Torsdag allerede??

lenemor

Forumet er livet
Hjelpes som ukene flyr - og jeg som fremdeles ikke har fått laget dåpsinvitasjoner [8D] Snart bare to uker igjen. Skal på dåpssamtale om en halvtime, så jeg bør vel komme meg ut og starte bilen og få på oss klær.

Etter det er det bare butikken og så hjem igjen - August har fått en stygg hoste, så jeg vil ikke ha han ute mer enn nødvendig.

Hva skal dere i dag da?

I dag var det 3.dagen til Maren i barnehagen.. Sambo leverte begge to, og kunne bare gå igjen.. [8|][:D] Det går veldig fint med tilvenningen.. MEN merker at ho er mer urolig på nettene.. Kanskje det er en slags reasksjon som kommer da..? Aner ikke.. Men Maren roer seg da ikke uten at ho får ligge i armkroken min.. Og det er jo greit nok det, og det er koselig og alt.. Men ikke HVER kveld.. [8D] Uansett så sovner ho så greit da at det er bare å legge henne tilbake etter en stund.. Hehe.. Men Sindre og kom inn i natt, så det blei fullt i dobbelsenga.. Hehe..

Her holder sambo på å fuge rundt en ventil på kjøkkenet.. Det er åpent rett ut! Har jo synes det var kaldt på kjøkkenet, men satte ut tempmåler i går, og den viste 8(!!!!!) grader på kjøkkenet! Helsefarlig jo! Så da måtte vi begynne å leite etter åpninger, og da fant vi ut at rundt utgangen til vifta på komfyren var det ikke skrudd skikkelig til.. Åpent rett ut! Så det merkes jo nå når det er under 10 minusgrader liksom.. BRRRRRRRRRR!!! Men nå er heldigvis sambo på saken.. [:)]

god morgen folkens..

her våknet lillefrøken rundt 7.. jeg prøvde å få hun til å sove igjen, for hun var åpenbart trøtt.. men uten hell,, sååå da stod vi opp etterhvert, men hun sovnet halv 9, så da sovnet jeg og gitt[:D]

i dag skal vi ikke noe i grunn! har ikke bil, så vi holder oss inne i dag også.. [:)] julie driver og skyver seg lengre og lengre unna lekene sine... (gleder meg til hun knekker koden om å komme seg fremover) og blir mer og mer irritert her.. og jeg sitter her i sofaen med pcen og ser reprisen av gmn, siden jeg sovnet under sendingen i stad[8D]

lykke til med invitasjoner lenemor.. kjekt å få dem unna ja.. tida flyr[:D]

Jeg er blitt fullt sykemeldt nå, og sitter å lurer på hva jeg skal finne på[8D]. Prøver å gjøre litt husarbeid, men får ikke gjort så mye før bekkenet krangler og kynnere kommer, så alt går litt sakte her.

Men skal prøve å sortere litt skittentøy å få satt på en maskin, å så skal jeg kanskje sette meg ned å strikke litt. Har så mye jeg skulle gjort, men har fått beskjed om å ta det med ro, så da får jeg prøve å ta det med ro. Innimellom hvertfall[:D].

God formiddag.

Marcus sov hele natten i natt, første natten siden føre jul, han sov 12 timer i natt.

Marcus i bhg, jeg lurer på hva jeg skal finne på i dag, er litt rastløs i dag. Noen som har forslag?

Fryser i dag, fyrer i ovnen og håper at det skal bli varmt snart. Har laget meg litt kaffe også.

Akurat nå sitter jeg under ett pledd i sofaen og lille persille sover søtt i korga si[:)]
Er for kaldt ute i dag til at vi kan gå ut, så tar oss en skikkelig sløvedag inne og bare koser oss[:D]
I ettermiddag skal vi til svigers og spise komle (raspeball) NAM!! Blir vel 17stk med stort og smått, Sander elsker å være med alle søskenbarna sine[:D]

Edit: Hadde jo helt glemt ut at det er foreningskveld i kveld[:D]
Jippi, barnefri tid sammen med gode venner - gleder meg[:D]

Hallo damer

I dag skal vi til presten for å snakke dåp. Ellers står klesvasken for tur. Sånn foruten det så har jeg tenkt å ta det helt rolig, og hvis barna tillater skal jeg begynne på en matchende monsterbukse til Maja.[:)]

God dag!

I dag har vi egenlig bare kost oss masse inne vi, barna synes ikke det er noe gøy å være ute når det er så kaldt!
Vi har ingen planer for dagen egentlig, men hatt overnattingsbesøk i en uke nå, de dro i går så det er egentlig ille deilig å fredelig her [8D] Hehe.. Skal skrive en søknad på en barnehageassistent stillig her i Moss [:)]

Hi hei [:D]

Idag var det kaldt her da vi sto opp alle sammen.
Så ikke på gradestokken, men heldigvis så fyrte sambo opp før han
og snuppa dro på jobb og i bhg. Jeg la meg igjen og tenkte at jeg måtte
legge i ovnene igjen om en times tid....
Men hvem sovna godt og våkna etter 3 timer???
Joda, det var meg det [8D]
Alt var daua ut, og jeg måtte fyre opp igjen. Er ikke veldig flink til det da,
men nå brenner det så godt både oppe og nede, så tempen begynner å bli
bra her [;)]

Planene mine for dagen er bare å få varme i huset og å vaske klær.
Og så håper jeg å få ryddet litt i lekene til Linnea etterhvert. Det trengs!

Ha en fin dag alle sammen, enten dere er friske å raske eller hoster og nyser [;)][:D]

PS: Tror jeg skal roe ned nå... Viser 29 grader her inne nå [&:][:D]
Litt i varmeste laget altså...

God dag. I natt har Mari tullet fælt, så jeg løp inn og ut til henne mellom 04.00 og 08.00. Da sovnet hun plutselig godt igjen, men da stod jeg opp med Maja. Leverte henne i bhg og dro hjem og la meg. Mannen fikk beskjed om å stå opp med Mari når hun våknet hehe. Han skulle jo vært i Nottingham nå, men snøkaos i England gjorde at han ikke fikk kommet seg avgårde. Huff, så leit for meg[;)]

Så da ble jeg vekket kl. 11.15 sånn at jeg skulle rekke nabolunsjen kl.12.00, hehe. DIGG!

Nå sover Mari og jeg slapper av med skiskyttersatfett og data.

I kveld skal jeg kanskje prøve meg på håndballtrening igjen. Får jo ikke gjort så masse, men klarer jo å kaste ball og å være med på noen få ting. Så tror jeg prøver meg....

skiskytterstafett ja.. der sa du noe... her sitter jeg med en febersyk julie... men den er plutselig suinket igjen.. så den forsvinner nok like fort som den kom.... driver og lager mat, så har flyttet pcen ut på kjøllenet... stafetten er på.. og jeg lager mat! snakk om å klare flere ting på en gang.. multitasking på høyt nivå!![:D][:D][:D]

Back
Topp