Torsdag igjen - prate litt?

lenemor

Forumet er livet
Sitter på sofaen og svelger siste rest av frokosten, er klar for en kaffekopp til. August er syk fremdeles, han sitter i godstolen sin og spiser bamsechips - det er lov når man er syk (og har drukket en yoghurt først). Jeg har ART-time i ettermiddag, og så skal jeg på kveldsvakt, men så er det helg - ejg må få avspasert hele dagen i morgen slik at jeg slipper å ta ut en sykedag for å være hjemme med lillebror - jeg skulle jo bare være på jobb i tre timer i morgen.

Ja, og så må jeg endelig få rotet meg til å begynne å pakke, pakke inn gave til dåpsbarnet og lage kort - det er et evighetsprosjekt (eller evig utsettelsesprosjekt), men nå går jeg tom for tid

Hva gjør dere i dag da damer?

hallo damer!!

ja, så var det torsdag igjen.. herlighet som uka flyr.. denne uka har je vært stort sett sengeliggende, så ikke så mye sprell fra denne kanten.. i går kom jeg meg ikke ut av sengen før kl 15 eller noe.. får liksom ikke sove heller.. bare sliter med å stå oppreist... :P men i dag virker jeg bedre... jentene er levert.. jeg har handlet inn salat etc til middag i dag, som er skinkepai.. og puttet en del kjøttdeig i frysreren.. de hadde kjøttdeig til 14,90 for 400g så da tenkte jeg det var kjekt å ha det liggende... :) tror kanskje rimi kjøpte oinn litt for mye til nyåpningen sin sist uke... :P slik at de må selge det ut nå... ok for oss forbrukere i grunn..

har ikke planer om de største sprellene i dag... kanskje ligge på sofaen til en forandring... ikke bare sengen.. så får jeg variert dagene liksom...

Greit med litt variasjon. Håper du har filmer eller serier å se på - jeg har sett meg gjennom true blood og glee på sånne sofaperioder - og så House da, og QI

jeg tsr opp en del på denne getboksen.. så får med meg det som går av søppeltv om dagen.. men tenkte å kjøpe meg greys på dvd.. for den har jeg ikke sett før... og der er det jo en del sesonger.. :) og dexter tenkte jeg å fortsette på.. sett en sesong.. den var ganske bra.. :)

det ble til at jeg gikk å la meg i senga.. på sofaen ble jeg bare liggende å se på alt som måtte gjøres her.. og det gadd jeg ikke.. så fant jeg sengen. og sovnet tvert! deilig!! for noen aktive dager jeg har... :P

men jeg har fått tørrmoppet gulvet her.. m har vært hos legen og fått legeerklæring på at jeg er for syk til at han kan dra på rep neste uke.. har ikke sjans for å være en uke uten han nå... svimer jo av plutselig... og da er det skremmende for malin at jeg plutselig må legge meg ned på badet mens hun steller seg.. ikke klarer å fikse mat til dem etc.. og at jeg plutselig faller vekk.. men legen vår er fantastisk, så han skulle stå på krava selv om de millitærlegene eventuelt begynte å krangle på dette.. så da får vi bare krysse fingrene for at dette blir godkjent.. for jeg kan virkelig ikke være borte en uke fra morten når formen er slik.. :(

etterpå skal jeg over til naboen.. hun jobber i det fotoselskapet som har tatt bhgbildene, så jeg har etterbestilt litt av henne.. :) så får jeg det unna til jul.. også blr det vel litt skravlings tenker jeg :) hun må bare få lagt barn først... :P hun har en skolegutt-- så det e rlitt lengre oppetider der borte enn her i heimen.. :)

tror jeg skal få med meg en episode av cæsar først.. jeg er hekta... haha.. og nå er det så action der... :P

Jeg lever enda. Trodde jeg holdt på å dø litt før jeg dro på soknerådsmøte i kveld. Var stuptrøtt. Hatt generell jobbing i tillegg til konfirmanter, sørge og dåpssamtaler. Og når man ikke har jobbet i nesten et år blir man litt mer sliten. Mannen og Felix finner ut av det sammen. Idag hadde Felix til og med tatt flaske. Så da får han da litt mat i seg. Har vært litt fornærmet på brødskivenenet par dager nemlig. Malte går Nu uten bleie dag og natt. Har byttet litt laken i natt, men sådan er det. Og bæsjing foregår i bleie. Det skal lige læres, men hvor har det plutselig gått fort! Planleggingsdag imorgen, så jeg bli hjemme sammen med gjengen. Vi skal kose oss med litt pepperkakebaking. I helgen blir jeg nemlig opptatt med øving til juleoratoriet søndag. Og gudstjeneste .

Back
Topp