Torsdag skravling:)

Forstår godt du blir frustrert .. Her de det ingen som tør å spør, kanskje jeg går her som en tikkende bombe uten å vite det selv hihi .. I dag har jeg vasket bilen både utvendig og innvendig, og da slo det meg at når lillegull kommer er ikke sånne ting så lette å gjøre egentlig.. Så noe positivt er det når man går å venter sånn som dette.. Vi er helt alene og kan gjøre akurat hva vi vil! Det er litt deilig også! Sjelden vare for en i 100% jobb, så dette var etterlengtet! Føler jeg får orden på alt i hele huset nå, god følelse!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har jeg vasket stuen, bakt enda en ny kake og venter på enda et nytt besøk som vil hilse på babyen:rolleyes:
Er det travelt syns du? Kan bli litt mye besøk, så må huske å passe på deg selv og si nei når du ikke orker besøk..

Folk maser ikke på meg om bebien har kommet :P men fikk mange rare kommentarer på søndag i selskap. Som så du har ikke født enda??? Jøss hva avslørte meg? Den store magen ?? ;)

Idag har jeg vært på jordmorkontroll og siste samtale med ernæringsfysiolog. Deilig å være ferdig med det egentlig. Flott tilbud, men ikke helt kjemien med hun ernæringsfysiologen.
Ellers har jeg sovet en del på dagen siden jeg var så mye våken i natt. Og nå er det brannmann sam med storebror. Det er jammen godt at Ponty Pandy har brannmann sam- de andre kan jo virkelig ingenting i den byen :-)

Idag har jeg vært på jordmorkontroll og siste samtale med ernæringsfysiolog. Deilig å være ferdig med det egentlig. Flott tilbud, men ikke helt kjemien med hun ernæringsfysiologen.
Ellers har jeg sovet en del på dagen siden jeg var så mye våken i natt. Og nå er det brannmann sam med storebror. Det er jammen godt at Ponty Pandy har brannmann sam- de andre kan jo virkelig ingenting i den byen :)

Kan jeg spørre om hvorfor du går til ernæringsfysiolog?
Gjør det selv pga mistanke om Chrons. Og så skal jeg også ha timer med henne etter fødselen, for å få hjelp til å spise igjen :D

Jeg har vært å kjøpt "bunad" til vesla i dag, så hun er klar for konfirmasjonen til lørdag. Og ett par uteblomster. Litt usikker om de overlever , men da får jeg bare kjøpe nye;)

Kan jeg spørre om hvorfor du går til ernæringsfysiolog?
Gjør det selv pga mistanke om Chrons. Og så skal jeg også ha timer med henne etter fødselen, for å få hjelp til å spise igjen :D

Er en del av svangerskapsopplegget på Rikshospitalet. Går der pga overvekt så da får man gå til egen jordmor, ernæringsfysiolog og får 5 ultralyder for å sjekke tilvekst. Og to glucosebelastninger da. Jeg er ikke veldig overvektig, husker ikke hva BMI grensen er jeg- men opplegget er veldig bra.
Gikk forrige svangerskap også, deilig å ga samme jordmor dette svangerskapet også.

I dag har jeg hat besøk og ellers har jeg vel bare ammet. Føler hun henger på brystet mitt i kveld, vil bare sove og sutte...

Får si god kveld jeg da denne torsdagen! :)
Skal vi se .. Har ikke gjort stort idag, litt husarbeid også var vi en tur på apoteket. Må vel en tur til dit for å kjøpe sånne ammeskjold jeg kan bruke i bh, når jeg får kjøpt meg en ny slik sak også, vel og merke :p prøve å få til det imorgen, får besøk på lørdag, småkleint å sitte uten bh igrunn :p ellers venter jeg på at veslegutt skal våkne! Sovet i 4 timer snart sammenhengende, er passe spent på hvor våken han er når han våkner neste gang.. At han er sulten er sikkert og visst i alle fall :p :D

Så sitter jeg og tenker at imorgen, da skal jeg prøve å få oppdatert fødelisten våres litt!

Hei, første uken hjemme i permisjon, deilig men også litt rastløs til tider. Bare 2 uker og 5 dager til termin :). Går egentlig bare å venter på å bli ferdig snart. Er lite forundrings spørsmål, er veldig øm i underlivet, kjennes ut som jeg er mørbanket der nede, er dette vanlig? Vondt å gå, snu seg i senga, etc. Noe man kan gjøre, føler jeg gruer meg litt til å føde hvis det skal være like vondt frem til fødsel :(

Back
Topp