torsdag kl 12:40

sokkestompen

Elsker forumet
skal jeg til Ullevål

Siden jeg ammet lillegutt sist, så har jeg hatt en "klump" i brystet.

Jeg fikk voldsom brystbetennelse og ble lagt inn halvannen uke hvor jeg opererte brystet. Betennelsen kapslet seg inn og ble en abcess.

Det er denne som er igjen. Den har vært såååååå vond til tider. I det siste har jeg vært på Ullevål og tatt prøver, mammografi og ul osv.

Torsdag 12:40 skal jeg operere bort denne. Men lurer på om det er narkose eller lokalbedøvelse. Ringte inn for å høre, men måtte komme til torsdag som avtalt å snakke med legen[&:]

håper så inderlig at jeg kan operere den bort til torsdag, hvis ikke ser det ikke lovende ut for amming med neste mann heller.

Det som forresten gjør vondt i puppen er at denne klumpen fortsatt er betent. ganske ekkelt å tenke på 1 1/2 år etterpå så går jeg fortsatt med betennelse i kroppen,

Bare litt tanker fra meg......

Uff, ikke kjekt å gå så lenge med noe sånt. Lykke til på torsdag, håper du kan få ordna det nå.

Oii! Dette hørtes ikke noe kjekt ut!

Håper virkelig det ordner seg på torsdag, og at du får positiv beskjed!! Krysser fingrene for deg!!

Uff, det hørtes utrolig vondt ut! Ønsker deg masse lykke til....

Håper de kan hjelpe deg nå da, at ikke det blir utsatt igjen. Lykke til på torsdag

takk for det[:)]

off det der hørtes ikke mye godt ut nei[:'(]
får håpe det går din vei, og at du får operasjon!
masse lykke til[:)]

Huff=S
lykke til på torsdag !!=)

Uff. Dessverre vet jeg akkurat hvordan du har det. Fikk det samme da gutten var 3 uker, mastitt og absess, måtte operere. Har et 4 cm langt arr på puppen nå. Ble heldigvis bra etter operasjoen, men fikk MRSA smitte og annet dritt fra sykehuset, Ullevål. Ammet på den vonde puppen selv med et megasår og det lukket seg ikke før gutten var over 8 mnd.
Har vært i kontakt med Nasjonalt kompetansesenter for amming på Rikshospitalet og får nå lov å føde der for å få tett oppfølging i barselperioden, for dette skal ikke gjenta seg!
Anbefaler det til deg også, ta kontakt med dem!
Ønsker deg masse lykke til!!

Back
Topp