Torsdag!!!!!

Vand

Forumet er livet
Morn jenter! [:D]

Det ble hjemmedag på snuppa i dag også! Grusom skjærende hoste, men ingen feber... Så vi får se hvor det fyker an! [;)]

Skal på lunsj til mamma i dag - det er alltid koselig! [:D]

Hva skal dere i dag da? [:)]

God morgen!

A sov hos besteforeldrene i natt så vi har kosa oss litt ekstra på morgenkvisten og stod nettopp opp. Lille M er alltid suuuperblid på morningen..[:D][:D]

Vet ikke hva vi skal i dag, trilletur og noe husvask kanskje??[;)]

hohooooooooo, her er jeg[:D]

jeg sitter med min oppgave om steinerskolen lærerplan versus offentlige skolens lærerplan[>:] jadda, koser meg skikkelig her.

skal SEFF se VM, så det gjelder å få skrevet mest mulig frem til det, før da er konsentrasjonen og motivasjonen borte for resten av dagen[:-]

i dag skal vi på akedag i bhg. ake, grille pølse og henge sammen med de i bhg[;)] blir koselig!

håper på en litt mer effektiv kveld, enn de andre... håper på energi til å rydde opp her[;)]

skipåhoi, da skal jeg grave med ned i kunnskapsløftet[:D]

Mornings!!! I dag er jentene i bhg en tur, mens jeg er alene hjemme (vinterferie) Har litt å pusle med i huset, ellers skal jeg trene og scrappe. Kom endelig i gang med scrappingen igjen i går etter flere måneder med pause, så det har hopet seg opp med bilder fra flere år tilbake....

Håper dere alle får en flott dag! [:)]

God Morgen :)

På jobb til 4,handle litt å lage god middag til meg å prinsen :) Så blir det å vaske litt i kåken før det er litt voksen tid ;)

Sitter i sofaen har huset for meg selv nå. Drikker iskaffe nam nam den er god den fra STARBUCKS[:D][:D]

Skal på jobb kl 14.30.

Gleder meg til i morgen for da har jeg helg[:)][:)][:)][:)]

Jeg skal fortelle dere om min dag!![8D]

Vi kom hjem sent i går og siden vi ikke har noe annet en ved å varme huset med - og hadde bare en "dose" igjen, altså måtte ut å handle mer ved, så skrudde vi opp tempen på bad, kjøkken og soverom, sånn at det ville gått an å oppholde seg ett sted frem til vi fikk kjøpt mer ved.

MEN vi våknet til ISKALDT rom, ISKALDT kjøkken, en komfyr som ikke virket og da skjønte vi at vi hadde ikke strøm. Ringte og fikk høre at de drev å kappet trær nede i gaten så strømmen ville være av til ca 14[:@][:@][:@][:@].

Så ut dro vi for frokost og så kjørte vi hele hønefoss for å få tak i ved men INGEN hadde![&:][&:]

Vi dro hjem i kulden og fant ved på nett som skal kjøres til oss i helgen hvis alt går. Imens fikk vi låne ved fra naboen heldigvis[:D].

Sååååå typisk altså haha[8D]

vi har gått skitur:) og grillet.

SÅ pakket vi oss ut av hytta og dro hjem..

en brems på dagen er at mormoren til K døde i natt.

Unnskyld tjukka, men Tror ikke jeg vet om noen andre som er SÅ uheldig med vanlig dagligdagse ting som dere! [8D][8D][8D]

Og til det alvorlige hjørnet; kondolerer tauza...............[&o]

ORIGINAL: Vand

Unnskyld tjukka, men Tror ikke jeg vet om noen andre som er SÅ uheldig med vanlig dagligdagse ting som dere! [8D][8D][8D]

Og til det alvorlige hjørnet; kondolerer tauza...............[&o]

I KNOW!!! Av en eller annen grunn ble jeg ikke særlig overrasket... syns vi har en magnet på sånne uheldige timinger altså[8D] og for å toppe det hele ble vi uten strøm igjen i kveld[:@][8D]

Back
Topp