lenemor
Forumet er livet
Ja, så er det torsdag damer - for August og meg betyr det hjemreise! Først må vi vente på legevisitten så vi får høre hva vi skal gjøre med røntgen av hofter, men så er vi klare! Har sovet som en stein i natt, bare hatt han inne hos meg for mat en gang på morgenkvisten... siste mulighet til å sove over et måltid, så det måtte jeg benytte meg av [;)]
Gleder meg vilt til å komme hjem og re opp seng og vugge, og å finne roen i eget hus igjen. Har tatt meg en dusj og skiftet på meg sivile klær allerede - tiden kan nesten ikke gå fort nok. Skal spise litt frokost så skal jeg gå og hente vidunderet mitt, det er mattid for han snart også
Gleder meg vilt til å komme hjem og re opp seng og vugge, og å finne roen i eget hus igjen. Har tatt meg en dusj og skiftet på meg sivile klær allerede - tiden kan nesten ikke gå fort nok. Skal spise litt frokost så skal jeg gå og hente vidunderet mitt, det er mattid for han snart også