Torsdag =)

anahen

Gift med forumet
Hva skjer i dag da damer?

Jeg skal til fysioterapaut i dag, ellers har jeg lite planer. Blir vel litt husvask, baking og kos med lillemann=)
Lillemann la seg 22 i går, og er enda ikke våken [:)]

Ha en fin dag!!

ORIGINAL: anahen

Jeg skal til fysioterapaut i dag, ellers har jeg lite planer. Blir vel litt husvask, baking og kos med lillemann=)

Ha en fin dag!!

Heldige du... Min la seg og kl 22.. men her var det opp halv 5 [:'(].

jeg skal til tannlegen

Oj, han har sovet lenge :) så deilig.. Lille gull her sovnet 12 og våknet halv 7 for mat :). Idag skal jeg til frisøren en tur, så skal jeg besøke ei venninne :) jeg våknet forresten kl 4 idag.. Æsj nå er jeg trøtt [:D]

Jeg skal på cafe med ei venninne, gleder meg til å se magen hennes[;)] her har vi andre "natt"amming nå, snuppa la seg 00.30, og står opp om et par timer[:D]

Så deilig at han sover så lenge![:D]

Mikkel har begynt å finne ut at det er deilig og sove han også[:)] I natt sov han litt over 7 timer før det var mat igjen. Ikke dårlig det, siden han pleier å sove 2 timer bare.

Også er Mikkel 2 mnd i dag[:D]

Vi har ingen store planer. Vi får besøk av ei venninne på dagen, ellers skal vi bare ta livet med ro.

idag skal vi til kiropraktor med lille gull, så det blir spenende å se om han kan hjelpe henne[:)] så kryss fingrene[:)]

Sliten etter natten...[&o] Casper sover bare 2 timer i slengen...så amming kl 24, kl 02, kl 04, kl 06 og kl 08...[>:]
Har besøk av svigermor, så vi skal på shopping idag![:)]

Ha en fantastisk dag snuppelupper!![:D]

Vi skal ut å trilletur med kusina mi og dattra hennes i fin været [:)]

Vi skal på barseltreff, vi har laget en barselgruppe av BIM-treffene vi hadde i høst. Nå har vi bare en igjen som forhåpentligvis holder på å føde nå!! Gleder meg til å se de andre igjen!! [:)]

Ha en fin dag!!

Skal til din venninne og vokse bryn. Så opp til I og O etterpå[:D]

[:D]Dette er en super hyggelig tråd! Kos å lese om de små tingene alle finner på i løpet av dagen :)

Mini sov til halv ti... Var oppe å fikk mat 03.00 så jeg klager ikke(han er bare 5 uker).
I dag skal jeg prøve å legge sammen verdens største haug med klær! V i pusser opp boden og der inne lå alt av sengetøy, håndkler, duker og alle våre klær... Herregud det er myyyyyyyyyye klær. Så da er det bare å berette opp armene å sette igang... Har ikke fått lagt gulv på boden enda så da må jeg vente med innredningen litt til- hadde håpert å få gjort det i dag...

Ha en strålende dag alle gode desembermammar og vakre babyene[:D]

Her blir det trening, gå tur med svigermor, shoppe og slappe av resten av dagen!![:D]

Åja, den jævla klesvasken venter også!![:@][8D][:)] Blir det aldri tomt tro?? [8D] hehe.

vi skal holde oss inne i dag, Emil har blitt forkjølt så tør ikke å ta han med ut. men må vel få vasket noen klær[:'(] blir aldri tomt jo[:@]

Vi skal på 6 ukerskontroll i dag. Er så spent på kor stor mini er blitt..[:D] I kveld skal vi på sånn dåpsforbereding... [:)]

ORIGINAL: My_

Ha en fin dag!!

Skal til din venninne og vokse bryn. Så opp til I og O etterpå[:D]

Hils da[:D]

ORIGINAL: *AnjaElise*

Her blir det trening, gå tur med svigermor, shoppe og slappe av resten av dagen!![:D]

Åja, den jævla klesvasken venter også!![:@][8D][:)] Blir det aldri tomt tro?? [8D] hehe.

ALDRI[;)][:'(]

Jeg har også fått en liten sovebaby etter at kolikken ga seg [;)] Deilig ja... Sover fra 22 og sover stort sett mesteparten av dagen til storebroren har lagt seg kl 19!! Da er hun våken til ca 22 og vi legger oss igjen [:D] Spiser litt innimellom da,men sovner tvert hun er ferdig [:)]

Blir en rolig hjemmedag her i dag. Har gått morgentur med hunden og kjørt storebroren i barnehagen, men er så sinnsykt glatt ute så tror vi holder oss inne nå! Så blir det å hente han i barnehagen og handle litt middag og mere hjemmekos etterpå [:)]
Sambo skal på bandøving så da m jeg nok bare være hjemme i kveld også. [8D]

Har vært på baby-trenings, så skal strax hoppe i dusjen..

Så er det vel tid for å lage middag snart, en liten tur til byen, og forhåpentligvis en tur på føden for å hilse på prinsessa til et vennepar av oss (hun er to dager <3 <3) [:)][:)]

Burde vasket, lagt sammen klær osv, så får se om ikke det også må prioriteres [;)]

koseli tråd ja [:)] Jeg la lillemann klokken 22.30, og mattid igjen 04.30 også stod vi opp 06.30....han sliter litt med å få bæsjet.... Vi har dusjet sammen i dag, vært hos kiropraktor, vasket klær for en gang skyld, ryddet i klesskapet til a mor, og vasket mer klær [;)]Nå er det snart middagslaging[:'(] 

Mannen min har pappaperm i dag.[:)] Jeg sendte ham på kulturskolen med storebror, og beholdt babyen selv.[8D] (Han får masse tid med henne også altså.) Jeg har slappet av, fått gjort litt husarbeid, og ordnet meg med litt jobbing til sommeren og utover høsten.

Back
Topp