Torsdag - endelig

lenemor

Forumet er livet
Ja, så er det torsdag damer - for August og meg betyr det hjemreise! Først må vi vente på legevisitten så vi får høre hva vi skal gjøre med røntgen av hofter, men så er vi klare! Har sovet som en stein i natt, bare hatt han inne hos meg for mat en gang på morgenkvisten... siste mulighet til å sove over et måltid, så det måtte jeg benytte meg av [;)]

Gleder meg vilt til å komme hjem og re opp seng og vugge, og å finne roen i eget hus igjen. Har tatt meg en dusj og skiftet på meg sivile klær allerede - tiden kan nesten ikke gå fort nok. Skal spise litt frokost så skal jeg gå og hente vidunderet mitt, det er mattid for han snart også

Det blir nok deilig å få dra hjem lenemor [:D]

Jeg har bare sendt avgårde barna jeg og knasket Paracet - får den 3'dje visdomdstanna og det er stortsett alt annet enn behagelig, nå bikker klokken ni også så da skal jeg ringe Tannlege sekretær svigermor [8D][:)]

Ha en fin dag alle sammen!!

Hurra Lenemor, dette er en stoooor dag for dere!!!
Tenker masse på deg, det skal nok bli deilig å komme hjem og start livet som familie på fire, får nesten tårer i øynene når jeg tenker på det!!!

Masse klemmer!!

Så herlig lenemor! Skjønner godt at du gleder deg..!! Det er noe med det å komme hjem altså.. Alt går litt lettere da.. Man slapper av og sånn.. Blir sikkert bra!
Hvor stor er han blitt nå da? Åsså håper vi jo at ultralyd av hofter gor et utelukkende positivt resultat.. [:D]

Lykke til med vistitt og UL. Blir godt å komme hjem, så koselig å legge han i sin egen seng. Kos dere alle sammen[:D]

Kan tippe dette blir en stor dag for dere alle, lenemor, men aller best blir det nok for deg og Johanna. [:)] Tenk at det nå er to uker siden han ble født. I morgen er jeg like langt på vei som det du var da August kom.[:)] Det er litt rart å tenke på.

I dag skal jeg i bekkengruppe, ellers har jeg lite planer annet enn å bli ferdig med og få pakket unna klesvasken. Mannen skal vekk i kveld så da blir det nok så jeg venter på SOS barnevakten på tv og lite annet.

God morgen alle sammen!
Nå er det leeenge siden jeg har skrevet noe særlig her inne, men noen uker er det bare veldig travlet her hjemme[:)]
I dag skal jeg bare kose meg med RIkke, hun fikk en litt forsinket 5 mnd vaksine i går og har litt feber og har tullet veldig i natt.

Ellers må jeg bare si HIPP HURRA for LENEMOR som endelig skal få komme hjem og skikkelig starte livet som tobarns mor[:D]

Så kjekt å få August hjem i dag lenemor!!![:D][:D]

Her er mannen hjemme, for Solveig har feber om kvelden/natten og fikk falsk krupp på tirsdagkveld som sitter i enda. Aslak skal til fysio så jeg kan ikke ha begge alene hjemme. Greit for da får jeg litt avveksling også. Aslak sover ikke så godt for tiden. Vet ikke helt hva som er problemet![&:][&:]

Aner ikke hva det blir til middag.. gidder ikke å lage noe![8D]

Åh, det blir nok godt å komme hjem idag, lenemor! Husker selv hvor deilig det var å komme seg i orden hjemme - og det må jo være ekstra deilig for deg som har vært borte såpass lenge[:)] Johanna blir nok veldig glad med å få se mamma hver dag også[:)]

Her er de to stor hjemme og slapper av mens Amalie er barnehagen. Mye kjekkere for henne å være der å leke med jevnaldrende - hun har foresten fått en bestevenn som heter Johanne[:D] Ekstra kos er det at vi faktisk var ilag på helsestasjonen da de var helt små[:)] Idag skulle de lage pizza å bare kose seg. Er ikke så mange barn der nå i høstferien.

Mannen min dro i Nordsjøen idag og er nok snart på plattformen *sukk* Blir rart å ha han borte i 14 dager nå når jeg er så godt vant med at han jobber vanlig tid. Går nok greit - for nok mer enn nok å gjøre med jobbstarten min tenker jeg - gleder meg veldig[:)]

Planen idag er vel egentlig bare å slappe av - det er jo ferie[;)]

Måtte lage egen tråd. Hadde så masse å si idag.

Middagen får jeg servert idag på treff. Hurra. Men skal fikse litt rester til Malte og far som skal ha litt kvalitetstid et par timer mens meg og Gustav har kvalitetstid.

Back
Topp