Torsdag 14.2?

Det vet jeg ikke, men skulle tro de hadde salg i butikkene også ;)
Hehe, det hadde de gitt, og jeg var ikke alene inn der:D:D Svidde av 1200,-

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så mange fine bilder!
Var på 15 mndrs kontroll med Saga idag, var det noen av deres som reagerte på sprøyta de får da? Det kunne komme feber etter 5-12 dager, husker ikke om Lex reagerte.
Natten her var fin, brukte bare 45 min på legging og våknet opp med begge i senga :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, jeg håper de funker;) For de får en del kjeft altså:p
PØH, særlig om jeg tror på det at " små barn kjenner ikke smerte ved tannframbrudd sånn som vi voksne kan få tannvondt"
as if!!!! Selvfølgelig får de små vondt som alle andre ville fått vondt:( Tenk hvordan visdomstennene kjens ut:o

Æsj, regner det hos dere igjen? det er så kjedelig med regn og slafs:( Her snær vi omtrent ned:D *happy happy*

Takk, i lige måde, tuts;)

Ja ikke sant! Er ikke sikkert de har like store smerter siden tennene er mindre, men for den lille kroppen så er det nok vondt! Hvertfall etter hva jeg selv har sett ;)

Ja regner og snør om hverandre:( skikkelig våt snø..

Så mange fine bilder!
Var på 15 mndrs kontroll med Saga idag, var det noen av deres som reagerte på sprøyta de får da? Det kunne komme feber etter 5-12 dager, husker ikke om Lex reagerte.
Natten her var fin, brukte bare 45 min på legging og våknet opp med begge i senga :)

Vesla vår var bare litt pjusk en dag og hadde litt rennende nese. Ingen feber. Håper Saga slipper unna store reaksjoner.:)

Hehe..Det er rart hvordan de på magisk vis havner i "fellessenga".:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fatter ikke at det snør så masse sørpå.:eek: Vi pleier å ha mengder med snø, men nå har det ikke vært nedbør på en måned og slik ser det altså ut hos oss:

Vedlegg

• 1392301357457.jpg
    1392301357457.jpg
    88,6 KB · Visninger: 10
  • 1392301376041.jpg
    1392301376041.jpg
    77,6 KB · Visninger: 9
Fatter ikke at det snør så masse sørpå.:eek: Vi pleier å ha mengder med snø, men nå har det ikke vært nedbør på en måned og slik ser det altså ut hos oss:

Vi har akkurat samme værtype:-) Snedig at det er så forskjellig ja:-)

Tror hele midtnorge er tørrlagt. Det er forbud mot båltenning o.l utendørs her iallfall. Noen brødhau tenner bål likevel da forsåvidt..Helt utrolig!

Jeg trives uten snø forsåvidt. Når den ikke kom til jul, behøver den ikke komme i det hele tatt.

Ikke mye tegn til vinter der nei :P

Vår hos dere ♥
Slik ser det ut her. Mildt da...

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1392306047172.jpg
    1392306047172.jpg
    39,6 KB · Visninger: 10
Tror hele midtnorge er tørrlagt. Det er forbud mot båltenning o.l utendørs her iallfall. Noen brødhau tenner bål likevel da forsåvidt..Helt utrolig!

Jeg trives uten snø forsåvidt. Når den ikke kom til jul, behøver den ikke komme i det hele tatt.

Ja, det er alltid noen som er litt blåst:-) Enig, nå kan snøen bare utebli, og heller få en tidlig fin vår:-)

Så mange fine bilder!

Det kom en reaksjon rundt fem dager, bare lett feber heldigvis:-)

Hvor langt pleier dere å gå sånn ca når dere tar med lillemor?:-)
Dette er faktisk første gangen på 6 måneder vi har gått på slik tur i skogen med henne på ryggen da! Men nå gikk vi vel ca 3km, 20 min hver vei sånn ca. Og så en god pause midt på turen, med aking, appelsin og litt varm saft ;) Var veldig koselig! Skiløypa er så fin her, så kunne gått med vogn hele veien, men er deilig å bære henne også da! ...selv om hun var noe motvillig i starten, så måtte lure henne med smokken og kosen, men hun fant fort ut at det var veldig koselig å sitte sånn på ryggen ;)

Back
Topp