Torsdag!

smash

Forumet er livet
VIP
I natt blei jeg tante!!!!!!![:D][:D][:D] Gleder meg til å se lille jenta seinere i dag!
Først er det vasking av hele huset, før det kommer en takstmann hit og skal ta verdivurdering på huset!
Ikke fristende å vaske i dag, fått en smell i ryggen, og verker i bein og armer[:@] Tror jeg har no leddgikt eller no dritt, mange i familien som har det[&:]

Gratulerer som tante. Håper formen din blir bedre smash.

Her er ikke formen så bra, sliter fortsatt med å holde på maten[:'(] Ellers er det det sedvanlige. Prøve å gjøre noe husarbeid og planlegge neste bidrag til scraphaugen. Spørs om jeg får gjort så mye idag. Blir formen bedre skal jeg på babysvømming med lillesøs senere.

Ha en god dag folkens.

Grattis som nybakt tante[:D]

Leddgikt er noe dritt..Jeg har...Ta en tur til legen og få tatt blodprøve så finner de ut av det og etter det blir du videre sendt til en spesialist...
Etter at jeg fikk startet på kortisontab, har livet blitt noe enklere...[:D] Kan forsatt ikke sette meg på huk, men må arbeide opp ledd og muskler igjen...

[hr]
Ellers så skal jeg til JM og høre ¨på snuppa i magen og klage litt[:-] rundt halv fem...Etter det skal jeg hjelpe søstern med litt flytting...[&o]

I dag skal vi på Lerkendal, da størstejenta skal være balljente på kampen i kveld!!
Hun ble en av 22 heldige som får bli med [:D]

Men først noen timer til med jobbing

Gratulera som tante!!!

her går det for øyeblikket bare i sløving... lillemor hviler..så da nytta mor sjangsen også[8D]
håper på å få strikket litt når kvelden kommer,men før det er det middag hjemme hos mamma det skal bli godt[;)]

Lykke til med kroppen![;)] vet hvordan det er...jeg får ekstreme vondter i bena å slikt når det blir kaldt.. eller viss det er store temp forskjeller..[&o]

ORIGINAL: *MaCa*

Grattis som nybakt tante[:D]

Leddgikt er noe dritt..Jeg har...Ta en tur til legen og få tatt blodprøve så finner de ut av det og etter det blir du videre sendt til en spesialist...
Etter at jeg fikk startet på kortisontab, har livet blitt noe enklere...[:D] Kan forsatt ikke sette meg på huk, men må arbeide opp ledd og muskler igjen...

[hr]
Ellers så skal jeg til JM og høre ¨på snuppa i magen og klage litt[:-] rundt halv fem...Etter det skal jeg hjelpe søstern med litt flytting...[&o]

Er det bare en blodprøve som skal til i første omgang?
Jeg har ikke vondt hver dag, men når jeg har vondt, er det i alle ledd i kroppen. Fryktelig vondt, og umulig å sove, for alle sovestillinger er vonde[&:]
Jobber du?

Back
Topp