Torsdag 24032011

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Tobias våkna med 38,5 i feber i dag, så i dag blir han hjemme med meg. Har egentlig sett det komme, han har hosta noen dager, og i går kveld ba han selv om å få legge seg selv om huset var fullt av unger.

Ida drar i bhg da, og det gleder hun seg til! [:)] Jeg har avlyst lunsjen jeg skulle på i dag, typisk at ungene blir dårlig på dager jeg faktisk har planer, hehe, det slår aldri feil! [;)] Treninga har jeg utsatt også, skulle egentlig på trening kl 9, men drar på Afro kl 17.30 istedet, for da er sambo hjemme.

Må på butikken da, jeg tror ikke vi har nok mat hjemme. Men Tobias slapper da av i vogna i mens han, det ordner seg nok. Tenkte å dra innom Husfliden også, nå er jeg jo ferdig med barselgaven til Destiny, så nå kan jeg starte på bestevenninna mi sin! [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Oi oi! Jeg er så spent på hva du har laget for noe[:D]

Her startet vi dagen til øyelege, Amalie skjeler med et øye... viser seg at vi må inn til en spesialist i neste uke for en ny sjekk og for å finne ut hvilke briller hun må ha[&:] Hun skal også begynne med lapp! 4 timer hver dag i 4 mnder... det kan bli spennende til ei som ikke vil bruke plaster en gang[X(]
Må innrømme jeg synes det er trist jeg da[&o]

Nå skal jeg ta meg en tur på fotpleie, fikk nemlig gavekort av min kjære til bursdagen min så det er vel på tide å bruke det nå[:)]

Etterpå må vi vel rydde og ordne litt her, slappe av mens snuppa sover og lage middag. I dag står laks på menyen[:D]

I kveld skal gubben trene, ellers blir det vel sofakos[:)]

Du får se og skvise ut lillebror da, så får du se! [;)] Gaven ligger på skjenken her nå, i påvente av å bli pakka inn [;)]
Så det er så ille at Amalie trenger briller? Trodde skjelinga hennes bare var noe hun tulla med jeg, sånn type trass, på en måte... Men vet du hva? Jeg er helt sikker på at Amalie kommer til å bli superdupersøt med briller på, hun har liksom ansiktet til å kle det, om du skjønner? [:)] Og masse lykke til med lapp, håper hun blir fort vant til det.
Kos deg masse på fotpleie, det fortjener du! [:D][:D]

Jeg og Tobias har trilla til butikken i snøkavet, og kom hjem med Svampebob-kjeks. Så nå sitter han i godstolen sin med litt kjeks og Brum på dvd. Sånne goder får man nemlig i Skrållan-heimen når man er febersyk liten mann [;)] "Æ har sjokkelake!" sier han og slikker av sjokkisen på kjeksa, hehe.

Og jo, forresten... gjett middagen her i dag da! Skikkelig hummer og kanari. Sambo ville ha pasta carbonara, det ville ikke Tobias ha. Så jeg kjøpte en sånn Findus pasta carbonara til gubben (han skal lage middag mens jeg trener i dag, så lettvint er et pluss [;)]), og Tobias valgte middag til seg og Ida. Karbonadekaker og pommes frittes, hahaha! "Må ha kjøtt å potet mamma!"

... til mitt forsvar så vet han egentlig ikke hva pommes frittes er for noe, han pleier å referere til kokt potet som potet...

Sitter på jobb som vanlig jeg da[&:] Snart bare to måneder til permisjon og det gleder jeg meg vilt til kjenner jeg[:)]
Etter jobb må vi reise å bestille ettårsbilder til veggen vår (ja er til de grader treige[8D]). Og så skal vi rydde og vaske litt i kveld så det blir fint til svigermor kommer på besøk.

Destiny: Skjønner godt du synes det blir trist med briller. Jeg syns det var helt grusomt når Kristian måtte begynne med briller og lapp. Men nå synes vi han er så fin med brillene at og lappen går som regel greit å få på. Men dere må bruke lapp i fire timer pr dag altså? Kristian bruker lapp en time til dagen han, og det har han gjort i et år nå. Skal gjøre det fremover også..

God bedring til Tobias Skrållan. Kos med litt kjeks og greier når man er syk[:)]

Back
Topp