Torsdag....

sandra 22

Gift med forumet
God morgen..

Mika er hjemme i dag også,ennå ikke så bra att han kan gå i bhg...
Men i natt har han sovet hele natta,jiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiii[:D]

Mannen jobber til 21.00 i kveld,men da har vell a mor allerede funnet senga tenker jeg?? Godt å få litt søvn..
I dag ska jeg prøve å komme meg på butikken for å handle litt,skulle helst sett å handla uten mini med for da blir det alltid skrik å mas etter ett eller annet!![:@]

Ellers får dere ha en fin fin dag alle sammen[;)]

Hei her starta vi dagen i 8 tia :) Er hjemme te foreldrene mine no dro i går:) I dag blir det bare avslapping og Tobias har blitt litt bedre med vannkoppene.

Hei sveis! [:)]

Jeg la meg 21.15 i går, og det var lurt! Ble jaga opp av senga ganske kjapt av søstra mi, som sitter fast på en flyplass i Baltimore, og ikke fikk kontakta bf til lille nevø for å si fra... så da måtte jeg hjelpe. Sovna likevel i god tid før kl 22, men kl 2.19 var det å være våken et par-tre timer.. [8|] Våkna av meg selv, lytta bare etter hosting og sånn... såååå typisk, særlig siden Ida sov uten å hoste! Hun sov faktisk til kl 8, da vekte jeg henne... Tobias var oppe litt over kl 7, mora er trøtt!
Dro derimot på PulsSpinn og Pump kl 9, etter å ha ringt legen. Ida skal inn kl 13, så mamma kommer og sitter her siden lillemann sover da.
I ettermiddag har Ida lyst på kjøpesenteret for å kjøpe karnevalkostyme, men må høre om mamma gidder å bli med oss, Ida kan ikke gå så langt siden hun hoster sånn.

I kveld kommer sambo hjem, og jeg skal SOVE i natt!!!!

Back
Topp