TORSDAG

ThisIsAnfield

Forumet er livet
Jarra, no har det blitt torsdag igjen og ei har fridag![:D]
Har jo fri hver torsdag og hver torsdag gjentar seg hver uke![8D][:D]

Vi (ei og Tia) ska straks dusje og bade, så reser vi på butikken en tur og handler med oss litt mat før turen går til åpen barnehage.[:)]
Der leker vi og skravler non timer før det bær hemmat for å ordne middag til resten av gjengen kjæm hemmat.[:D]

Så må ei gjøre ferdig bidraget mitt til Scrappehaugen, mangler bare å feste alt sammen![8D][:D]

Har to strikkeprosjekter liggende også, så det blir vel litt strikking utover eftan/kvelden![8D][:D]

Resten av uka blir heller amputert da ei jobber både i morra og lørdag. Søndag ska ei sove leeeenge![8D][:D]

Så har ongan vinterferie til uka. De to eldste reser til Oslo på lørdag og blir borte ei uke. Vesla ska no i barnehagen, så ei regner med Martine blir med meg på jobb i hvert fall 3 dager til uka.[;)]
Ei ska no jobbe hele uka, til og med torsdag. Har tatt på meg å ta frukt og grønt avdelinga den dagen da ho som er ansvarlig der til vanlig ska ha ferie.[:)]
Ferie uke får ei ta at litt senere![:D]

Dere da, hvilke planer har dere for dagen og dagene som kommer!?[8|]

Planer for resten av uka. I helgen skal jeg treffe ei her fra BV igjen, det gleder jeg meg utrolig mye til. Etter denne bli-kjent-tråden som lå ute på generell for en stund tilbake, så har jeg fått to gode venninner her jeg bor [:D] Fantastisk! Og ellers blir det bare strikking på sitteunderlag, monsterbukse og pannebånd, få ferdig påbegynte og planlagte prosjekter..

I dag er jeg straks på farta ut av døra, skal på sykehuset om noen timer, så får bare få baken i gir for å bli ferdig slik at jeg rekker bussen [8D] Kvelden går sikkert bort til strikking, film og soving på sofaen.. Som alle andre kvelder uten konkrete planer, hehe.

Håper du får en fin dag! Åpen barnehage er jo ett fantastisk tilbud, virkelig [:D]

ORIGINAL: strikketrollet

Planer for resten av uka. I helgen skal jeg treffe ei her fra BV igjen, det gleder jeg meg utrolig mye til. Etter denne bli-kjent-tråden som lå ute på generell for en stund tilbake, så har jeg fått to gode venninner her jeg bor [:D] Fantastisk! Og ellers blir det bare strikking på sitteunderlag, monsterbukse og pannebånd, få ferdig påbegynte og planlagte prosjekter..

I dag er jeg straks på farta ut av døra, skal på sykehuset om noen timer, så får bare få baken i gir for å bli ferdig slik at jeg rekker bussen [8D] Kvelden går sikkert bort til strikking, film og soving på sofaen.. Som alle andre kvelder uten konkrete planer, hehe.

Håper du får en fin dag! Åpen barnehage er jo ett fantastisk tilbud, virkelig [:D]

Ja, den tråden var genial![:D]
På grunn av den oppdaga ei at det var flere Alvdøler her på bv og ei fikk enda litt større omgangskrets![:D]

Hmm...den tråden har jeg ikke fått med meg... [8|]

Men vet at her er flere fra min plass på bv, tror ikke det er noen ieg IKKE vet om [8D][8|] Liten plass altså [8D]

Jaja...idag skal jeg prøve å få huset litt ryddig og rent... kjenner ikke jeg har spesielt lyst, men det trengs så sårt [:'(] OG ikveld skal jeg legge meg TIDLIG!!! Er supertrøtt og skal opp veldig tidlig imorgen, stå opp, få mini i bhg og rekke en buss til nabobyen. Skal å besøke ei god venninne og hennes 6 uker gamle datter [:D] Gleder meg MASSE!!!
Hadde egentlig tenkt å lage henne ei bleiekake, men siden det er så lenge siden fødsel tror jeg heller hun får få alt istedenfor [8D] Var det ikke noen her som hadde laga noe anna av bleier? kurv eller hva var det? [8|]

Jaja, jeg bare tenker "høyt" her [;)] Kos dere, og måtte alle ha en bedre dag en meg!!! [:D] (les: hater huskvask)

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Men vet at her er flere fra min plass på bv, tror ikke det er noen ieg IKKE vet om [8D][8|] Liten plass altså [8D]

Jaja...idag skal jeg prøve å få huset litt ryddig og rent... kjenner ikke jeg har spesielt lyst, men det trengs så sårt [:'(] OG ikveld skal jeg legge meg TIDLIG!!! Er supertrøtt og skal opp veldig tidlig imorgen, stå opp, få mini i bhg og rekke en buss til nabobyen. Skal å besøke ei god venninne og hennes 6 uker gamle datter [:D] Gleder meg MASSE!!!
Hadde egentlig tenkt å lage henne ei bleiekake, men siden det er så lenge siden fødsel tror jeg heller hun får få alt istedenfor [8D] Var det ikke noen her som hadde laga noe anna av bleier? kurv eller hva var det? [8|]

Jaja, jeg bare tenker "høyt" her [;)] Kos dere, og måtte alle ha en bedre dag en meg!!! [:D] (les: hater huskvask)

En kurv er veldig kjekt å få, har gitt bort det ved flere anledninger [:D] Eller bleiekake med litt større bleier, syns jo det hadde vært morsomt også! Kommer an på hva du har tid og rom til, hehe..

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Ja, den tråden var genial![:D]
På grunn av den oppdaga ei at det var flere Alvdøler her på bv og ei fikk enda litt større omgangskrets![:D]

Ja ikke sant [:D] Fantastisk vet du! Jeg visste ikke hvor jeg skulle bli kjent med folk siden jeg er hjemmeværende nå, så dette var en genial mulighet. Og fikk full match på første forsøk [:)]

En kurv er veldig kjekt å få, har gitt bort det ved flere anledninger [:D] Eller bleiekake med litt større bleier, syns jo det hadde vært morsomt også! Kommer an på hva du har tid og rom til, hehe..

Bleiekurv?? har du bilder kanskje? [:D]

JEg skal som sagt BARE vaske huset idag, ellers kan jeg lage noe, har bleier og alt jeg trenger [8D]

Jeg skal også rydde her, men gidder ikke.. Tror det blir strikking i stedet [8D]

Neida.. Gubben har bursdag i dag, så det hadde vel gjort seg med en ryddig leilighet. Må vel ta en tur på posten og hente pakken hans også. I kveld blir det taco og kosekveld [:D]

JEg skal som sagt BARE vaske huset idag, ellers kan jeg lage noe, har bleier og alt jeg trenger [8D]

Ikke den med bleier i, men har bilde av en annen gavekurv fra da jeg var forlover. Funker på samme viset, bare annet innhold, hehe..

Bare vaske huset, det er kjedelig og tungt nok det altså [8D]

Vi skal straks på babysvømming. Etterpå må jeg nok bake litt til 1 årsdagen til lillesøs. Så er det turn med storesøs og kanskje jeg får scrappet litt etter ungene er lagt. Nok en hektisk dag med andre ord[8D]

Ikke den med bleier i, men har bilde av en annen gavekurv fra da jeg var forlover. Funker på samme viset, bare annet innhold, hehe..

JA!! da vet jeg hva jeg skal gi i 30 års dagsgave!!!!
 er det ikea kurver?

Jeg har friiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - jippijaja! [:D][:D][:D]
Har en haug med ærend jeg skal gjøre, men har egentlig bare lyst til å scrappe [:D][8D]
I ettermiddag skal jeg og ungene på middag til ei veninne og sønnen hennes, så skal mannen få seg en velfortjent ettermiddag aleine hjemme [:)] Siden jeg jobber turnus så er det stort sett han som får trøkken på kveldstid, så tenker han kommer til å nyte å lese avisa uten at noen "hjelper" han for en skjelden gangs skyld! [:D]

her går det i strikking og kosing med den 3 uker ferske babyen [:D] skule vel ha gjort litt husarbeid..meeen fysj e jo så kjedelig jo[:'(]

Ååå trodde den var laga av bleier jeg [8D] Hmm...har liksom ikke en kurv å bruke... [8|] MEn har daffedress, bodyer, vaskekluter, 2pk bleier, stelleprodukter, flaska, rangle, smokker, tutkopp, smekke, sokker, bamse, tøfler, kjole, og masse mere [8D] Er jo dumt å avlevere det i en remapose da, haha [8D]

Her snør det som bare det, så jeg holdt storejenta mi hjemme fra bhg i dag. Hater å kjøre på glatta.
I kveld skal jeg bli ferdig med siste bootsa som jeg har på bestilling, og bare slappe av med mannen min[:D]
Også er det husarbeid da[:'(]

hær er snuppa syk, så hun krever litt ekstra, men håper på å strikke litt og kansje få gjort litt husarbeid. Får se hva jeg gidder. Kansje scrappe litt når snuppa har lagt seg for kvelden [:D]. mange muligheter [:D][:D]

Håper alle får en fantastisk dag!!

Back
Topp