Torsdag 5 desember :)

Bébbe

Elsker forumet
God dag jenter! :)

I natt våkna Simone av mareritt tror jeg. Det virket ikke som om hun hadde vondt noe sted. Hun trengte rett og slett bare litt kos, men hylgrein før vi kom inn. Sovna fort i armane mine heldigvis :) hun våkna 07.15 og humøret er på topp, så tror ikke oppvåkninga gikk ut over det. Sambo tror hun var redd for at jeg ikke var der, for tirsdag da sambo kom hjem, så gikk jeg og la meg pga er i elendig form. Onsdag så sov jeg til kl 11.30. Da sov Simone, og våkna kl 13. Jeg reiste på jobb kl 13.30.

Jeg er på legekontoret og driver med glukosebelastning igjen. Siste gang forhåpentligvis, for det er jammen en kjedelig test. Simone har besøk av tanta si, så de skulle kose seg i dag :)

Ååååå!!! Kommer alltid bort i send knappen!!

Hva skal dere i dag? Når jeg er ferdig her, så skal jeg stoppe på butikken og kjøpe med litt god lunch hjem, så koser vi oss til tanta til Simone skal på jobb kl 15 :)

Er nok ikke uvanlig at ungene får litt reaksjoner om en av foreldrene er borte. I periover hvor jeg har jobbet mye kveldsjobbing har E vært ganske urolig i grunn.

Mamma kom plutselig innom og ville levere T i barnehagen =) Hun hadde levert de to yngste guttene til søstra mi siden eldstemann er på sykehuset :o
Lillebror og jeg skal på barnetreff i dag, og på posten en tur. Senere skal vi to på bursdagsfeiring for 1-åringen til et vennepar av oss, så vi blir borte hele dagen :)
E er ganske trøtt allerede, er som en liten klegg :p Så det blir så vanskelig å ordne oss klare for å dra. Kanskje bare plassere han i vogna i mens, så får han slappet av litt :D

Er ikke uvanlig med mareritt for de små hvis det skjer noe nytt i hverdagen,nye rutiner eller mamma/pappa er mer borte!