Torsdag skravling:)

sandra 22

Gift med forumet
Hallo hallo alle sammen...Hva bringer denne dagen for dere da?

Jeg har min siste legetime før termin som er på lørdag,så vi skal snakke litt om min kontroll på sykehuset i morgen..
Ellers må jeg innom butikken og handle litt + litt husarbeid osv...
Føler jeg ikke får gjort noe om dagen,bare venter på lillebror,vil bare att han skal komme til oss:)
Føler alle maser og ringer og spør om det ikke skal skje noe snart,termin er jo tros alt ikke før lørdag....Drit lei alt og alle om dagen jeg,huff kjenner jeg blir irritert når tlf.min ringer:)haha huff....full av gravid hormoner!!!!!!!

Men dere,ha en flott dag:)

Hei hei!

Jeg hadde veldig vondt i hodet i natt. Sånn type som jeg våknet av og begynte nesten å grine. Jeg har aldri hodepine, så er så uvant. Men jeg tok to paracet og varmet opp en rispose som jeg satt med på nakken en time. Tipper hodepinen kommer av at jeg blir større og større og framtung.

Men da er jeg selvsagt trøtt. Etter å ha hjulpet mannen med å få ungene ut av døra så gikk jeg endelig å la meg igjen. Men så ringte barnehagen etter en time og minstesnuppa klaget på vondt i magen.. *sukk* Bare å stå opp og kle på seg og få hentet henne.

Hentet ei jente som løp sikksakk mellom huskene og sandkassene og virker ikke som hun er syk i det hele tatt. Så da er jeg hjemme med ei helt frisk jente med en million energi mens jeg er stuptrøtt og sliten. Spurte om hun faktisk hadde vondt i magen.. "Nei, jeg bare sa det så jeg slapp å rydde"... Utspekulerte unge!

Å ja. 10 beskjeder på telefonen/facebook hver eneste dag. Til og med fra folk jeg ikke en gang snakker med så ofte! Jada, jeg vet jeg er på overtid. Nei, jeg orker ikke å høre flere tips. Jada, det er hyggelig at folk er så opptatt av babyen min(eller nyheten tenker jeg). Ja, dere vil få beskjed, slapp av.

*bah* Dette ble sytete! Beklager!

Nok ei natt overstått, og våkna igjen med kul på magen :( men det er deilig å se på datoen at en kommer gradvis mer og mer ut i mai mnd :)

I dag er som alle andre dager, bare slappe av hjemme å vente på bebis :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det litt ryddings mens Vaskehjelpen får huset til å skinne :) Etter det blir det fortsettelse av album og tegning av slektstre. I morgen er det siste JM time og jeg må psyke meg opp til en liten sjekk der sola aldri skinner :p Mannen skal få pumpe opp treningsballen min i dag slik at jeg kan humpe litt i kveld. Lillegutt har nok kavet seg lenger ned, nå er det konstant småstikking og ømt i symfysen.

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag må jeg gjøre litt husarbeid :/ Var ikke mye som ble gjort i slutten av graviditeten og den første uken etter ks, men nå kommer det seg.
Er dårlig vær her i dag, så da kan jeg ikke utsette det mer :/
I dag er termindatoen min, men lille snuppa er alt 10 dager gammel, helt sinnsykt å fort tiden går denne gangen, lille babyen min hadde gått opp over 300 gr på fem dager når hs var på hjemmebesøk på tirsdag, så ho vokser jaggu med fort :)

Her er storesøster levert i barnehagen, jeg er på legekontoret og venter på kontroll... Etterpå skal jeg møte mamman min og spise lunsj. Tar en tur på barnas hus outlet etterpå for å kjøpe bilsete. Så er det hjem og slappe av litt før jeg skal hente i barnehagen igjen! 16.30 skal loppa på turning. Kl 19 flater jeg nok ut samtidig som storesøster tenker jeg ;) ha en fin dag alle sammen!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Trodde bekkenet skulle bli bedre nå på slutten ettersom bebis ligger langt nede. I går klarte jeg ikke å gå og i dag er det også veldig vondt :(

Har levert frøkna i barnehagen, så må få rompa i gir snart og komme igang med husarbeidet, før jeg skal hente to frøkner etterpå. Er stor glede i heimen annenhver torsdag når storesøster kommer :)

Har levert i barnehagen, ryddet/vasket og nå ligger jeg rett ut på sofaen å håper på fødsel. Termin idag!

Termindato i dag, men min skjønne luring er blitt 6 dager alt:) i dag kommer mamma på besøk. Og da skal vi få ordnet litt her i huset. Alt står litt på stedet hvil om dagen;)

Så mange vi er som skal gjøre husarbeid i dag :-) Jeg også! Også blir det en tur på butikken for å handle inn for et par uker fremover.. Greit å ha nok mat i hus fremover tenker jeg, det blir vel bare tyngre de neste par ukene mot termin :-)

Venter utålmodig selv, og tenker litt som Moshi når jeg våkner med kul på magen fremdeles om morningen: "Da ble det visst ikke fødsel i natt heller" :-P hehe.. Litt synd, for det er jo tross alt to uker igjen til termin :-/

Ellers er heldigvis bekkenet mitt blitt bedre nå mot slutten, det har plaget meg ekstremt i svangerskapet, men nå kan jeg endelig bevege meg litt igjen :-)

Ha en fin dag alle Mai-Mammaer <3 <3

Idag har jeg vært på 4 årskontroll med storebror, bare skryt å få! :love7
Han ville ikke i bhg, men gikk da greit bare vi kom oss dit! De ansatte sa bare; "å, er det deg...!" De trodde storebror ble levert senere fordi det endelig hadde skjedd noe. Er visst flere som venter ja!:p Jeg slipper heldigvis unna alle telefoner og meldinger om det snart skjer noe.
Nå venter et par maskiner med klesvask og å legge på plass mer klær til lillemor før det igjen er klart for middag.

Våkner hver dag like gravid her og. Nesten så jeg lurer på om ho noen gang vil komme.......

Jeg sitter å venter på å amme. Og på at hs skal komme på hjemmebesøk. Kjenner jeg har litt prestasjonsangst...

Ingen planer i dag.. Storesøster ble levert seint i bhg, og jeg er gått hjem igjen for å Vente, vente vente.. Husarbeidet som skulle bli gjort i går, skjedde ikke - så da har jeg enda mer og gjøre i dag :p
Bekkenet gjør vondt, og jeg vil bare sove..

Nei idag så tok jeg med Sebastian på trilletur te helsestasjon så jeg kunne få veid han litt, og jammen hadde han lagt godt på seg så han endelig er på ca normal vekt som andre babyer på 3 uker :D Og nå så ligger vi bare å koser på sofaen, mens jeg tenker på at han jaggu er 3 uker alt idag :) Men litt senere så skal nok a mor få sniki seg litt ut og tatt litt sol ja :P
Ha en super dag jenter :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg nyter første dag hjemme i permisjon i dag. Har ikke gjort noe fornuftig så langt. Har ingen store planer for denne dagen heller. Tenker at jeg trenger litt fri uten at det er noe jeg må gjøre. Har masse løse planer for de neste ukene, men tar det som det kommer og gjør det jeg føler for.

Jo, det er en ting jeg skal gjøre nå : Pakke sykehusbaggen!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Hei hei!

Jeg hadde veldig vondt i hodet i natt. Sånn type som jeg våknet av og begynte nesten å grine. Jeg har aldri hodepine, så er så uvant. Men jeg tok to paracet og varmet opp en rispose som jeg satt med på nakken en time. Tipper hodepinen kommer av at jeg blir større og større og framtung.

Men da er jeg selvsagt trøtt. Etter å ha hjulpet mannen med å få ungene ut av døra så gikk jeg endelig å la meg igjen. Men så ringte barnehagen etter en time og minstesnuppa klaget på vondt i magen.. *sukk* Bare å stå opp og kle på seg og få hentet henne.

Hentet ei jente som løp sikksakk mellom huskene og sandkassene og virker ikke som hun er syk i det hele tatt. Så da er jeg hjemme med ei helt frisk jente med en million energi mens jeg er stuptrøtt og sliten. Spurte om hun faktisk hadde vondt i magen.. "Nei, jeg bare sa det så jeg slapp å rydde"... Utspekulerte unge!

Å ja. 10 beskjeder på telefonen/facebook hver eneste dag. Til og med fra folk jeg ikke en gang snakker med så ofte! Jada, jeg vet jeg er på overtid. Nei, jeg orker ikke å høre flere tips. Jada, det er hyggelig at folk er så opptatt av babyen min(eller nyheten tenker jeg). Ja, dere vil få beskjed, slapp av.

*bah* Dette ble sytete! Beklager!

Uff god bedring med hodepinen,det er grusomt...Enn har nok med seg selv om dagen nå,å man venter selvfølgelig mest selv og lurer på når babyen vil komme? så alle som har barn selv vet jo det der på slutten att en burde ikke mase..
Som du sier, dere vil få beskjed når tiden er kommet!!!!:)

Hvor gammel er jenta di?:)hehe disse barna er utspekulert ja det skal være sant:)hehe huff

Uff god bedring med hodepinen,det er grusomt...Enn har nok med seg selv om dagen nå,å man venter selvfølgelig mest selv og lurer på når babyen vil komme? så alle som har barn selv vet jo det der på slutten att en burde ikke mase..
Som du sier, dere vil få beskjed når tiden er kommet!!!!:)

Hvor gammel er jenta di?:)hehe disse barna er utspekulert ja det skal være sant:)hehe huff

Hun er fire år og et lite troll av dimensjoner. Et søtt et sådan :-)

Back
Topp