Torsdag

munter

Forumet er livet
God morgen alle sammen!

Her er det kaldt og jeg kjeder ræva av meg.
Jeg greier ikke å sitte i hobykroken pga gipsen, så dagene blir laaaaaaaange.
Og jeg begynner å bli lei såpeoperaer, hehe!
Er foreløpig sykemeldt til 2 januar, 3 januar skal jeg på sjekk på sykehuset,
da blir jeg kanskje kvitt denne gipsen.

Da får jeg kanskje sove normalt igjen.
Jeg må ligge på ryggen eller sitte i sofaen å sove,
jeg som er vant til å ligge på siden i forster stilling,
kan jo bli gal av mindre.
Har mye vondt i ryggen pga sove situasjonen.

Nå er vesla blitt syk også så hun er hjemme på andre dagen,
skal ta en tur til legen med henne senere for hun hoster så fælt
og klager på vondt i hodet.

Håper dere alle får en flott dag[:)][:)][:)][:)]

God morgen![:D]

Her er det ikke mer enn -18,3 i dag, er jo rene sommer`n det![8D][:D]

No ska ei og vesla bade og dusje, så ska vi på juleavslutning i åpen barnehage. [:)]
Senere i dag MÅ ei få pakka non julegaver som ska sendes og scrappe ett par bestillingsskilt som også ska vør julegaver.[:o][8D]

Denne jula har kømmi litt kjapt på meg i år. For meg føles det ut som det er 1 mnd igjen ennå og så er det bare 2 uker![:o]

Go'morgen!
Her spiser ungene frokost, mens jeg prøver å våkne[8D] Er maks B-menneske!
Skal snart kjøre storejenta i bhg, så skal jeg og minsta kose oss hjemme! Leke, gjøre husarbeid, og jeg skal hekle ferdig en hals når lillegull skal sove.

God dag ,god dag...

Skal straks ta dette trøtte trynet å gå og smike meg litt...Så skal jeg hente mamma og kjøre henne til legen...

etter det er det å handle litt mat og drikke...Så hente Casper så rydde litt så hente Mathilda så natta...[8D] Nei da...Må nok holde meg våken liiiitt til...[&o]

Alene med unga frem til lørdags kveld, og kjenner på kroppen nå at det passer dårlig..Er plutselig blitt super trøtt og sliten...Null energi..Menmen...Skal nok klare oss...[:)]

Ha en flott dag alle sammen...

ORIGINAL: ThisIsAnfield
Denne jula har kømmi litt kjapt på meg i år. For meg føles det ut som det er 1 mnd igjen ennå og så er det bare 2 uker![:o]

Du er ikke den eneste, og jeg har ikke gjort noe. Jeg har ikke begynt med noe som helst jeg, annet enn å kjøpe juleark til julekort. Har ikke begynt med julekort, ikke kjøpt en eneste julegave, ikke planlagt julegaver, ikke begynt å rydde og vaske noe som helst. Har endelig fått hengt opp jule/adventsgardiner og lagt på andre duker og lys og staker i vinduene til 1. advent i hvert fall. Men merker dette kommer til å bli stressete framover. Kan vel bare si at jeg er syk uten noe som helst slags overskudd, og det har manglet i flere måneder, noe som synes her. [:'(]

Her begynte dagen med tidenes hodepine.. Ringte på jobb og sa at jeg kom litt seinere. Var her klokka 11, og ene kollegaen min har bursdag idag, så da gikk vi ut for å spise lunsj.. Nettopp tilbake på kontoret nå, og har da halvannen time igjen av arbeidsdagen.. Effektivt..

I ettermiddag skal vi bare slappe av og kanskje rydde litt hjemme. Har hatt så mye forpliktelser fram til nå, at jeg snart blir sprø, syns det skjer noe hele tiden! Så det blir deilig med en hjemmekveld.
Når ungene er lagt, skal jeg synke sammen i sofaen og gjøre iiiiiingenting!! Og så skal jeg legge meg tidlig!
Julekortene får jeg ta til helgen..

God dag jenter [:)] I dag skal jeg pynte litt til jul, spise oppvarma hjemmelaga pølsesuppe, dra på quiz og bare kose meg. Hvis vi får tak på en barnevakt da [;)]

Trasker på jobb, ferdig kl 15. Ingen store planer for ettermiddagen, skrive handleliste til i morgen.

Jeg stresser ikke til jul, er ferdig med så og si alt. Mangler å kjøpe 4 rammer og skrive ut 4 bilder så er alle julegavene ferdig. Nesten alt er pakka inn og noe er delt ut. Alle julekortene er ferdig, huset er pynta. Skal ikke bake eller handle julemat for vi reiser bort hele jula og kommer igjen i januar.

Back
Topp