Torsdag allerede

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Denne uken har virkelig flydd av gårde! 
Jeg hadde et møte med bedriftshelsetjenesten på tirsdag, møte med arbeidsgiver i går og i dag har jeg trillet baby og handlet litt nye planter =) 
Planen fremover er at jeg skal sakte men sikkert tilbake i jobb, så neste uke har jeg svimlende EN senvakt :-p
Begynner virkelig å bli klar for å gjøre noe annet enn å gå hjemme, så jeg håper virkelig det fungerer på jobb enn så lenge!
Snart helg igjen, og mannen har reist på øvelse frem til onsdag. 
I morgen skal T og jeg til foreldrene mine på spillkveld sammen med søstrene og barna. Vi har blitt tilbudt å overnatte begge to, men jeg tror jammen meg jeg skal sove hjemme slik at jeg har bilkjøring som unnskyldning til å takke nei til vin på kvelden.. 
VI fortalte tidlig om graviditeten sist og venter nok ikke lenge denne gangen heller, men siden mannen ikke kunne være med på å fortelle det den gang vil han gjerne være med denne gangen, så da venter vi litt til!
På lørdag kommer ei venninne og sønnen på overnatting, så det blir en veldig koselig helg, forhåpentligvis litt mildere så vi får oss en skitur 

 
høres veldig koselig ut, og skjønner dere vil vente med å fortelle til mannen og kan være tilstede :) Spennende tider :) regner med de blir i ekstase :)
 
I dag kom t-skjorten til T;
Inne i min mors mave ligger det en liten gave!
Gleder meg til å gi den til han altså
 
Back
Topp