torsdag 29. desember

lenemor

Forumet er livet
Og her er det folksomt - ungene har nemlig barnehagefri, og vi koser oss hjemme. Sov til over åtte i dag (vi voksne i alle fall - våknet nemlig av fliring og bråk på rommet til August i morges - der var Johanna også). Nå har vi nettopp spist frokost - jeg spiste skive, mens ungene fikk blåbærpannekaker (sånne amerikanske, tykke små)... og heldige oss, for da vi var ferdige å spise oppdaget vi at det var siste episode av Vaffelhjarte på tv - den har vi jo ikke fått med oss før... så nå blir det snart gråt for min del....

Lukter godt i huset, har nettopp tatt en kake ut av ovnen - ungene og G skal på juletrefest inne i bygda i dag - jeg drar på jobb, og blir der til elleve i kveld, men så har jeg fri helt til neste år (nærmere bestemt mandag)
 
Så koslig!

Gubben jobber denne uken og jeg har tatt ungene fri i romjulen. Angrer på det til tider, for jeg sover ikke om nettene og er bare trøtt og sliten, men nå er det snart helg så det går på et vis. I dag var vi på ribbemiddag hos min familie, og i morgen er det suppemiddag hos morfar.

Her ser huset helt bomba ut, for ungene går litt på selvstyr når mor ikke orker noen ting:-S, men satser på et skikkelig ryddesjau i morgen kveld sånn at vi er noenlunde klar for gjester på lørdag.:-)
 
Back
Topp