Torsdag og kaaaaldt!!

ThisIsAnfield

Forumet er livet
God morgen![:D]

Holdt på å få sjokk no når ei kikka på gradestokken![8D]
Den viser -14,5[:o]
Og her har det ikke lagt seg noe snø ennå. Blir jo virkende så enormt kaldt når det ikke er no snø![:o][8D]

Ei har fri i dag, så bare ei får sendt de tre eldste på skola ska ei bade vesla og dusje sjøl. Så tenkte ei vi sku ta oss en tur i åpen barnehage![:D]

I efta ska ei på møte, dette gruer ei meg litt til, men må få det fort unnagjort for å få ordna opp i ting som ikke er helt topp om dagen.[:(]

Resten av dagen går med til familien![;)]

Steike tid for noen temperaturer så tidlig på mårran da!!!
Her har det lagt seg noen cm snø i natt (i Bergen liksom, i midten av oktober, OMG!!) så det er hvitt og fint ute. Vi skifta heldigvis til vinterdekk for bare et par dager siden, men tipper resten av Bergen har glemt eller ikke gjort det, så når jeg skal ut og kjøre etterpå kommer det vel til å gå treeeeeeigt. [8D] Men sånn er det, det første snøfallet kommer alltid like overraskende på..[8D]

Dagen idag skal gå på Ikea sammen med _mari_! Og jeg gleder meg!!!
Jeg har bare denne og neste uke igjen før jeg begynner i helt ny jobb, så jeg må nyte de siste ti dagene i "frihet". Da er Ikea tingen.

Akkurat nå har jeg kokt meg en kopp te og er akkurat ferdig med å merke ProMarkerne mine, så nå skal de straks tilbake i hylla si, i system. *danse happy dance*
Kvelden tenkte jeg at jeg skulle bruke på 1. oppgave i stafetten til Scraphaugen, skal lage egne blomster til dette prosjektet. Det kan bli spennende. [8D][:D]

Ha en strålende dag alle sammen!

Det var jammen kaldt det TIA......Brrrrrrr[&:]
Kose deg på IKEA Pijah...[:)]

Jeg må ringe legen idag.....Nå er ryggen så vrang, at beina svikter under meg, og trekker jeg pusten eller vrir på meg, mister jeg pusten[&o] Var på ultralyd av skuldra igår, og det viste seg at en sene og slimpose som skal gjennom en kanal der, er altfor stor[&o] og det er litt forkalkninger rundt den....... Får se hva som skjer...men jeg er DRITTLEI av å ha vondt!!

Ellers blir det nok Biramar i vater resten av dagen.......

Mye klaging fra meg, unnskyld!

Men dere flotte jenter: Ha en finfin torsdag alle sammen[:D]

-14 grader???!! Og jeg som klager over våre usle -6 grader[:-]

Skal straks kjøre ungene til skolen og bhg...Etter det tenkte jeg å sy litt igjen...[:D]

Tar ting som det kommer i dag[:D]

Uff da Biramar! Høres helt forferdelig ut[:(][:(][:(][:(]
Noe legene kan gjøre med det eller?

Her er det dritkaldt, og det var tortur å stå opp i dag! Skal snart kjøre storejenta i bhg, og da tror jeg jeg må ta med minsta å kjøpe meg en vinterjakke.. Deilig å krympe litt, så har man en unnskyldning for å shoppe nye klær[:D]
Ellers er det personalmøte i dag, og bare god mat og sløvings etter det.

Kaldt her også, og mye snø som kom i går:)
Men må innrømme at jeg nesten kommer litt i julestemning da..hihi

Bilen min står på verksted klar til å få på splitternye vinterdekk, så håper den kan hentes senere i dag.
Merker at ting tar mye lenger tid uten bil...

Skal få laget kortet til scrappekrigen nå i dag, samt ryddet og vasket litt klær.
Egentlig skulle jeg vasket hus også.. men får se hva jeg rekker da jeg må på legesentret å ta noen blodprøver 13.30. (grur
meg allerede, alle sliter så enormt med å treffe årene mine.....)

Ønsker alle en strålende dag ihvertfall:)

God morgen. Her har jeg fått levert storesøs i bhg for halvannen time siden og lillesøs har fått mat. Jammen har det ikke blitt kaldere her og og i tillegg snør det som bare fasan her hehe. Og vi som ikke har skifta dekk enda... Jippi. Gubben er vrang i magen idag så spørs om det er så mye hjelp i han. Kanskje jeg kan få scrappet litt etterpå når snuppa skal sove. Går alt etter planen skal begge ungene på svømming idag, men kan se dårlig ut med en halvsyk gubbe og sommerdekk på begge bilene.

Hørtes jammen kaldt ut TIA. Kose deg på shopping da Pijah. God bedring med ryggen Biramar. Og til alle sammen: Ha en riktig flott dag[:D]

Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen,etter å levert ungene på skolen og i bhg. Det var jo heeelt kaos her idag!! Sto biler overalt, og jeg måtte sitte fra meg bilen i hovedveien og gå til bhg og skolen med ungene. Er ikke så langt, men guri så kaldt!! Og snart skal jeg ut å  gå igjen, til jobb. Kjører ikke bilen mer i dag før de har brøytet her!![:@] Er såå treige med å brøyte her, så helt håpløst selvom man har vinterdekk.

TIA: Håper alt ordner seg for dere!![:)]
Pijah: Kos deg på IKEA!!Er de ferdig å bygge ut der nå? regner med det er i Åsane du skal?
Biramar: Gooood bedring til deg!! Stakkars deg som har så mye vondt!Lov å klage da![;)]
Og Guttemamma2, Good bedring til deg og, håper du klarer å scrappe litt[:D]
Maca; kos deg med syingen[:D]
Smash: Sååå deilig det må være å kjøpe nye klær etter å ha krympet litt!![:D][:D]

Minus 14 grader er j galskap!!! Har ikke sjekka her neda jeg, men det er sikkert alt for kaldt. Og sender deg mange klemmer TIA. Jeg liker ikke at du ikke har det bra for tiden. Skulle ønske jeg unne gjort noe for deg.
Og så håper jeg legen får litt fortgang i behandlingen din Biramar. Det kan ikke være godt å ha det slik. Og du klager ikke i det heletatt heller.

Jeg driver å vasker de siste babyklærne, så begynner å nærme meg alt jeg skal ha klart før lillesøster kommer. Og skal snart ordne meg for en kaffetur med noen venner. Må bare nyte de siste dagene jeg har for meg selv nå. Og ellers så håper jeg at jeg kommer opp på scrapperommet snart. Har en del der også som jeg må bli ferdig med [8D][:)]

Ha en fin dag i vinternorge jenter [:D]

Andre fridagen min på evigheter, så jeg har tatt meg den frihet å sove lenge [:)] Ellers har morgenen kun gått bort til litt klesvask og smårydding. Og nå sitter jeg godt plassert i godstolen med strikking og Lost på dvd! Og planen utover dagen er vel den samme siden formen er dårlig og det har den vært lenge, jeg har ett hentesett jeg må få ferdig - mangler kun montering og plukk, men det er jo det som tar mest tid [:D]

Håper dere får en fin dag, og kos dere med det dere skal i dag!

ORIGINAL: Gunn Elin

Minus 14 grader er j galskap!!! Har ikke sjekka her neda jeg, men det er sikkert alt for kaldt. Og sender deg mange klemmer TIA. Jeg liker ikke at du ikke har det bra for tiden. Skulle ønske jeg unne gjort noe for deg. Og så håper jeg legen får litt fortgang i behandlingen din Biramar. Det kan ikke være godt å ha det slik. Og du klager ikke i det heletatt heller.

Jeg driver å vasker de siste babyklærne, så begynner å nærme meg alt jeg skal ha klart før lillesøster kommer. Og skal snart ordne meg for en kaffetur med noen venner. Må bare nyte de siste dagene jeg har for meg selv nå. Og ellers så håper jeg at jeg kommer opp på scrapperommet snart. Har en del der også som jeg må bli ferdig med [8D][:)]

Ha en fin dag i vinternorge jenter [:D]

Takk, dere er no så gode da![;)]
Ska nok gå i orden alt, sjøl om det er fryktelig tungt og vanskelig alt no![:(]

Biramar: Håper virkelig ryggen din blir bra igjen snart, lite som er så slitsomt som å ha vondt i rygg/nakke.. [&:]
TIA: Glemte helt å sende deg den klemmen jeg hadde tenkt, sier som Gunn Elin, liker ikke at du ikke har det bra..
CharlieB: De har så vidt begynt å bygge ut, de har vel planert tomta og bygget en mur eller to tror jeg.. Skal vel ikke stå ferdig før om to år tror jeg.

Har hatt en strålende dag, men jammen meg kommer snøfallet like overraskende hvert år.. Hjelper lite at JEG har vinterdekk og 4hjulsstrekk, når ingen andre har det! Brukte 50 min på å kjøre 16 km ista, det er LITT for lenge.. [8|]

Nå har jeg nettopp skrudd opp to stoler, ungene har fått nye stoler i stua. Tenkte jeg skulle skru seng idag, men må finne ut en lur måte å få den ut av bilen før jeg får gjort det.. [8D]

Back
Topp