Torsdag..

unemoren

Forumet er livet
Ja hva skjer damer?
Noen planer for dagen?
Jeg er nett komt inn døren vært å levert jentene i bhg.Så var jeg en liten tur hos sjefen min
å leverte noen ting.Nå har jeg akkurat sist litt frokost.Skal bare slappe av før vi skal hente jentene
å handle litt.
I kveld skal jeg på tapas og spill kveld sammen med noen venninner gleder meg[:D]

Ha en strålende torsdag alle sammen

Hei hei!
Vi er fortsatt på ferie, men reiser hjem i dag. Skal kjøre innom to vennepar på vei hjem så håper vi rekker leggetiden til vesla[;)]
Ellers krysser jeg bare fingrene for at de små holder ut bilturen..jeg ser at vesla ikke er vant til å sitte i bil så hun blir fort litt rastløs.."jamen mamma, jeg sitter fast!" hehe

skal snaart på jobb[;)] så er det lang helg for min del[;)] 

Vi skulle ut å leke i hagen men noen dro ut proppen
yngste mann sover og eldste mann sitter ute på verdaen og leker
og jeg slapper av på sofaen [:D]

ORIGINAL: kolibri

Hei hei!
Vi er fortsatt på ferie, men reiser hjem i dag. Skal kjøre innom to vennepar på vei hjem så håper vi rekker leggetiden til vesla[;)]
Ellers krysser jeg bare fingrene for at de små holder ut bilturen..jeg ser at vesla ikke er vant til å sitte i bil så hun blir fort litt rastløs.."jamen mamma, jeg sitter fast!" hehe

har du prøvd dvd spilelr i bilen? noe heltfantastisk ting
esther stor koste seg på bilferie i år...

ORIGINAL: *snuppa

ORIGINAL: kolibri

Hei hei!

har du prøvd dvd spilelr i bilen? noe heltfantastisk ting
esther stor koste seg på bilferie i år...

nei, har bare kommet til tanken på å kjøpe dvdspiller[:D]
vi har lydbøker, Pulverheksa er ganske populær! Vesla kan evnt låne sambo sin pc i bilen for å se dvd[:)]

Back
Topp