Torsdag:)

line02

Glad i forumet
God morgen til alle dere herlige damene:)

hva er planen for i dag???

Jeg skal prøve og vaske huset, vaske klær og ellers bare kose meg:) sambo er ferdig tidlig på jobb i dag, så helgen vår starter halv 1:) det er godt:)

ellers må vi jo prøve og trille en tur, for det er så koselig:) da koser både kristian og jeg oss kjempe masse:)

ha en strålende torsdag, damer, og Kos dere masse med de herlige barna:)

Har ingen planer...møkka snøvær satte stopper for alt jeg ville gjøre idag![:'(]
Så da blir det kose innedag med div. husarbeid og Babyverden![8D]

Ser ut til at det blir litt ekstra husareid på meg også i dag. Håper at solen stikker frem snart så det hadde vært mulig å gått en tur :) Fikk gått en lang tur i går og det var sååå deilig :)

I dag kommer ei venninne med en liten tass på 6 mnd[:)]
Og så skal Mikkel en tur til manuell terapeut.

Ellers skal vi lite i kveld. Pappa'n jobber sent, så jeg får vel gå, gå og gå litt til
med en grinete Mikkel på armen tenker jeg[8D]

Ha en flott torsdag jenter[:D]

ORIGINAL: RonjaR

Har ingen planer...møkka snøvær satte stopper for alt jeg ville gjøre idag![:'(]
Så da blir det kose innedag med div. husarbeid og Babyverden![8D]

Kunne ikke sagt meg mer enig [;)] + at jeg og Thale må ta i mot eventuelle leieboere som vil se på leiliheten vi har i 1.etasje.

Vi som har vært ute å gått tur hver dag i over 3 uker nå,blir nok stoppet av dette dumme snøværet[:@], de er så treige med å brøyte hos oss,å da er det vanskelig å gå tur[&:]

Men vi skal til kusina mi og babyn hennes på besøk så de små kan "leke" litt sammen og vi store får strikka litt [:)]

I kveld blir det husvask!

Er snøvær her også[:'(] Spiser frokost nå,så blir det litt husarbeid mens frøkna sover[;)] Så skal vi til en venninne etterpå[:D] Ellers skjer det ikke mye idag! Kanskje en tur til Sverige å handle... vet ikke om jeg gjør det idag eller imorra[;)]

Her snør det vanvittig også...[:@] Så i dag blir det fyr i peisen og Gauta på cd og husvask... Så må vi jo en tur i butikken og i barnehagen for å hente storebror;)

Nyt snødagen jenter :)

Storebror har kasta opp i natt, så her blir det bare innekos og slappe helt av i dag! Skulle vært i butikken og handla, men jeg får bare vente til kællen kommer hjem fra jobb. Kunne tenkt meg en tur ut i snøværet men......

Ingenting! Sitter og hører på Queen og ser ut på snøen som daler ned[:D] 

I dag skal vi på helsestasjonen[:D]

Blir spennende å se hvor mye tjukkebolla har lagt på seg, han sprenger vel filler av vekta regner jeg meg.. hå hå... [8D]

Ellers blir det rolig kveld, sambo har fri i morra så vi skal koooooooose oss, å sitte lenge oppe!![;)]

Ingen store planer i dag... Været ute tilsier at det er best innendørs. Vi har vaskehjelp ("kun") hver 14. dag.. så blir nok til å vaske huset i dag.. og kose meg med "my precious" i dag [:D]

Her snør det som bare fy[&:]

Så jeg skal bake og lage kakao med jenta mi, mens gutten vår sitter å ser på i vippestolen[:)]
Ellers bare slappe av og kose oss[:)]

Og selvfølgelig denna klesvasken i mellomtiden da[8D]

ORIGINAL: Amoenus

Ingen store planer i dag... Været ute tilsier at det er best innendørs. Vi har vaskehjelp ("kun") hver 14. dag.. så blir nok til å vaske huset i dag.. og kose meg med "my precious" i dag [:D]

Hærlig med vaskehjelp da [:)] kunne jeg også tenkt meg [:'(]

Haha.. jeg hadde ikke sett ut før jeg postet dette innlegget, for trille tur i dag er jo umulig.. snør snart inne.. men det vil jo bare si at jeg har ennå mer tid til husarbe[:-] snart ferdig med vaskingen nå, (mangler bare ene badet, stua og soverrommet vårt!!!) [:@]
lille ligger i lekegrinda si, og er ikke helt enig med seg selv om han skal sove eller være våken...

og snart kommer sambo hjem, og gleder meg til og kosemose han, samen med lille herlige[:)]

Vi hr kjørt mannen på jobb, så da er vi alene til 3-4 i natt... Og trille tur er vistikke så aktuelt i snøværet, ikke har de brøyta er heller... Har bare lyst til å bake sjokoladekake, men det er jo bare jeg som spier, og jeg burde ikke spise den, så... sitter å strikker et mor åse teppe, og drikker pose mokka men sunppa sove... burde ta husarbeid, men har ikke lyst! Selskapssyk.com tror jeg!

Her blir det innedag og slappe av [:)] Hadde noen timer oppe i natt , så deilig å ta igjen litt
søvn[;)] Så laver det ned ute og da er det ikke så koselig å gå tur!

Ellers blir det en handletur senere , har så lyst på taco... og sjokolade.. pepsi max [8D]

Sambo er borte til lørdag , så bare oss jentene hjemme[;)]

Her ble det sykedag med storebror hjemme fra skolen. Han har feber og er skikkelig forkjølet. Krysser fingerene for at ikke lillebror blir smittet!

I ettermiddag skal vi kjøre følgebil med bestefaren min som døde i går til krematoriet. Blir snitter hos tanten min etterpå.

Og det snør og snør.... HAFF[:'(]

Idag koser vi oss inne med Frustrerte Fruer og pludring <3 [:)]

Så har jeg begynt dåpsplanlegging [:D]

Back
Topp