Torsdag =)

anahen

Gift med forumet
Ja, da var det snart helg igjen! Tiden flyr!

Jeg har sovet ekstremt dårlig i natt, har hatt feber, vært varm og kald om hverandre og klokken 03 kom storebror også i sengen vår, så da var vi 4 stykker...[8|] Koselig, men jeg merker det blir trangt om plassen når de to minste tar over halve sengen bare de[;)]
Gullet sover enda, og jeg skal snart sende storebror på skolen.

Det snør her i dag også, nå synes jeg det er NOK snø[X(]

I dag skal jeg slappe av, kanskje bake litt og prøve å bli frisk til i morgen. Det må jeg, for da skal bestefaren min begraves.

Ha en fin dag alle søte damer

Masse god bedring til deg!![:)]

Her har vi også vært 4 stykker i senga i natt....[&:] Storebror med høy feber og hoste, og lillebror som ikke ville sove mer når kl var 04!![:o]
Så blir en rolig dag med syk gutt hjemme i sofaen.. Typisk, for jeg hadde en million ting jeg skulle gjort idag!
Ha en strålende torsdag alle sammen![:D]

god bedring. Håper du blir fort frisk.
Blir selv innedag idag siden det snør og er skicklig uvær å Kapp på toten.

God bedring til deg, håper du blir i form til i morgen da. [:)] Her har sambo fri! Det er deilig, han har jobbet masse i det siste, så idag tenkte jeg å få hjelp til husarbeid og handlig, det tenker jeg han blir fornøyd med å bruke fridagen sin til[8D][8D] Ellers er planen å få til å pumpe litt så jeg kan dra på svømming i kveld!! [:D]  Og ellers er jeg enig med at det nå er NOK snø!! Vil ut å trille tur!! Ha en fiin dag alle sammen[:D]

God morgen! ..og god bedring til deg anahen! [:)] trist med bestefaren din også[:(]

Her lader jeg opp til å dra på Zumba, og etter trening skal jeg og svigermor på bytur!
Veldig syns med all den snøen altså.. Må jo bare tusle på kjøpesenteret da [>:] men det er i allefall ikke l ike kaldt da [:D]
Her i huset ligger sambo og lillegutt fortsatt å sover, dem er så søte atte! Men lillegutt må våkne snart så jeg får ammet før jeg drar.. (Han har vært våken og fått mat både 06 og 07:30 altså.. Ingen sovedukke her i gården [&:])

God morgen damer!
God bedring til deg og dine, og kondolerer med bestefaren din.
Her startet dagen halv seks, og vesla ville ikke sove igjen før nå[&:] Skal til manuell terapaut med Maren idag, og handle litt. Ellers skal vi kose oss hjemme og se på snøværet. Vil ha vår og varmt vær!!!

God bedring til deg, Anahen! Og god bedring til Tobiasen din, RonjaR [:)]

I dag skal vi på trilletreff og i kveld skal jeg forlate huset for første gang, uten veslesnuppa. Blir bare for to timer, men tror det skal bli godt for far og datter [:)] Og jeg gleder meg til en god treningsøkt.

Ha en god dag alle sammen

God bedring til Anahen og lille Tobias!
Og kondolerer med bestefaren din[:(]

Lille Telma sover og storesøster sitter med yoghurten og ser på barneTV..

Har ikke sovet kjempe mye i natt jeg heller.. Telma hoster og hoster[X(]

Ikke gøy når nesen tetter seg og hun blir lei seg.. Håper det går over snart.

Nå må jeg opp å vekke henne, for vi må kjøre Ada i barnehagen..

Ellers skal jeg gjøre rent og vaske tøy i dag...[:'(]

Men herlig når det er gjort da[:D]

Ha en super dag, super mammaer!![:D]

Masse god bedring anahen!![:)] trist med bestefaren din [:(][:(]
Her skal vi på pute-kontroll i dag. Og eller blir det en trilletur med venninne [:)]

Ha en flott dag alle sammen![:)]

GOD BEDRING, anahen![:)]

Her snør det også.. Blir sliten bare av tanken på å måke gårdsplassen IGJEN!

I dag skal jeg, Mikkel og mormor på shopping[:D] 
Ellers er vi alene hjemme i dag og i kveld, så vi skal bare kose oss. Om Mikkel har tenkt til å være
blid så skal jeg få vasket litt gulv.

Ha en toppers torsdag[:D]

God bedring til alle som er syke i dag, og kondulerer så masse med bestefaren tin anahen!

Her holder vi på å gjøre oss klar til første gang med babysvømming [:)] vi gleder oss veldig, og er spent på koss det går [:D]

God bedring til både stor og liten :)
Og håper du blir i form til i morgen -trist med bestefaren din[:(]

Her er det 3 dag med feber på storebror så vi får nok en barnetv dag... Loker med allverdens for å få i febernedsettende og hostesaft... Mini har sovnet igjen:)

Mulig jeg får foreldrene mine til å komme hit en tur å passe guttene så jeg kan ta meg en luftetur... Blir jo nesten gal av å bare være inne(kjenner hodepinen komme nå for 4 dagen på rad...)

Kos dere masse i dag alle sammen

Klem [:D]

Her er det syk mann, snuppe med tett nese, bil som hoster når det er mer enn -2 og mor som vil trene... Setter seg i sofan å strikke litt istedet... Ja, jeg er litt irritabel i dag....

God bedring  [:D]

Her skal jeg og lille prinsessa på barseltreff nummer 2 og spise lunsj.. Så blir en gåtur dit i snøkaoset[:@]
Ellers blir det vel en rolig dag med BV og dåpsinvitasjon laging [:)]

Kondolerer så masse med bestefaren din.

Masse god bedring til alle dere som er syke [:)]

I dag skal vi på besøk til kusina mi og dattra hennes,hvis vi får måka oss ut av gården da[&:]

Ha en super fin torsdag alle sammen.

Kosa oss på morgenen, før vi trilla på mor og barn-trening..
Så trilla vi hjem, og siden har vi kosa oss [:)]

Mer kos venter reste av dagen <3

Back
Topp