har fått i ungene frokost, de har løpt, skriki, krangla og mast fra seg, og så gikk vi opp i barnehagen i forbausende bra vær (målt i de siste dagenes standard betyr det bare mild bris og yr, i motsetning til pøsregn, haggel og storm)

JEg skal bruke dagen på å hente meg inn etter denne fordømrade omgangssyken. Må ut og handle inn mat og sånt til helga, så ikke min kjære familie skal sulte mens jeg jobber... men det skal jeg nå klare. Driver og vurderer veldig frem og tilbake - skal jeg ta en kaffekopp eller ikke... jeg lander foreløpig på ikke, men kanskje i løpet av dagen?

Trodde jeg skulle trille en liten tur i butikken. Men været er ikke med meg. Det bare sner og sner. Hadde ellers besluttet at nå kunne snøen bare regne vekk.

Ellers koser vi oss her og sjekker skatten. Så fint ut for meg. Er litt på plusssiden. Mannen har ikke kommet inn enda.

Back
Topp