lenemor
Forumet er livet
Her våkna August klokka sju i morges, og jeg synes vel det var litt i tidligste laget, men vi kosa litt på senga, og så satt han og lekte i badekaret mens jeg dusja, og så ble det en fin start på dagen allikevel. Nå sitter han og Johanna og ser baby einstein-film som Johanna fikk av Monsoon og Raphael på en av de første gaveringene vi hadde her inne.
I dag har jeg lovet Johanna at vi skal bake litt - jeg har planer om både rabarbrakake og sjokoladekake. Sjokoladekake fordi JOhanna hadde såååå lyst å bake det eller marsipankake (som ingen av oss andre er spesielt begeistret for), og rabarbrakake fordi vi har så mye rabarbra i hagen, og så skal vi på middag hos svigers som har besøk fra østlandet i morgen... da er det koselig å komme med litt dessert
Ellers ingen planer for i dag - leke med barna, tv-kveld i sofaen, legge seg tidlig... i morgen har vi jo også fri så...
I dag har jeg lovet Johanna at vi skal bake litt - jeg har planer om både rabarbrakake og sjokoladekake. Sjokoladekake fordi JOhanna hadde såååå lyst å bake det eller marsipankake (som ingen av oss andre er spesielt begeistret for), og rabarbrakake fordi vi har så mye rabarbra i hagen, og så skal vi på middag hos svigers som har besøk fra østlandet i morgen... da er det koselig å komme med litt dessert
Ellers ingen planer for i dag - leke med barna, tv-kveld i sofaen, legge seg tidlig... i morgen har vi jo også fri så...
Og så sløvt det har vært. Vi var oppe litt over 9, og har vel stort sett bare spist og slappet av idag. Er virkelig tiltaksløs for tia - men mye tankevirksomhet oppi toppen som egentlig tar mye av overskuddet mitt.....