torsdag skravvel:-)

siwro

Gift med forumet
hvordan gå det med dere jenter??
i dag har jeg holdt på med vasking..altså mannen har overtatt en gammel seksjon etter bestemora si..fikk den opp hit i går[&:] så i dag har jeg vaska å skrubba den der altså men gammellukta går ikke bort..vet ikke hvordan jeg skal få den bort heller.
jeg sa til mannen det var greit at vi overtok den om den ikke blir stående i stua, så den skal stå i en eventuell kjellerstue elr no sånt...usj...gammel gammel greier....men men han må da få ha noe han vil, og han ville ha den atter bestemora si...så det er da greit..hihi....overhode ikke en stil som skal i mi stue[:)]

ellers så har jeg vaska vindu på innside og utside i spisestue, og hengt om mine røde fine gardiner, blei såååå koselig atte....må jo bare ta det nå mens jeg er hjemme... er jo ikke det til di skal opp til advent så...men nå er det så mørkt at jeg får fortsette med resten av stue i morra[:)]

jeg har sånn abstinenser, blir heeelt på tuppa hihi..skal ikke være greit nei[;)]

aah så koseli...e har kje fått i me mat enda..k e på jobb og han sku ta m fesk heim..nam nam...

kom hit så ska du få smak verdens beste kveita....hihi....mmm å nystråla torsk m spekk og gulrotstuing..[:D][:D][:D][:D][:D] seibiff...jammy....lure på kosjen fesk han kommer heim m og om han kommer m i d heile tatt hihi..

klart d[:D][:D][:D] ska lag masse godt t dokker.hihi...trur dokk må vær ei uka hehe..syns dokk sku kom snart hehe..

hallo hallo
lenge sida eg har sett en skraveltråd her inne

i dag har eg hatt fri fra jobb. Dagen har gått i ett
Fyrst var det familiefrokost i bhg, heim og rydde litt,
så på (pensjonist)svømming, deretter sta og ordne julegaver
før i bhg og jente junior

*puh**

Fikk brev fra St.Olavs i dag. ikke noe spennende, bare at de har mottatt henvisningen og jeg kan forvente svar innen 2 mnd.
Ellers er torsdag beste dagen i uka, for da er det korpsøving :D eneste da jeg er ute av huset :P

Vært ute å gått tur med hunden idag, å vært hos legen å fått meg sykemelding..
Nå er det Partylite selskap hos meg med naboer[:)] kosi[;)]

Back
Topp