Torsdag damer!

lenemor

Forumet er livet
Er det noen som har noe spennende på tapetet? Jeg skal til frisøren, og så skal jeg prøve å få handlet bursdaggave til svogeren min, så jeg kan sende den nedover sammen med bursdaggave til søsteren min og julegave til nevøen min (vi voksne har blitt enige om å ikke handle julegaver til hverandre i år)

Har hatt en ganske fin natt, så jeg er i godt humør - nå skal jeg prøve å få i meg litt frokost før August våkner

Ha en strålende dag damer!

Det har vært enda en dårlig natt her[&o]. Mina skal til pappaen sin i helgen og selv om hun er litt små tufs, så må jeg sende henne for å få lest til eksamen + sove. Jeg er rimelig sliten kjenner jeg[&:]

Mina er bedre av forkjølelsen, men gråter mye om nettene for det. Tror kanskje hun har vondt eller noe[:o] Noe er det i hvertfall, for det er ikke likt henne å gråte så mye om nettene. Skulle ønske hun kunne gjøre seg forstått på alt[:(]

Ikke mye planer her for å si det sånn.. Var meldt sol, men ser ut som det begynner å regne IGJEN[:'(]

Lenemor: Kos deg hos frisøren. Alt for lenge siden jeg gjorde det selv. Burde prøve å få gjort det jul[;)]

Stakkars Mina - det er ikke noe særlig å ikke få sove om natta, hverken for liten eller stor[&o] Håper det bedrer seg snart! *Klemmepå*

Lenemor - kos deg hos frisøren! (Gleeeeder meg til mandag for da skal jeg endelig selv til frisøren[:D]). Vi kjøper forresten heller ikke julegaver til søsken lenger - vi er så utrolig mange og jula blir dyr nok uansett[&:]

Her har vi hatt en litt travel morgen - har fått avgårde skolejenta mi og måtte ta Amalie med. Hun har fått litt "stygg" hoste så hun blir hjemme i alle fall idag og godt mulig i morgen også. Mannen min skal komme å ta seg av henne slik at jeg kan gå på jobb. Det skal bli deilig - og så fant vi vel ut at det var bedre at han overtok nå. Han kan nemlig skrive timer i stedet for å miste en dag slik jeg gjør - og etter 3 dager på egenmelding m/sykt barn fant jeg ut at jeg måtte ha legeerklæring. Vi gadd rett og slett ikke stresse med det - han har 8 dager før han trenger å ha det[&:] Men så jobber han i en IA-bedrift (inkluderende arbeidsliv) og heldigvis er det han som tilbyr seg å være hjemme[:)]

Så da blir det altså noen timer på jobb på meg idag - ikke så mange timene men syns det er godt å komme seg ut av huset. Dagene går i ett når man går hjemme med syke barn.

I kveld har jeg faktisk null planer[:D]

Ganske grei natt her i huset. Er bare vondt i øyet mitt. Så sitter nu her og kan ingenting. Har litt jeg skulle sy, men det er uaktuelt. Kan ikke avstandsbedømme med ett øye. Så har egentlig mest lyst til bare å legge meg til å sove... Ja, blir litt smådeprimert av dette faktisk. Kanskje jeg bare skal synge meg i humør igjen!

Ja, nå har jeg og Maren inntatt frokosten, og hun spiste 2 skiver helt selv.. Flinke jenta.. [:D]
Sindre sov jo hos mamma, så jeg sov helt til kl 8.30.. DEILIG!!!! Åååh.. Føler jeg er helt klar for en helg hvor sambo kan få sove litt lenge.. Han starta på jobb kl 5 i dag.. [8|][8D]
Ellers har jeg ikke noe spennende på tapetet anet enn å få prøve å rydda og ordna litt til helga..

Torsdag ja.. snart helg!

Dagen virker til å bli bedre enn i går! TAKK pris for det! Solveig var trøtt da jeg vekket henne... og sutring som følge av det! men det var overkommelig! Aslak har hatt en grei natt og sover i vogna si nå! Har planer om å få i han grøt til lunsj nå når han våkner! I går fikk vi i han en stor porsjon grøt for første gang på halvannen uke! Han har tydelig hatt spisevegring. For i går så fikk han leke og utforske maten og jammen meg så slukte han en stor porsjon! Kjenner jeg ble lettet for jeg orker ikke å fullamme han nå![8|]

Har også fått fremskyndet timen hans på allergipoliklinikken fra januar til desember! Så får vi se om det kan finnes en ordning på medisineringen og magevondten! Dumt å måtte kutte dosen fordi han får vondt i magen når det resulterer i astmaanfall! [&:]

I dag har jeg planer om å få fikse tennene mine! Fortsatt så er det noe kluss med fyllingen så jeg får se hva tannlegen vil gjøre. [;)] Så må vi kjøpe egg, for mannen har planer om å lage pannekaker til middag i dag! Han og Solveig er i ekstase!! hehe

Her er det ikke mye spennende på tapetet i dag....
Har levert Thea i bhg og lille Syver ligger å sover etter att han fikk inntatt "frokosten",
så nå er det min tur til å få i seg litt mat[:)]
Ellers tenkte jeg att vi skulle dra på en liten shopping i dag,jeg og Syver.
Må kjøpe mer amme-te også lurte jeg på om jeg skal prøve fenikkel-te også..for det skal hjelpe så bra på magen til de små.
Har også planer om innom på jobben å vise frem vidunderet mitt[:D][:D]

Og i ettermiddag skal vi på julegateåpning,og da får vi møte nissen!!
Noe Thea ser veldig fram til!![;)]

Ha en fin dag alle sammen!!

Jeg skulle egentlig til frisøren i dag, men avbestilte, tror jeg får knapt med tid før sambo kommer hjem (han er på jobbintervju, leverte masteroppgaven sin i går [:D][:D][:D])

Etter en god natt ble jeg vekket av ei lita frøken som kom inn på rommet til meg og sang på tornerose sangen[:D] så kom hun under dyna og lå og sang til meg og syntes synd i meg som enda er syk. Må si jeg følte meg egentlig ganske frisk da, men det gikk over så snart jeg sto opp da [&:]

Formen er heldigvis bedre så jeg benytter anledningen til å slappe litt av og kanskje scrappe litt mens mannen og lillemor er ute en tur. Hadde ikke tenkt å lage julekort i år, men så er det jo noen som mener det er dårlig gjort da[8|] hehe, så vi får se. Skal lage hyttebok til pappa som han skal få i julegave, noe mer enn det har jeg ikke ambisjoner om i dag. Planen er å kose seg med familien i ettermiddag. Etter vi laga lekerom er snuppa helt i hundre om ettermiddagen og kan være der nede i flere timer[:D] Håper bare humøret hennes er like bra når hun kommer hjem fra barnehagen!

Ellers tror jeg det blir noe så enkelt som ferdigpizza til middag i dag. Det ville mannen ha og jeg har ikke matlyst så da passer det fint!

I deg er en bedre dag enn igår. Alle begynner å bli bedre, men de er hjemme fra bhg i dag også. Blir lite ute og ingen trening på meg i dag heller. Mannen min kommer ikke hjem før kl 8 så det blir en lang ettermiddag. Må kjøpe teip for å begyne å pakke inn pakker

Frida sliter sånn med å sove enda og nå begynner hun å bli skikkelig sliten stakkar så hun gråter så mye. Det er vondt og tappende for oss alle at hun gråter om nettene og hun vet jo ikke selv at det er fordi hun er så sliten. Vi bestemte oss for at hun skulle få sove til hun våknet av seg selv, men at hun ikke fikk stå opp halv sju sånn som hun ofte har gjort den siste tiden. Derfor fikk hun begynne sent i bhgen i dag og skal bare ha halv dag. For å få henne til å slappe av mest mulig så har vi tenkt å ha hjemmekino i ettermiddag, med istid 3 og godteri. Det ser vi frem til alle tre. Maja sliter sånn med å sovne hun også. Hs tror det skyldes at hun ble født med den ene arma på motsatt side av hodet så vi har time til manuellterapaut/osteopat neste uke. Inntil videre får vi bare belage oss på å trille henne i søvn når hun blir overtrøtt og ha henne på fanget til hun blir det. Men men. Det blir ikke mye gjort med oss når ting er som de er, men det blir nok bedre etterhvert.

Lite søvn her også om nettene. Jeg har kynnere og leggkramper om nettene, og Nathalie hoster og hoster...

Har bestilt time til å ta vaksinen på Nathalie i neste uke. Blir jo spennende. Gruer meg... Nå sitter jeg å venter på gubben, vi skal på samtale med jordmor. Gruer oss veldig til fødsel begge to, så derfor går begge til samtale.

Ha en fin torsdag alle sammen, i morgen er det fredag og helg!!!![:)]

Jeg håper det hjelper å gå til jm og snakke om fødsel(sangsten). Vi får krysse fingrene for at du får en sånn fødsel som meg, at det går så fort at du ikke rekker å tenke.

Hei damer! Nå er jeg i Tønsberg. Mormor er alvorlig syk. Har amputert foten på grunn av koldbrann og har fått et hjerteinfarkt. Og må måtte hun operer igjen. Så vi vet ikke om hun overlever. Huff. Trist. Og da måtte vi nedover for å hilse på henne i tilfelle det er siste gangen.

Vi blir nok her til lørdagen tenker jeg, for vi fikk så vidt hilst på mormor før hun ble operert, og i morgen er hun nok for sliten. Så da besøker vi henne på lørdag tenker jeg

Ellers er det koselig å se familie her.

ORIGINAL: *Gullungene*

Jeg skulle egentlig til frisøren i dag, men avbestilte, tror jeg får knapt med tid før sambo kommer hjem (han er på jobbintervju, leverte masteroppgaven sin i går [:D][:D][:D])

Hvordan gikk intervjuet???

*spent*

uff da monicabebe - håper hun ikke lider for mye, og at dere får noen fine dager med henne og familien

August og jeg har vært på en snartur til Ørsta vi... han har vondt i magenn igjen, og da g ringte akupunktøren vår var hun på vei hjem men ba oss kome bort allikevel.. hun satt nåler i hendene og masserte flere punkt uten noe umiddelbart resultat, så da satt hun nåler i leggene hans for å få han til å slappe av i lukkemuskelen for magen hans er helt full. Nå sover han på fanget mitt, og jeg håper han snart får ut noe... Skalbegynne å føre mat- og smertedagbok, for å se om det er noe mønster - hun mener at reaksjoner på mat kan komme senere enn jeg har trodd, så mye som et døgn senere[:o]

huff! det er så trist monica.. og det er jo typisk at vi skal oppleve slikt på likt også.. jeg har ikke snakket med mamma i dag(regner med at hun hadde ringt om det var helt endringer).. men skal til morfar på lørdag.. gruer meg.. håper dere får en fin stund med mormoren din.. er så trist den stunden vi er igjennom nå.. [:(]

sender deg mange tanker! stor klem

håper det går bra med august lenemor..[:)]

Utrolig lei meg på dine vegne også. Håper morfaren din kommer seg.

Vi vet ikke når vi får hilse på mormor. Hun har klart seg gjennom operasjonen, men vet enda ikke hvordan det går de neste dagene. Håper bare vi får hilse på i morgen eller lørdag, men det kommer helt an på formen hennes. Har så vondt av henne, for det ble mye å takle for den bittelille kroppen hennes[:(]

Huff, så trist å høre om mormoren din, monicabebe og morfaren din, Trillemor. Jeg håper det går bra med dem begge og at dere får mere tid og flere gode minner med dem.

ORIGINAL: namba

Huff, så trist å høre om mormoren din, monicabebe og morfaren din, Trillemor. Jeg håper det går bra med dem begge og at dere får mere tid og flere gode minner med dem.

Tusen takk for det!

Back
Topp