Torsdag 5 desember :)

Bébbe

Elsker forumet
God dag jenter! :)

I natt våkna Simone av mareritt tror jeg. Det virket ikke som om hun hadde vondt noe sted. Hun trengte rett og slett bare litt kos, men hylgrein før vi kom inn. Sovna fort i armane mine heldigvis :) hun våkna 07.15 og humøret er på topp, så tror ikke oppvåkninga gikk ut over det. Sambo tror hun var redd for at jeg ikke var der, for tirsdag da sambo kom hjem, så gikk jeg og la meg pga er i elendig form. Onsdag så sov jeg til kl 11.30. Da sov Simone, og våkna kl 13. Jeg reiste på jobb kl 13.30.

Jeg er på legekontoret og driver med glukosebelastning igjen. Siste gang forhåpentligvis, for det er jammen en kjedelig test. Simone har besøk av tanta si, så de skulle kose seg i dag :)

Ååååå!!! Kommer alltid bort i send knappen!!

Hva skal dere i dag? Når jeg er ferdig her, så skal jeg stoppe på butikken og kjøpe med litt god lunch hjem, så koser vi oss til tanta til Simone skal på jobb kl 15 :)

Er nok ikke uvanlig at ungene får litt reaksjoner om en av foreldrene er borte. I periover hvor jeg har jobbet mye kveldsjobbing har E vært ganske urolig i grunn.

Mamma kom plutselig innom og ville levere T i barnehagen =) Hun hadde levert de to yngste guttene til søstra mi siden eldstemann er på sykehuset :o
Lillebror og jeg skal på barnetreff i dag, og på posten en tur. Senere skal vi to på bursdagsfeiring for 1-åringen til et vennepar av oss, så vi blir borte hele dagen :)
E er ganske trøtt allerede, er som en liten klegg :p Så det blir så vanskelig å ordne oss klare for å dra. Kanskje bare plassere han i vogna i mens, så får han slappet av litt :D

Er ikke uvanlig med mareritt for de små hvis det skjer noe nytt i hverdagen,nye rutiner eller mamma/pappa er mer borte!
Hu skulle skulle nok bare "sjekke" om mamma var der<3<3<3 Emmeth er likedan om dagen, kun mamma som gjelder når han er i dårlig form og gråter selvom jeg kun går en liten tur på do, da hjelper det lite med kos av pappa;) Må bare trekke litt på smilebåndene:) Er nå søøte dessa små:)
Har du vært syk?:( God bedring:)

Idag skal jeg gjøre minst mulig, sløve litt nå mens unga sover:) Og det snør for fullt her idag:D Så knall julesteming på tross av litt sykdom:);) Ut og måke etterpå:D Ha en fin dag du også:)

Er nok ikke uvanlig at ungene får litt reaksjoner om en av foreldrene er borte. I periover hvor jeg har jobbet mye kveldsjobbing har E vært ganske urolig i grunn.

Mamma kom plutselig innom og ville levere T i barnehagen =) Hun hadde levert de to yngste guttene til søstra mi siden eldstemann er på sykehuset :o
Lillebror og jeg skal på barnetreff i dag, og på posten en tur. Senere skal vi to på bursdagsfeiring for 1-åringen til et vennepar av oss, så vi blir borte hele dagen :)
E er ganske trøtt allerede, er som en liten klegg :p Så det blir så vanskelig å ordne oss klare for å dra. Kanskje bare plassere han i vogna i mens, så får han slappet av litt :D

Så koselig at mamman din bare kom innom og ville levere T da :) sikkert deilig å slippe å dra innom bhg når lillebror er trøtt allerede og dere skal være borte hele dagen. Må kose dere masse i dag! :-)

Ja merker at hun er vant til at jeg er hjemme. Spesielt nå når jeg har vært så mye syk, så har vi vært lite ut av huset, og jeg har jobba lite. Det går seg nok til, men det var uvant at hun våkna, så vi skvatt litt og tenkte først at hun kanskje var syk, men merka jo fort at hun ikke var det! :)

Søren, får ikke lagt ut bilder via appen på secret, sier det ikke er nok plass og at jeg må slette vedlegg??

God morgen!
Her har det snødd i natt og ute ligger 15-20cm hvit puddersnø. Det er nok snø for min del.:)
Jenny er hos dm og jeg har henta ved, tent opp, måka snø, trakta kaffe og skal slappe av en liten halvtime før jeg fortsetter å rydde/vaske til jul. Det som jeg la merke til i går, er at rotet som lå på stua er ikke bortrydda. Neida, jeg har bare flytta det til badet eller kjøkkenet! Eller melle, hvor skal man begynne liksom..? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er ikke uvanlig med mareritt for de små hvis det skjer noe nytt i hverdagen,nye rutiner eller mamma/pappa er mer borte!
Hu skulle skulle nok bare "sjekke" om mamma var der<3<3<3 Emmeth er likedan om dagen, kun mamma som gjelder når han er i dårlig form og gråter selvom jeg kun går en liten tur på do, da hjelper det lite med kos av pappa;) Må bare trekke litt på smilebåndene:) Er nå søøte dessa små:)
Har du vært syk?:( God bedring:)

Idag skal jeg gjøre minst mulig, sløve litt nå mens unga sover:) Og det snør for fullt her idag:D Så knall julesteming på tross av litt sykdom:);) Ut og måke etterpå:D Ha en fin dag du også:)

Ja det virket som om det var meg hun var ute etter å se, for vanligvis er det sambo som "alltid" legger hun, og han som står opp med hun om morgenen. De gangene hun har vært syk og våkna på natta, så har han gått inn til hun. Men i natt var det vare meg hun skulle ha. Det varma jo hjertet mitt litt at hun ros seg med en gang jeg kom, og så var det deilig å få litt kos etter jobb :-)
Jeg har vært syk ja..Hehe..eller ikke vært frisk evt..er på 7 uka nå. Lungebetennelsen, halsbetennelsen og ribbeinet er bedre, men ble plutselig veldig forkjøla og vondt i bihulene på lørdag. Trykker veldig i hodet. Men i dag er formen foreløpig litt bedre, så håper jeg slipper å gå til legen å sykmelde meg igjen. Kjipt at man ikke kan bruke egenmelding før man har vært frisk en stund, men sånn er det. Men formen min er ikke så galt sammenliknet med det dere har da! Jeg tar mye heller litt sykdom enn barna! :) er de bedre i dag?

Snø her også i dag, og kaldt. Julestemning, men det var kjedelig å måke bil ;-p Simone hater snø, og vil ikke være med ut når det er hvitt ute. Visst jeg får pressa hun inn i uteklærne og får hun med ut, så sitter hun mutters i ro med hendene høyt hevet og sier uhu. Nekter å prøve å ta på snøen, leke med div og gå. Når det ikke er snø så vil hun mer enn gjerne ut. Merkelig det der! Det går seg nok til etter hvert :)

Mista mobilen min i stad, trodde det gikk fint, men minnekortleseren er blitt ødelagt, så den sier at jeg må slette mange programmer osv for og få plass osv. MØKK! Tlf har holdt i 3 år, men likevel, surt og måtte kjøpe en ny nå rett før jul!

God formiddag :)
Hermine våkna altfor tidlig idag, 06.30, i forhold til soving i bhg osv så er spent på hvordan ettermiddagen blir her!

Idag er det julebord i bhg, de ansatte disker opp med julemat til barna og alle barna har pyntet seg. Så får de gelé med vaniljesaus til dessert :) skikkelig koselig tradisjon! Hermine ble pyntet og sendt avsted! ...jeg klarte for første gang å glemme barnehagesekken med matboks, skifteklær, ulltøy etc hjemme :mad: var så innmari stressa for å rekke å levere henne før 08.30 OG å rekke min egen buss kl 08.45 :p Heldigvis fikk hadde hun allerede spist frokost hjemme og de skulle være inne på formiddagen så jeg slapp å løpe hjem igjen for å hente sekken. Også fikk hun en av mine brødskiver som jeg hadde i min matboks + litt banan fra barnehagen så hun hadde noe å spise på ved bordet ;) ...lakkskoene ble og igjen hjemme i sekken hennes, SÅ irritert på meg selv at jeg holdt på å begynne å tute :eek: ...begynner å kjenne litt på eksamenspresset nå tror jeg :p

Lillemor pynta og klar for julefest:
ImageUploadedByBV Forum1386234731.581338.jpg

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Mista mobilen min i stad, trodde det gikk fint, men minnekortleseren er blitt ødelagt, så den sier at jeg må slette mange programmer osv for og få plass osv. MØKK! Tlf har holdt i 3 år, men likevel, surt og måtte kjøpe en ny nå rett før jul!

Uff så kjedelig! ;( jeg hadde problemer med min forrige tlf. Den var full uansett hvor mange bilder og program jeg sletta. Ble til slutt så irritert at jeg kjøpte meg ny, men d svir å bruke penger på slikt syns jeg.

Hermine våkna altfor tidlig idag, 06.30, i forhold til soving i bhg osv så er spent på hvordan ettermiddagen blir her!

Idag er det julebord i bhg, de ansatte disker opp med julemat til barna og alle barna har pyntet seg. Så får de gelé med vaniljesaus til dessert :) skikkelig koselig tradisjon! Hermine ble pyntet og sendt avsted! ...jeg klarte for første gang å glemme barnehagesekken med matboks, skifteklær, ulltøy etc hjemme :mad: var så innmari stressa for å rekke å levere henne før 08.30 OG å rekke min egen buss kl 08.45 :p Heldigvis fikk hadde hun allerede spist frokost hjemme og de skulle være inne på formiddagen så jeg slapp å løpe hjem igjen for å hente sekken. Også fikk hun en av mine brødskiver som jeg hadde i min matboks + litt banan fra barnehagen så hun hadde noe å spise på ved bordet ;) ...lakkskoene ble og igjen hjemme i sekken hennes, SÅ irritert på meg selv at jeg holdt på å begynne å tute :eek: ...begynner å kjenne litt på eksamenspresset nå tror jeg :p

Vis vedlegget 42523

Å helledussan for ei søt jente :-) og for en koselig tradisjon! Du skal se det går fint uten lakksko og resten av sekken :) men skjønner frustrasjonen din når du hadde alt klart!

Det blir en del eksamener ope eg nå før jul eller? Håper du klarer å slappe av litt innimellom selv om det sikkert er vanskelig!

Yes, sletta noen apper som jeg ikke bruker uansett;) og da funker den igjen. Dumme meg som mista den så den minnekort leseren blei ødelagt, men funker nå igjen:D:D:D:D legger inn bilder på secret nå:D:D:D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Å helledussan for ei søt jente :-) og for en koselig tradisjon! Du skal se det går fint uten lakksko og resten av sekken :) men skjønner frustrasjonen din når du hadde alt klart!

Det blir en del eksamener ope eg nå før jul eller? Håper du klarer å slappe av litt innimellom selv om det sikkert er vanskelig!
Hehe,ja, hun merker nok ikke noe til de manglende skoene...hun plukka de bar av seg uansett :p

Ja, har siste eksamensinnlevering 19.desember, så er riiimelig tett opp under jul! o_O må bare slå til i helgene med baking, gavestyr og annet julekos :p Prøver å ha litt hygge på kveldene da, med gløgg og klementiner o.l. ;)

Er det barnetreff ofte? Her er det bare en gang i uken for de minste!

Hermine blir mye fortere trøtt og klengete når hun er hjemme enn i bhg. Her hjemme kan hun fint legges 3 timer etter at hun våkna for da er hun sur og sutrer mens i bhg kan hun være våken i 6 timer uten å klage litt engang :confused: det eneste er at hun sover superkort der om hun er overtrøtt :p

Yes, sletta noen apper som jeg ikke bruker uansett;) og da funker den igjen. Dumme meg som mista den så den minnekort leseren blei ødelagt, men funker nå igjen:D:D:D:D legger inn bilder på secret nå:D:D:D

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Mannen min mener at jeg har lasta ned noen useriøse appet på tlf som gjør at den jobber tregt :eek: :p

Vis vedlegget 42523

Hun er helt bedårende uten lakksko også:rolleyes: Det blir nok en koselig dag for Hermine:-)
Så håper jeg du klarer å roe de stakkars nervene, husker så alt for godt hvordan det var:eek:

Vis vedlegget 42523

Åh helledussan for ei nydelig lita snuppemor<3<3<3<3*smelt*

God ettermiddag:-)

Nassen stod opp rundt 06.15, og mann og barn kjørte til barnehagen. Jeg står alltid opp sammen med dem, så steller jeg snuppa mens mannen gjør seg klar for jobb. Såret har verket mye i natt også, men en anelse bedre kanskje. Blir det ikke noe bedring over helga tar jeg henne med til legen på mandag, legen vil vel synes jeg er hysterisk som vanlig:eek:

Ellers har jeg dusjet, satt på klesvask og tenker veeeldig på om jeg skal skifte på senga. Formen er god i dag, da føler jeg for å gjøre noe fornuftig:-)
Det er strålende vintervær ute nå, kjenner litt på julestemninga, den lar sannelig vente på seg i år.

Ja det virket som om det var meg hun var ute etter å se, for vanligvis er det sambo som "alltid" legger hun, og han som står opp med hun om morgenen. De gangene hun haosr vært syk og våkna på natta, så har han gått inn til hun. Men i natt var det vare meg hun skulle ha. Det varma jo hjertet mitt litt at hun ros seg med en gang jeg kom, og så var det deilig å få litt kos etter jobb :)
Jeg har vært syk ja..Hehe..eller ikke vært frisk evt..er på 7 uka nå. Lungebetennelsen, halsbetennelsen og ribbeinet er bedre, men ble plutselig veldig forkjøla og vondt i bihulene på lørdag. Trykker veldig i hodet. Men i dag er formen foreløpig litt bedre, så håper jeg slipper å gå til legen å sykmelde meg igjen. Kjipt at man ikke kan bruke egenmelding før man har vært frisk en stund, men sånn er det. Men formen min er ikke så galt sammenliknet med det dere har da! Jeg tar mye heller litt sykdom enn barna! :) er de bedre i dag?

Snø her også i dag, og kaldt. Julestemning, men det var kjedelig å måke bil ;-p Simone hater snø, og vil ikke være med ut når det er hvitt ute. Visst jeg får pressa hun inn i uteklærne og får hun med ut, så sitter hun mutters i ro med hendene høyt hevet og sier uhu. Nekter å prøve å ta på snøen, leke med div og gå. Når det ikke er snø så vil hun mer enn gjerne ut. Merkelig det der! Det går seg nok til etter hvert :)

Skal si du har vært mye syk:o
Også når du er gravid i tillegg, du må da bli forferdelig sliten? Viktig med hvile når man har en liten huleboer:)
Ja, kjedelig og måtte bli sykemeldt på nytt, men er viktig og ta vare på deg selv og minsten i magen, det kommer før jobb:)
Ja, det skjønner jeg godt varmer om hjertet,noen ganger er alt som skal til bare en liten mamma-kos<3<3<3

Ingen av barna kaster opp, men N er sengeliggende og sover nå, veldig sliten og rød i kinna, men ellers greit:)
Jaaah, får ikke julestemning uten snø, jeg:o Er så fint og lyst med snø:)

God bedring, håper du snart blir frisk:)

Back
Topp