lenemor
Forumet er livet
og jeg er hjemme med syk lillebror fremdeles - han sitter i saccosekken og smatter i seg druer og ser på LaVan og LaVolina på dvd - "Lavan e bestevennen min, mamma". Selv sitter jeg og drikker kaffe og prøver å få igjen varmen og kvikne til litt... har vært litt mye nattevåk her; lillebror var først våken i halv fire-tiden, og så begynte storesøsteren i fem-tiden og holdt det gående til litt over seks i morgen - hun var visstnok så forferdelig redd på rommet sitt... så til slutt tok jeg et pledd og en pyntepute og la meg på gulvet hennes for å stoppe den flyinga (og hindre at hun vekket lilelbror).. kan fortelle at soveromsgulvet hennes var både kaldt og hardt - ingen mirakelkur for mitt verkende bekken i alle fall!
I dag blir det stort sett tv-kos for lillebror og meg tror jeg, men om det blir sol tror jeg jammen vi skal bevege oss ut en tur - jeg tror formen hans kan tåle det.
I går fikk jeg julekortene mine forresten, og jeg er strålende fornøyd - nå må jeg bare prøve å rekonstruere julegavelista mi - den lå lagret på harddisken som krasjet... nåja, da risikerer vi at noen ikke får kort fra oss, men det får bare gå
Hva skjer hos dere i dag da????
I dag blir det stort sett tv-kos for lillebror og meg tror jeg, men om det blir sol tror jeg jammen vi skal bevege oss ut en tur - jeg tror formen hans kan tåle det.
I går fikk jeg julekortene mine forresten, og jeg er strålende fornøyd - nå må jeg bare prøve å rekonstruere julegavelista mi - den lå lagret på harddisken som krasjet... nåja, da risikerer vi at noen ikke får kort fra oss, men det får bare gå
Hva skjer hos dere i dag da????